21 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Trendyol orantısız güç kullanıyor!
Haberler

Trendyol orantısız güç kullanıyor!

Nafizcan Önder
19 Kasım 2020
2 dk okuma

Black Friday artık tek bir günden fazlası. Tüketiciler farklı kategorilerde fırsatların peşine düşerken Online Pazar Yerlerinin birbiriyle girdiği rekabet de hız kesmeden devam ediyor. Marketing Türkiye’nin “Black Friday Challenge” serisinde 3. gününde Akademetre Vanılla Price 18 Kasım kampanya çılgınlığını verilere döktü. Trendyol yüzde 70,9’luk payla en fazla kampanya gerçekleştiren online pazar yeri olarak öne çıkarken Amazon ilk üç günün en geriden gelen yarışmacısı oldu.

Black Friday Challenge Day 3: 18 Kasım

Online pazar yerleri bazında kampanya sayısı

Trendyol orantısız güç kullanıyor!

18.11.2020’de 49.244 üründe kampanya yapılmış. Bir gün öncesinin verileriyle kıyaslandığında toplam kampanya sayısında düşüş görülüyor. Son üç günün verileriyle kıyasladığımızda ise Trendyol’un zirveyi yine kaptırmadığı dikkat çekiyor.

Online pazar yerlerinin toplam kampanyalar içerisindeki payı

Trendyol orantısız güç kullanıyor!

Trendyol, 18 Kasım’da ulaştığı yüzde 70,9’luk payla son üç günlük liderliğini korudu.

Kategori bazında kampanyalı ürün sayıları 

Trendyol orantısız güç kullanıyor!

Black Friday Challenge Day 3’de “Moda” kategorisi açık ara farkla yerini korumaya devam etti ve bütün kampanyalar içerisinde yüzde 74,5 ile en fazla payı aldı. İkinci sırada yüzde 11,6’lık payla “Anne, Bebek, Oyuncak” kategorisi izledi.

Kategori bazında kampanyalı ürünlerin indirim oranları

Trendyol orantısız güç kullanıyor!

Yarışın 3’üncü gününde indirim oranının en fazla olduğu kategori ürün adedi düşük olmasına rağmen “Süpermarket” olarak tespit edildi. Yüzde 20’nin üzerinde indirim gerçekleşen diğer kategoriler “Süpermarket”, “Anne, Bebek, Oyuncak”, “Sağlık ve Kişisel Bakım”, “Moda”, “Bilgisayar” ve “Ev-Yaşam” kategorileri oldu.

Pazar yerleri bazında ortalama indirim oranları

Trendyol orantısız güç kullanıyor!

18 Kasım’da incelenen Dijital Pazar Yerlerinde gerçekleştirilen indirimlerin ortalaması yüzde 23,7 olurken Trendyol’da gerçekleştirilen kampanyalarda indirim oranının diğerlerinden daha yüksek olduğu görülüyor.

Black Friday Challenge’da 17 Kasım’ın incelemesine BURADAN ulaşabilirsiniz…

Amazon Black Friday Black Friday Challenge Hepsiburada N11 Trendyol
1 Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri...
Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri…
2 TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
3 Yılların internet tarayıcısı Chrome, satışa sunuluyor!
Yılların internet tarayıcısı Chrome, satışa sunuluyor!
4 Japonya'daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Japonya’daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
5 Haftanın marka-ajans iş birlikleri (8-14 Ağustos)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (8-14 Ağustos)
Güncel Haberler
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Türkiye'de "tırışkadan işler" gerçeği: Her 5 çalışandan 2'si işini "gereksiz" görüyor!
Türkiye’de “tırışkadan işler” gerçeği: Her 5 çalışandan 2’si işini “gereksiz” görüyor!
Ticaret Bakanlığı'ndan 30 sosyal medya hesabına yasa dışı bahis reklamı nedeniyle engel
Ticaret Bakanlığı’ndan 30 sosyal medya hesabına yasa dışı bahis reklamı nedeniyle engel
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

C Level Club üyeleri "unutmaya istekli bir toplumun" belleğinde yolculuğa çıktı
Haberler
C Level Club üyeleri “unutmaya istekli bir toplumun” belleğinde yolculuğa çıktı
Nafizcan Önder
13 Haziran 2025
Markanızın dijital dünyadaki nabzını tutun! İşte en iyi sosyal medya izleme araçları...
Haberler
Markanızın dijital dünyadaki nabzını tutun! İşte en iyi sosyal medya izleme araçları…
İrem Alimoğlu
14 Haziran 2025
Çalışanlar, yapay zeka kullandığını yöneticilerinden neden gizliyor?
Haberler
Çalışanlar, yapay zeka kullandığını yöneticilerinden neden gizliyor?
Sena Tufan
28 Haziran 2025
Türkiye'de en çok satılan otomotiv markaları belli oldu!
Haberler
Türkiye’de en çok satılan otomotiv markaları belli oldu!
Sena Tufan
2 Temmuz 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.