9 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
CreatorDen 2019 yılının en etkili influencer'larını açıkladı
Haberler

CreatorDen 2019 yılının en etkili influencer’larını açıkladı

Marketing Türkiye
28 Ocak 2020
3 dk okuma

CreatorDen 2019 yılında influencer marketing alanında öne çıkan isimleri ve markaları “Influencer Marketing’de Neler Oldu?” raporunda açıkladı. 

İşte CreatorDen “Influencer Marketing’de Neler Oldu?” raporunda öne çıkan isimler ve markalar…

2019 YILINDA MAKRO INFLUENCER ETKİLEŞİM ORANLARI

CreatorDen 2019 yılının en etkili influencer'larını açıkladı

2019 YILINDA MİKRO INFLUENCER ETKİLEŞİM ORANLARI

CreatorDen 2019 yılının en etkili influencer'larını açıkladı


2019 YILINDA CELEBRITY ETKİLEŞİM ORANLARI

CreatorDen 2019 yılının en etkili influencer'larını açıkladı

2019 YILINDA ETKİ GÜCÜ SKORUNA GÖRE INFLUENCER’LAR

CreatorDen 2019 yılının en etkili influencer'larını açıkladı

2019 YILINDA ETKİ GÜCÜ SKORUNA GÖRE INFLUENCERLAR

CreatorDen 2019 yılının en etkili influencer'larını açıkladı

2019 YILINDA INFLUENCER TAKİPÇİ ARTIŞLARI

CreatorDen 2019 yılının en etkili influencer'larını açıkladı


CreatorDen 2019 yılının en etkili influencer'larını açıkladı


CreatorDen 2019 yılının en etkili influencer'larını açıkladı


CreatorDen 2019 yılının en etkili influencer'larını açıkladı

Raporun Metodolojisi:

Etkileşim Oranları, takipçi artışları hesaplaması yıl içindeki performansa göre Instagram hesapları odaklı bir şekilde yapılıyor. En çok etiketlenen markalar, 40.000 adet 1000 takipçi sayısı üzeri, %0.5 etkileşim oranının üzerinde ve %20’nin altında şüpheli takipçi barındıran hesapların Instagram Post’larında etiketlediği markalara göre listeleniyor.

Kitle analizleri, tüm influencer’lar için kullandığımız makine öğrenmesi modelleri sonucu influencer’ların takipçilerinin demografik ve ilgi alanı kırılımı ortalamasıdır. Influencer kitle bazında hesaplanan bu modelde, kişilerin paylaşımları ve takip ettikleri diğer hesaplar önem taşımaktadır.

Marka bütçeleri ve marka hedefleri ise, yıl içinde görüştüğümüz ve kendi brief formumuzu dolduran 1000’in üzerinde markadan sadece global firmaları ayıklayarak oluşturduğumuz bir grafiktir.

Son olarak CreatorDen etki gücü skoru ise, 5 farklı etkileşim ve takipçi metriğinden oluşmaktadır. Bu metrikler influencer bazlı hesaplandıktan sonra belli bir istatistiki dağılım ile oluşuturulan 10.000 kişilik influencer evreninde değerlendirilerek, verinin denk geldiği yüzdelik dilimlere göre bir puan alırlar. 1-10 arası olan CreatorDen Etki Gücü Skoru, iki influencer’ı hızlıca kıyaslayabilmek veya ilgili influencer hakkında hızlıca fikir sahibi olabilmek adına şirketimiz tarafından yaratılmış bir metriktir. Özellikle görüntülenme oranları ile büyük oranda korelasyon içindedir.

Raporun tamamına BURADAN ulaşabilirsiniz.

 

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 2025'in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
2025’in ilk çeyreğinde en çok ziyaret edilen dijital platformlar belli oldu!
3 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
4 Boykot ediyorum, öyleyse varım!
Boykot ediyorum, öyleyse varım!
5 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Marketing Türkiye C Level Club araştırmaların değişen işlevini Trakya Baharı’nda konuştu…
Espressolab, "boykot çağrılarına dava açtı" iddialarına karşı açıklama yaptı
Espressolab, “boykot çağrılarına dava açtı” iddialarına karşı açıklama yaptı
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Girişimcilikte yeni dönem: Yapay zeka yükseliyor, yatırımlar hızlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İngiltere'de TikTok, Reddit ve Imgur'a soruşturma: "Çocukların verileri kullanılıyor"
Haberler
İngiltere’de TikTok, Reddit ve Imgur’a soruşturma: “Çocukların verileri kullanılıyor”
İrem Alimoğlu
4 Mart 2025
Ocak ayında TV'de yayınlanan en başarılı reklam filmleri...
Haberler
Ocak ayında TV’de yayınlanan en başarılı reklam filmleri…
Marketing Türkiye
30 Mart 2025
CEO'ların yapay zeka ile imtihanı!
Haberler
CEO’ların yapay zeka ile imtihanı!
İrem Alimoğlu
2 Mart 2025
Tüketicinin yeni gözdesi bitkisel sütler!
Haberler
Tüketicinin yeni gözdesi bitkisel sütler!
Sena Tufan
20 Mart 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.