8 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Barem’den dijitalle artan verimlilik
Haberler

Barem’den dijitalle artan verimlilik

Marketing Türkiye
2 Kasım 2019
1 dk okuma

Barem gerçek müşteri memnuniyeti araştırmalarını dijital teknoloji desteğiyle kolay kullanılan, kolay erişilen, şikayet yönetimi yapan, sürekli, ekonomik ve gerçek zamanlı otomatik rapor üreten sistemlere dönüştürdü.

Pazar araştırma sektöründeki genel eğilim Müşteri Memnuniyeti araştırmalarının, alışılmış yöntemlerin gerektirdiği yüksek maliyetler nedeniyle, yılda bir veya iki kez yapılması yönünde oluyor ancak bu sıklıkta gerçekleşen memnuniyet sorgulaması, yıla ait  genel bir değerlendirme ile kısıtlı bir şekilde gerçekleştirilerek somut deneyime dayanmıyor. Oysa firmanın, olumsuz deneyimin yaşandığı anda, bundan detaylarıyla birlikte haberdar olması; durumun hemen telafi edilmesi, firmaya öğrenim sağlayarak tekrarının engellenmesi ve olumsuzluğun çeşitli mecralarda yayılmasının önüne geçilmesi açılarından çok önemli. Bu sorunu çözmek üzere yapılan deneyim sonrası araştırmalarsa hızlı ancak aksiyona dönük sonuçlar veremeyecek kadar kısa çalışmalardır.

Bu ihtiyaçtan hareketle Barem gerçek Müşteri Memnuniyeti araştırmalarını dijital teknoloji desteğiyle kolay kullanılan, kolay erişilen, şikayet yönetimi yapan, sürekli, ekonomik ve gerçek zamanlı otomatik rapor üreten  sistemlere dönüştürdü.

İlk ClienTrack çalışması TAV’ın 13 ülke, 32 salonunda uygulamaya geçildi. İlk 7 ayda Aylık yüzde 600 geri bildirim artışı sağlandı. 9 bin geri bildirim toplandı ve bunlardan olumsuz olan 100 adet yorum anında yöneticilere iletildi. Yöneticilerin son geri bildirimi de kapsayacak şekilde otomatik raporlama araçlarına erişimi sağlandı. Sistemin uygulamaya geçmesi ile birlikte “Genel Memnuniyet” kriterinde yüzde 13 düzeyinde “Net Tavsiye Skoru” kriterinde ise yüzde 29’luk bir gelişme sağlandı.

Barem ClienTrackSM sistemiyle, T.C. Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından “Verimlilik Proje Ödülleri 2019”da KOBİ kategorisinde teşvik ödülüne layık bulundu. Gerçekleştirilen törende Barem Genel Müdürü Sencer Binyıldız ödülü, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Yardımcısı Hasan Büyükdede’nin elinden aldı. Bu yıl ödüle 187 kuruluş başvurdu ve 14’ü ödüllendirildi.

Bir Barem Ar-Ge merkezi projesi olan ClienTrack Barem’in farklı yapıdaki kuruluşlar ve farklı paydaşlar için geliştirdiği BaremTracks sistemlerinden biri.

 

1 Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
2 Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
Ne PR kalacak ne de PR’cı! İletişim nereye?..
3 Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
4 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
5 Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
Güncel Haberler
Mama pazarı hızla büyüyor: Kedi sahipleri daha sık, köpek sahipleri daha çok alıyor!
Mama pazarı hızla büyüyor: Kedi sahipleri daha sık, köpek sahipleri daha çok alıyor!
10 CEO'dan 7'si için yatırım önceliği "yapay zeka"
10 CEO’dan 7’si için yatırım önceliği “yapay zeka”
Asgari ücret 2026'da ne kadar olacak?
Asgari ücret 2026’da ne kadar olacak?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Haberler
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Sena Tufan
1 hafta önce
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Eylül)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Eylül)
Nafizcan Önder
12 Eylül 2025
İngiltere'de binlerce kişi Johnson & Johnson'a "kanser riski" sebebiyle dava açtı
Haberler
İngiltere’de binlerce kişi Johnson & Johnson’a “kanser riski” sebebiyle dava açtı
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Can Holding'e operasyon: Habertürk ve Show TV’ye el konuldu
Haberler
Can Holding’e operasyon: Habertürk ve Show TV’ye el konuldu
İrem Alimoğlu
11 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.