8 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
SIGN İstanbul 2021'e ertelendi
Haberler

SIGN İstanbul 2021’e ertelendi

Nafizcan Önder
8 Eylül 2020
1 dk okuma

Endüstriyel Reklam ve Dijital Baskı Teknolojileri sektöründen, yüzlerce katılımcı firma ve binlerce satın almacının bir araya geldiği SIGN İstanbul’un yeni buluşma tarihi 9 – 12 Eylül 2021 olarak belirlendi. Yeni tarih konusunda açıklamalarda bulunan Tarsus Turkey Genel Müdürü Zekeriya Aytemur, sektör mensupları ve katılımcı firmalarla gerçekleştirilen istişareler sonrası, pandemi süreci nedeniyle bu yılki fuarı gelecek yıl Eylül ayında düzenleme kararı aldıklarını söyledi.

SIGN Istanbul 2019 fuarının bittiği gün, 2020 buluşmasının hazırlıklarına hemen başladıklarını belirten Aytemur, pandemi nedeniyle getirilen kısıtlamalar sırasında dahi, SIGN İstanbul’u takvimde yer aldığı şekilde 17-20 Eylül 2020 tarihlerinde başarılı bir şekilde açmak üzere tüm çalışmalara kesintisiz bir şekilde devam ettiklerini ve mevcut koşullar nedeniyle fuarı “Hibrit” formata dönüştürdüklerini ifade etti.

Hibrit formata “İstişare Kurulu”ndan onay çıkmadı

Eylül ayındaki SIGN İstanbul 2020 ile ilgili olarak başta katılımcı firmalar olmak üzere tüm sektör paydaşları tarafından bildirilen endişeleri de göz önüne alarak sektör mensuplarıyla birlikte bir “İstişare Kurulu” oluşturdukları bilgisini paylaşan Aytemur, hem kurulun tavsiye kararı hem de fuara katılacak tüm firmalardan alınan görüşler doğrultusunda, mevcut koşulların başarılı bir fuar için yeterli olmadığı ve bu nedenle SIGN İstanbul’un 2021 yılına ertelenmesinin sektör yararına olacağı kanaatine vardıklarını söyledi.

9 – 12 Eylül 2021 tarihleri arasında TÜYAP Beylikdüzü’nde gerçekleşecek olan SIGN İstanbul, geride kalan 21 buluşmada olduğu gibi yine endüstriyel reklam ve dijital baskı dünyasının üretici, tedarikçi, ihracatçı ve ithalatçılarını, reklam veren firmalar, reklam ajansları, dijital baskı merkezleri, matbaacılar, tekstil üreticileri, mimarlar, mühendisler, perakende malzeme satıcıları, promosyoncular ile yurt içi ve yurt dışından satın almacılarla buluşturacak. Alanında dünyanın sayılı organizasyonları arasında yer alan fuarda, dijital baskı makinelerinden serigrafi makinelerine, tekstil baskıdan lazer makinelerine, LED sistemlerinden endüstriyel reklam ürünlerine, 3D baskı teknolojilerinden görsel iletişim ve sergileme ekipmanlarına kadar tüm yenilikler bir arada sergilenecek.

fuar pandemi SIGN İstanbul TÜYAP Zekeriya Aytemur
1 Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
2 Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
3 Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
4 Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti...
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti…
5 Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Güncel Haberler
LÖSEV, lösemi farkındalığına müzik ve dansın gücüyle dikkat çekti
LÖSEV, lösemi farkındalığına müzik ve dansın gücüyle dikkat çekti
İş dünyasında haftanın atamaları (1-7 Kasım)
İş dünyasında haftanın atamaları (1-7 Kasım)
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Rekabet otoriteleri tarihin akışını değiştirebilir mi?
Haberler
Rekabet otoriteleri tarihin akışını değiştirebilir mi?
Marketing Türkiye
3 hafta önce
Gerety Awards 2025’in Grand Prix kazananları açıklandı
Haberler
Gerety Awards 2025’in Grand Prix kazananları açıklandı
Sena Tufan
2 Eylül 2025
Cumhuriyet coşkusuna ortak olan markalar!
Haberler
Cumhuriyet coşkusuna ortak olan markalar!
Sena Tufan
1 hafta önce
Türkiye’de kahve tüketim alışkanlıkları değişiyor, evde "barista" deneyimi öne çıkıyor!
Haberler
Türkiye’de kahve tüketim alışkanlıkları değişiyor, evde “barista” deneyimi öne çıkıyor!
Marketing Türkiye
10 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.