Jolly Joker ajansını seçti Kapılarını 2008 yılında açan ve 9 şubesiyle Türkiye’nin en büyük ve yaygın konser mekanları ile güncel müzik ve eğlenceyi erişilebilir kılmayı hedefleyen Jolly Joker, marka yapılandırma çalışmaları için Geometry İstanbul ile anlaştı. 1 “İdrar lekeli” pantolon akımı başladı: Fiyatı 608 dolar 2 İnsanlar bu çiçeği satın alıyor ama aslında yok! 3 90’ların ikonik telefonu geri dönüyor! 4 Lexus’tan gerilla şov: Yeni aracını lüks markaların kapısının önüne park etti 5 Snickers’dan uyarı: “Açken prompt yazmayın”Güncel Haberler Brandverse Awards’a rekor katılım Pazarlama sektörü gerçeklik algısını yitiriyor! Yukarı Bak filmindeki ‘Uçan Ev’ ziyaretçilerini bekliyor!Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE