Jolly Joker ajansını seçti Kapılarını 2008 yılında açan ve 9 şubesiyle Türkiye’nin en büyük ve yaygın konser mekanları ile güncel müzik ve eğlenceyi erişilebilir kılmayı hedefleyen Jolly Joker, marka yapılandırma çalışmaları için Geometry İstanbul ile anlaştı. 1 WhatsApp’tan chatbotlara yasak! 2 adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada! 3 Ülker’den İstanbul’dan ilham alan yeni çikolata: Ülker Çikolata İstanbul 4 DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek 5 TV’de kartlar yeniden dağıtılıyor!Güncel Haberler Türkiye’nin “koku” haritası Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi “Clean Girl” trendi, kozmetik sektörünü nasıl dönüştürdü?Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE