30 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Dardanel'in yeni kampanyası "ton"la tepki aldı!
Haberler

Dardanel’in yeni kampanyası “ton”la tepki aldı!

Marketing Türkiye
4 Aralık 2020
1 dk okuma

Dardanel’in son yayınladığı kampanyası “Ton mu yesek?” sosyal medyadan büyük tepki aldı. Havas İstanbul imzalı reklam filminde genç bir çift yemek yemek için gezinirken abartılı sunum şovlarından bunalıyor. Hijyen açısından herkesin çok daha hassas olduğu bu dönemde yemeklerin hazırlanış biçimini de göz önüne alan çift  “Ton mu yesek” sorusunun ardından kararlarını veriyor…

Söz konusu reklam filmine sosyal medya üzerinden tepkiler yağarken, kimileri de kampanyayı oldukça başarılı bulduğunu dile getirdi. Kampanyaya TÜRES Derneği (Tüm Restoranlar ve Turizimciler Derneği) ve Kayseri Lokantacılar ve Pastacılar Odası Başkanı Altan Aydemir’den de ağır eleştiriler geldi.

”Haddini bil Dardanel!”

Yeme içme sektörünü karalayan reklamı dolayısıyla Dardanel firmasını (@balikuzmani) özür dilemeye çağırıyoruz. Aksi takdirde hukuki yollara başvuracağız.@RamazanBingol #TÜRES Genel Başkanı pic.twitter.com/5HVFFQqfxj

— TÜRES Derneği (@TuresDernegi) December 3, 2020

“Derhal yayından kaldırılmasını talep ve ikaz ediyoruz”

Kayseri Lokantacılar ve Pastacılar Odası Başkanı Altan Aydemir: “İçinde bulunduğumuz pandemi sürecinde, lokantaların kapalı olmasını fırsat bilerek bu tür reklamların yayınlanması sektörümüz adına üzücü bir durumdur. Dardanel firması, geleneksel Türk mutfağını adeta aşağılarcasına lanse ettiği reklam filmini lokantacı esnafı olarak şiddetle kınıyoruz. Etkinlik ve hizmet sektörü adına derhal yayından kaldırılmasını talep ve ikaz ediyoruz. Lokanta ve kebapçı esnafı, Türk mutfağına hizmet veren ustalarımızın, kendi ürünlerini güzel göstermek için iş bilmez olarak tanıtılması sektörümüzün adına üzücü bir durumdur. Bu nedenle reklam filminin yayından kaldırılmaz ise bizlerde lokantacı esnafları olarak Dardanel firmasının hiçbir ürününü kullanmayarak boykot edeceğiz.” dedi.

İşte o kampanya

Konuya ilişkin Dardanel ve Havas İstanbul’un Marketing Türkiye’ye yaptığı açıklamaları BURADAN okuyabilirsiniz…

Altan Aydemir Dardanel Kayseri Lokantacılar ve Pastacılar Odası Başkanı ton TÜRES Derneği
1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 Refik Anadol imzalı "Messi'nin en sevdiği golü" 1 milyon 865 bin dolara satıldı!
Refik Anadol imzalı “Messi’nin en sevdiği golü” 1 milyon 865 bin dolara satıldı!
3 Ticaret Bakanlığı'ndan Yataş oda kokusu için toplatma kararı!
Ticaret Bakanlığı’ndan Yataş oda kokusu için toplatma kararı!
4 Nestlé Türkiye, İstanbul’un iki yakasında iki ofis açtı
Nestlé Türkiye, İstanbul’un iki yakasında iki ofis açtı
5 Krispy Kreme x Crocs'tan "lezzetli" iş birliği: Donut tadında adımlar
Krispy Kreme x Crocs’tan “lezzetli” iş birliği: Donut tadında adımlar
Güncel Haberler
Güzellik salonları evlere taşınıyor!
Güzellik salonları evlere taşınıyor!
Skims, güzellik kategorisine adım attı: Ürün kısa sürede tükendi!
Skims, güzellik kategorisine adım attı: Ürün kısa sürede tükendi!
YouTube'da level atlayarak en çok izlenen oyun kanalları, YouTube Rating Report'ta!
YouTube’da level atlayarak en çok izlenen oyun kanalları, YouTube Rating Report’ta!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Haribo Hollanda’daki ürünlerini geri çağırdı: Şekerlemelerde marihuana tespit edildi!
Haberler
Haribo Hollanda’daki ürünlerini geri çağırdı: Şekerlemelerde marihuana tespit edildi!
Nafizcan Önder
30 Mayıs 2025
Yapay zeka kullanan ürünler tedirgin ediyor
Haberler
Yapay zeka kullanan ürünler tedirgin ediyor
Sena Tufan
2 hafta önce
Reklamlarda cinsiyet eşitliği artıyor ama kapsayıcılık hâlâ eksik
Haberler
Reklamlarda cinsiyet eşitliği artıyor ama kapsayıcılık hâlâ eksik
İrem Alimoğlu
5 Mayıs 2025
Şirketlerin üretken yapay zeka yolculuğunda odaklanması gerek 4 temel alan...
Haberler
Şirketlerin üretken yapay zeka yolculuğunda odaklanması gerek 4 temel alan…
Sena Tufan
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.