20 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Avea,”AveaLabs Müşteri Deneyim Merkezi”ni hayata geçirdi

Marketing Türkiye
10 Şubat 2012
2 dk okuma

Avea Teknoloji Merkezi, bir yeniliğe daha imza atıyor. Avea Teknoloji Merkezi’nin içinde bulunan AveaLabs, birinci yaşında sektörün ilk “Müşteri Deneyim Merkezi”ni Türkiye’ye kazandırıyor. Üniversite öğrencileri, araştırmacılar, şirketler ve teknoloji severlerin ziyaretine açık olacak, 1.5 milyon TL ek yatırımla kurulan AveaLabs Müşteri Deneyim Merkezi’nde yakın geleceğin teknolojileri deneyimletilecek. Açılış kapsamında gerçekleştirilen basın toplantısında Avea’nın finanstan eğlenceye, akıllı evden akıllı şehire, eğitimden yerel yönetimlere uzanan birçok konsept uygulamanın yanısıra, Türkiye’nin ilk sanal asistanı “Rıfkı”nın da tanıtımı gerçekleştirildi.

Soruları Türkçe yanıtlayan Rıfkı, AveaLabs Müşteri Deneyim Merkezi’nin tanıtımını gerçekleştirirken gazetecilere geleceğin teknolojisi hakkında da bilgi verdi.  Türkiye’nin ilk Müşteri Deneyim Merkezi’nin açılışını ise Avea CEO’su Erkan Akdemir ve Avea Teknolojiden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Coşkun Şahin tarafından gerçekleştirdi. Avea’nın 2 yıl önce sektöründe ilk ve tek AR-GE Merkezi’ni faaliyete geçirerek, bir teknoloji şirketi olmak yolunda en büyük adımlardan birini attığını, atılan bu ilk adımı diğerlerinin takip ettiğini, bugün geldikleri noktada ise adeta koştuklarını dile getiren Avea CEO’su Erkan Akdemir, şunları söyledi: “Teknoloji Hayal Gücünün Emrinde” sloganıyla bir teknoloji şirketi olarak geleceğe yön verecek uygulamaları geliştirmekten büyük mutluluk duyuyoruz. Türkiye’de bir ilke imza atan bu merkezimizle, bir teknoloji şirketi olarak, teknolojinin günlük hayatımıza kattığı ya da katabileceği değeri uygulamalı olarak göstermek istedik. Vizyoner olmak kağıt üzerine ya da internet sitesine yazmakla olmuyor. Çünkü biz yaptık, siz de kullanın devri bitti! Siz isteyin, biz en iyisini yapalım” devri başladı. Bu doğrultuda merkezimiz de teknolojinin sokaktaki insanla olan mesafesini azaltmak amacıyla insanları teknolojiye değil, teknolojiyi insanlara götürmek üzere geliştirilmiş bir planın parçası. Bu merkezde farklılaşmak isteyen ve teknolojiyi en yakın dostu gören her sektör için istedikleri uygulamayı geliştirebiliriz. Teknolojinin içinde yaşayan Avea Ailesi olarak, geleceğin teknolojilerinin hayatlarımızı ne kadar kolaylaştıracağını bu merkezde deneyimletmek istedik. Burada şirketlerin ihtiyaç ve beklentilerine dönük özel çözümler üretme şansımız var. Tailor-made teknolojik çözümler dönemi başladı. Teknolojiyi, bilgiyi, ilhamı, gerçekten paylaşmak işte budur. Bugün olduğu gibi, bundan sonra da yeniliklerimiz ve ilk’lerimizle karşınızda olmaya ve paylaşmaya devam edeceğiz.”

1 2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
2 Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
3 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
4 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
5 Markalar “AI slop” ve "dijital yorgunluk" çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor
Güncel Haberler
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu...
Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu…
Google uzmanlarından 2026 için dijital pazarlamanın yol haritası...
Google uzmanlarından 2026 için dijital pazarlamanın yol haritası…
Güvenin anatomisi: Liderlik davranışları şirketlerin kaderini nasıl belirliyor?
Güvenin anatomisi: Liderlik davranışları şirketlerin kaderini nasıl belirliyor?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Danet’ten “Yeşil Zeka Projesi” ile geri dönüşüm çağrısı
Haberler
Danet’ten “Yeşil Zeka Projesi” ile geri dönüşüm çağrısı
Marketing Türkiye
9 Ekim 2025
Z kuşağı için "uzaktan çalışmak" yüksek maaştan daha değerli
Haberler
Z kuşağı için “uzaktan çalışmak” yüksek maaştan daha değerli
Nafizcan Önder
9 Kasım 2025
AB’den X’e yıl bitmeden ceza sinyali
Haberler
AB’den X’e yıl bitmeden ceza sinyali
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Amazon teslimat sürecine yeni bir katman ekliyor: Akıllı teslimat gözlükleri!
Haberler
Amazon teslimat sürecine yeni bir katman ekliyor: Akıllı teslimat gözlükleri!
İrem Alimoğlu
24 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.