2 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Sentiance, Wasistdas iş birliği ile Türkiye’de
Haberler

Sentiance, Wasistdas iş birliği ile Türkiye’de

Nafizcan Önder
5 Eylül 2020
1 dk okuma

Belçika orijinli veri bilimi şirketi Sentiance, Dijital Teknolojiler konusunda, iş geliştirme ve dijital dönüşüm alanlarındaki uzmanlığıyla öne çıkan danışmanlık şirketi Wasistdas iş birliği ile Türkiye pazarına girdi.

Sentiance merkezine, markaların yapay zekayla müşteri tabanlarını bireysel seviyeden tanıyarak onların hayatlarını iyileştirecek çözümleri daha efektif yollarla sunma amacı alınarak geliştirildi. Tescilli teknolojisiyle mobilite, sigorta, e-ticaret, eğlence ve bankacılık sektörlerinde devrim yaratacak yapay zeka çözümlerini, global markalarla gerçekleştirdiği iş birlikleri kanalıyla kamuya ulaştırmayı ve herkesin hayatını iyileştirmeyi amaçlıyor.

Sentiance’in geliştirdiği yazılım, tüketicinin gerçek zamanlı davranışlarını inceleyerek, elde edilen mobil verileri tüketiciye özel, bağlamsal içgörülere dönüştürebiliyor. Yapay zeka ile anlamlandırılan tüketici verileri, kullanıcıların günlük yaşam rutinlerini, öncelikli tercihlerini, önemli anlarını keşfedip bu dataları bağlamsal bir şekilde (“contextualization”) anlamlandırarak, gerçek zamana entegre etmeyi başarıyor.

Sentiance teknolojisinin akıllı telefon datası üzerinden derin bağlamsal kişiselleştirme kapasitesi sayesinde, modern iş dünyasının insan hayatını geliştirme amacını merkeze koyan ve marka-müşteri ilişkilerinde yeni bir donemin başladığının altını çizen Wasistdas CEO’su Mert Evcim, “Türkiye pazarı, Sentiance’ın geniş bir uygulama yelpazesindeki çözümleri için önemli bir fırsatı temsil ediyor. Türkiye; mobilite, insurtech ve e-ticaret alanında hızla gelişen bir pazara sahip. Sentiance ve  Wasistdas, mobil yaşam tarzı temelli inovasyonları mümkün kılmak için Türkiye’de hem geleneksel şirketler hem de yeni dijital yatırımlarla çalışmaya başladı. Davranışsal ve yapay zeka, Türkiye’nin mobil cihazlara öncelik veren ve veri odaklı pazarında son derece kişiselleştirilmiş deneyimler yaratmanın anahtarı olacak. Yapay zeka destekli çözümlerin geliştirilmesi; akıllı mobil çözümler, sağlık, perakende ve akıllı şehirlerde yeni fırsatlar yaratacaktır. Sentiance, bağlamsal zeka alanında yerel lider olmak için çok iyi bir konuma sahip. Bu başarı hikayesinin bir parçası olmaktan heyecan duyuyorum” dedi.

Sentiance CEO’su Toon Vanparys ise; “Wasistdas’ı uzun yıllardır dijital uzmanlardan oluşan güvenilir ve yenilikçi bir düşünce grubu olarak tanıyorum. Ömer Babaoğlu (uluslararası proje direktörü) ve Mert Evcim ile Türkiye pazarındaki fırsatları keşfederken çalışmaktan çok heyecan duyuyorum” dedi.

iş birliği Sentiance Wasistdas
1 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
2 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
3 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
4 Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
5 YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
Güncel Haberler
AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Haberler
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Nafizcan Önder
1 hafta önce
"Clean Girl" trendi, kozmetik sektörünü nasıl dönüştürdü?
Haberler
“Clean Girl” trendi, kozmetik sektörünü nasıl dönüştürdü?
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Google, antitröst davasında rahat nefes aldı! Chrome satılmayacak...
Haberler
Google, antitröst davasında rahat nefes aldı! Chrome satılmayacak…
İrem Alimoğlu
3 Eylül 2025
Helal turizm yükselişte: 2030’da 245 milyon Müslüman gezgin bekleniyor
Haberler
Helal turizm yükselişte: 2030’da 245 milyon Müslüman gezgin bekleniyor
Marketing Türkiye
12 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.