2 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
LinkedIn’de ücretli ve ücretsiz işe alım araçları arasındaki farklar
Haberler

LinkedIn’de ücretli ve ücretsiz işe alım araçları arasındaki farklar

Rabia Altunay
17 Ağustos 2020
2 dk okuma

LinkedIn’de firmanız için en iyi yetenekleri bulmanın, dikkatlerini çekmenin ve işe almanın birçok yolu var. Bu yazıda, yöneticilerin ve işe alım görevlilerinin doğru adayları daha hızlı bir şekilde bulmak için kullandığı en iyi ücretli ve ücretsiz özellikleri sizler için derledik.

İşe alım sürecinde ilk aşama adaylara firmanızın tanıtımını yapmak ve açık iş ilanlarından haberdar olmalarını sağlamak olacaktır.

  • Firmanızın tanıtımını yapmak için ücretsiz olarak bir LinkedIn sayfası oluşturabilir ya da daha profesyonel bir görünüm için ücretli bir hizmet olan Şirket Kariyer Sayfası oluşturma seçeneğini düşünebilirsiniz.
  • İş ilanlarınızı görünür kılmak için ücretsiz olarak işin detaylarını paylaştığınız bir içerik hazırlayarak kendi profilinizden yayınlayabilir ya da ilan hakkı satın alarak LinkedIn iş ilanları sekmesinde adayların ilanınızı görmesini sağlayabilirsiniz.

Firma tanıtımını yaptıktan ve iş ilanlarınızı yayınladıktan sonra sıradaki adım en iyi eşleştirmeyi yakalamak için bir sektör analizi yapmak ve aday havuzunu seçtiğiniz kriterleri kullanarak daraltmak olacaktır.

  • Sektör analizini dilerseniz internet üzerinden genel bir arama yaparak kendi çabalarınızla yapabilir, bir rapor oluşturabilirsiniz ya da LinkedIn’in ücretli olarak sunduğu LinkedIn Yetenek Rapor’larına ulaşarak seçtiğiniz sektör için kapsamlı analizlere ulaşabilirsiniz.
  • Aday araması yaparken LinkedIn’de ücretsiz olarak lokasyon, sektör ve mevcut iş gibi 6 farklı kriterde arama yapabilirken Recruiter araçlarından birini satın almanız halinde 40+ kriterde aday araması yapabilirsiniz.

Aday araması yaptıktan ve doğru aday profillerine ulaştığımızdan emin olduktan sonraki adım da adaylarla iletişime geçmek ve görüşme sürecini yönetmek olacaktır.

  • LinkedIn’de ücretsiz olarak sadece kendi ağınızda bulunan adaylara mesaj atabilirsiniz, eğer Recruiter ya da Recruiter Lite kullanıyorsanız Inmail uygulaması ile aylık belirli sayılar çerçevesinde bağlantınız olmayan adaylara da mesaj atma hakkına sahip olabilirsiniz.
  • Uygun bulduğunuz adayları kendi oluşturduğunuz listelerde tutabilir ve e-posta yoluyla bu listeleri ekip arkadaşlarınızla paylaşabilirsiniz; LinkedIn Recruiter araçlarından birini kullanıyorsanız olumlu adayları oluşturduğunuz proje listelerine ekleyebilir, bu listeleri takım arkadaşlarınızla platform üzerinden paylaşabilirsiniz.

Sonuç olarak, iki farklı adayın birbirine benzememesi gibi şirketler ve uygulamaları da birbirine benzemiyor. Sizin ve ekibiniz için işe yarayan bir çözüm, farklı bir sektördeki veya farklı işe alma önceliklerine sahip biri için en iyi çözüm olmayabilir. Burada anahtar, hedeflerinize en iyi nasıl ulaşacağınıza karar vermek ve bunun için gereken araçlara sahip olduğunuzdan emin olmak olacaktır.

köşeyazısı linkedin Rabia Altunay
1 Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
2 Influencer'ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
Influencer’ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
3 OpenAI CEO'su Sam Altman uyardı: ChatGPT'ye dert anlatanlar, dikkat!
OpenAI CEO’su Sam Altman uyardı: ChatGPT’ye dert anlatanlar, dikkat!
4 Moda dünyasında "AI" krizi! Vogue'un Guess reklamı tartışma yarattı
Moda dünyasında “AI” krizi! Vogue’un Guess reklamı tartışma yarattı
5 Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Güncel Haberler
Üstün performansıyla fark yaratan 5 reklam filmi...
Üstün performansıyla fark yaratan 5 reklam filmi…
"Influencer Marketing"i en etkin kullanan markalar hangileri?
“Influencer Marketing”i en etkin kullanan markalar hangileri?
Sosyal medyada tepki çeken 11 reklam kampanyası...
Sosyal medyada tepki çeken 11 reklam kampanyası…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türk sanatçılar 2024’te Spotify'dan 2 milyar TL telif geliri elde etti 
Haberler
Türk sanatçılar 2024’te Spotify’dan 2 milyar TL telif geliri elde etti 
Sena Tufan
23 Haziran 2025
Dünyaca ünlü açaí markası "Oakberry" artık Türkiye'de
Haberler
Dünyaca ünlü açaí markası “Oakberry” artık Türkiye’de
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Microsoft’tan "on binlerce sunucu ve devlet kurumları siber saldırı altında" uyarısı
Haberler
Microsoft’tan “on binlerce sunucu ve devlet kurumları siber saldırı altında” uyarısı
Sena Tufan
2 hafta önce
LEGO’dan yaratıcı isyan: “She Built That”
Haberler
LEGO’dan yaratıcı isyan: “She Built That”
Nafizcan Önder
5 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.