1 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Cannes Lions 2019'da Türkiye etkisi artıyor
Haberler

Cannes Lions 2019’da Türkiye etkisi artıyor

Marketing Türkiye
19 Haziran 2019
2 dk okuma

Cannes Lions Uluslararası yaratıcılık Festivali 2019’da üçüncü günün sonuna yaklaşırken Türkiye toplam 11 yaratıcı işle Cannes Lions kategorilerinde kısa listede yer aldı. Şimdiye kadarsa toplam 3 Bronz Lions’ın sahibi oldu. İşte Cannes Lions’ın 3’üncü gününden 1’inci gününe kısa özeti ve Türkiye’nin ödül alan yaratıcı işleri…

Şu ana kadar kazananlar

TBWA\Istanbul, Land Rover Shirt: Outdoor/Bronze Lions
TBWA\Istanbul, Land Rover Polo Shirt: Outdoor/Bronz Lions
Rafineri, LÖSEV, Change the End: Entertainment/Bronz Lions

3’üncü gün

Cannes Lions 2019’un 3. gününde de Türkiye rüzgarı devam etti. Bugün açıklanan Brand Experience & Activation, Creative eCommerce, Creative Effectiveness, Film, Mobile ve Radio & Audio kategorilerinden Türkiye Mobil’de TBWA\Istanbul’un IKEA için gerçekleştirdiği Hailstorm adlı realtime çalışmasıyla kısa listeye kaldı.

Cannes Lions 2019'da Türkiye etkisi artıyor

2’nci Gün

2’nci gün açıklanan 6 kategoride ise Türkiye 4 çalışmayla kısa listeye kaldı. Açıklanan Social & Influencer, Creative Strategy, PR, Media, Direct ve Creative Data kategorilerinden Türkiye’nin adı PR ve Media kategorilerinde yer aldı.

Fenerbahçe Spor Kulübü ve 4129Grey’in  Blackout isimli kampanyası PR kategorisinde, TBWA\Istanbul ve Turkcell’in The Unreachables, Mindshare Türkiye ve Vodafone’un Red Line, 4129Grey Tohum Otizm Vakfı Autism School on Minecraft kampanyası da  Media kategorisinde kısa listeye kalan isimler oldu.

TBWA\Istanbul, Turkcell – The Unreachables

Mindshare Türkiye, Vodafone Red Line

1’inci Gün

27 kategorinin 14’ünün kısa listesinin açıklandı. Açıklanan; Titanium, Glass, Inovation, Outdoor, Health&Wellness, Pharma, Design, Print&Publishing, Film Craft, Digital Craft, Industry Craft, Entertainment, Entertainment for Music ve Entertainment for Sport kategorilerinden Türkiye’den üç çalışma Design kategorisinde kendine yer buldu. Havas İstanbul Finish iş birliği ile hazırlanan Glasses of Drought (Susuz Bardaklar) projesi, TBWA\Istanbul’un Theatre Hours için hazırladığı Acting Identity ve 4129Grey Orkid iş birliği ile gerçekleşen Uncover the Shame, Design kategorisinde kısa listeye girdi.

Havas, Finish – Glasses of Drought

Lösev – Change the End/Dear Brother (Canım Kardeşim)

TBWA\Istanbul, Land Rover Polo Shirt

Cannes Lions 2019'da Türkiye etkisi artıyor

Cannes Lions Fınısh Havas LÖSEV Minshare Türkiye TBWA\Istanbul Turkcell Vodafone
1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
4 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
5 Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Güncel Haberler
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

ChatGPT abonelik gelirlerinde rakiplerinin açık ara önüne geçti!
Haberler
ChatGPT abonelik gelirlerinde rakiplerinin açık ara önüne geçti!
Marketing Türkiye
3 hafta önce
Yapay zeka, araba tamircisi olarak işe başladı!
Haberler
Yapay zeka, araba tamircisi olarak işe başladı!
Sena Tufan
12 Mayıs 2025
Xiaomi'den dev hamle: Kendi çipini üretiyor
Haberler
Xiaomi’den dev hamle: Kendi çipini üretiyor
İrem Alimoğlu
20 Mayıs 2025
Hazır giyim ve ayakkabı, ihracatın ardından iç piyasada da alarm veriyor
Haberler
Hazır giyim ve ayakkabı, ihracatın ardından iç piyasada da alarm veriyor
İrem Alimoğlu
26 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.