16 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
stres
Haberler

Adform Türkiye Genel Müdürü Cem Eroğlu: “Önce sorumluluk, sonra kendimiz”

Marketing Türkiye
12 Ağustos 2020
2 dk okuma

Adform Türkiye Genel Müdürü Cem Eroğlu, içinde bulunduğumuz süreci hem üst düzey yönetici, hem profesyonel, hem de birey kimliğiyle değerlendirdi. Eroğlu’nun ana gözlemi, “kurumların dijitalleşme hızının, bireylerin kurumlaşmasını geçtiği” yönünde. 

Empati, günümüzde her alanda eksiğini ve faydasını gördüğümüz bir yeti. Çok geçmişe gitmeden, eski olan normal günlere dönelim. Hatta, iyi bir kurum temsilcisinin hayatını resmedelim. Sabah erkenden kalkıyorsun; dünden kalma yarım düşüncelerin yarım kalmış uykunun karanlık köşelerinde birikmiş. İlk aklına gelen telefondan maillerine veya mesajlarına bakmak. Zamanın var ise içeceğini demliyorsun ve kahvaltını yapıyorsun. Toplu taşıma veya hususi aracın ile, ofisine gidiyorsun. Gideceğin yere varana kadar, çalıştığın endüstrinin hedef kitlesi olan tüketiciler ile karşı karşıya geliyorsun, görüyorsun veya görmezden geliyorsun. Sabah bir gülümseme ile ofise varıyorsun ve ekip arkadaşlarınla hızlı bir sohbet sonrası güne başlıyorsun. Özetle, kendin dışında herkesi görüyorsun ve iletişim kuruyorsun. Farklılıkları tespit ediyor, gerekiyorsa kendine çeki düzen veriyorsun veya feyz alıyorsun. Toplantılar esnasında, müşterinin gözlerinde yaptığı işe olan inancını ve hedeflerini görüyorsun, mümkünse empati yaparak ihtiyacını belirliyorsun. Sosyal zekân, kimi zaman ağır basıyor ve kültürümüzün de getirdiği gibi, yakın iletişim sana empati yeteneğini besleme imkânı sağlıyor.

Pandemi sonrası, kendimizi bir anda kapalı odalarda bulduk ve kendimizden başka sadece bilgisayarımızı gördük (değerli aile fertlerimizin dışında). İletişim kanallarımız mail ve online araçlar ile görüntülü iletişim oldu. Buz dağının görünen kısmında oturan bizlerse, kurumların dijitalleşmeye hızlı adaptasyonu esnasında pandemi kuralları içerisinde “önce sorumluluk, sonra kendimiz” modeline döndük. Kısa zamanda uyum sağlayan kurumların, bir anda yapılan tüm işleri dijital ortamda raporladığı ve analiz ettiği bir dünyaya geçtik. Zorunlu dahi olsa, işlerin devam edebilmesi ve departmanlar arası iletişimin sekteye uğramaması için gerekli dijitalleşme yatırımları gerçekleşti. Dev oyuncuların tanımadığımız yeteneklerine müşteriler olduk.

Sonuç, normalden daha fazla çalışıyorum diyen bizler, yemek yemeyi unutuyorum ve gün boyunca konferanstayım diyen profesyoneller ve adapte olabilmenin takvim doluluğu ile eşdeğer olduğu algısı… Kurumların dijitalleşme hızı ile kendi kurumsallaşma hızımız rekabet ediyor oldu. Dijital kurumsallaşma, zaman yönetimi ve normal hayatta harcadığımız iş dışı zamanın bize kattıklarının farkındalığı dileğiyle…

Adform cem eroğlu
1 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
2 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
3 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
4 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
5 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Güncel Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Cadde mağazacılığında son trendler: Sizce İstiklal Caddesi'nden günde kaç kişi geçiyor?
Haberler
Cadde mağazacılığında son trendler: Sizce İstiklal Caddesi’nden günde kaç kişi geçiyor?
İrem Alimoğlu
20 Nisan 2025
Lacoste, ikonlarıyla "oynuyor"
Haberler
Lacoste, ikonlarıyla “oynuyor”
Sena Tufan
12 Mayıs 2025
İş dünyasında haftanın atamaları (24-30 Mayıs)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (24-30 Mayıs)
Nafizcan Önder
2 hafta önce
HAYTAP'tan dünyada bir ilk: Yuva arayan patiler iPhone ekranlarında!
Haberler
HAYTAP’tan dünyada bir ilk: Yuva arayan patiler iPhone ekranlarında!
İrem Alimoğlu
5 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.