Jolly Joker ajansını seçti Kapılarını 2008 yılında açan ve 9 şubesiyle Türkiye’nin en büyük ve yaygın konser mekanları ile güncel müzik ve eğlenceyi erişilebilir kılmayı hedefleyen Jolly Joker, marka yapılandırma çalışmaları için Geometry İstanbul ile anlaştı. 1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları! 2 Instagram’dan 8 yeni özellik 3 Şirketlerin yüzde 90’ı üretken yapay zeka uzmanı arıyor 4 Her iki şirketten biri Temmuz zammı konusunda kararsız! 5 Amazon CEO’su açıkladı: Binlerce kişi işten çıkarılacakGüncel Haberler Bundle, içerik ve teknolojiyle marka hikâyeciliğine yeni bir boyut kazandırıyor Türkiye, yoksulluk riskinde Avrupa’nın lideri oldu Dünyanın en değerli şirketi belli olduSosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE