13 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Avea’dan yeni gençlik markası: “Woops”

Marketing Türkiye
29 Kasım 2013
1 dk okuma

Avea, müşteri odaklı hizmet yaklaşımının kapsamını genişleterek gençlik segmentine yönelik yarattığı yeni markası Woops’u gençlerin hizmetine sunuyor. Avea, Woops çatısı altında ilgi çekici, sürekli ve üstün fırsatlar sunarak, rekabette farklılaşmayı hedeflerken, gençlerde de alışkanlık yaratmayı amaçlıyor.

Avea, gençlik segmentinde genel pazar payının üzerinde
Gençlik segmentinde, genel pazar payının üzerinde bir orana sahip olan Avea, bu güçlü altyapısını kullanarak Woops ile gençliğin ritmini yakalamayı ve Woops ile gençlerin hızlı değişen dünyasına, her hafta değişik bir teklifle cevap vermeyi hedefliyor.

Dakika, SMS ve internet kapsamında, gençleri 2 milyon 97 bin 151 paket seçeneğiyle sorunsuz ve sınırsız bir iletişim dünyasına davet eden Woops’ta, her yöne 6 ay boyunca 1TL’ye SMS fırsatından, gençlere özel olarak yüzde 50 indirimli 8TL’ye 100 MB chat paketine kadar birçok avantajlı paket yer alıyor.

Yeni markası Woops ile her hafta farklı kampanya sunarak 1 yılda 52 kampanyaya imza atıp Türkiye’deki 15 milyonluk genç nüfusun büyük bölümüne ulaşmayı amaçlayan Avea; bu kapsamda abone tabanını büyütmeyi ve müşteri bağlılığını da pekiştirmeyi hedefliyor.

“2 milyondan fazla kişiselleştirilmiş paketle gençlere hoşgeldiniz diyoruz”
“Fonksiyonel fayda açısından daha güçlü oluşumuz ve yaratacağımız teklif dinamizmi sayesinde, taklit edilmesi ve cevap verilmesi zor bir gençlik markası yarattık” diyen Avea Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Dehşan Ertürk; “Hedefimiz, gençlerde ‘Acaba sıradaki ne olacak?’ merakını canlı tutarak; rekabette farklılığı yakalamak. Woops çatısı altında ilgi çekici ve benzersiz fırsatlar sunarak ‘Woops’da sürekli bir şeyler oluyor’ algısını yerleştirip güçlendirmek istiyoruz. 2 milyondan fazla ihtiyaca göre, mikro düzeydeki kişiselleştirilmiş paketle gençlere hoş geldiniz diyoruz” dedi.

1 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
2 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
3 İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
İş dünyasının 2026 asgari ücret beklentisi belli oldu!
4 Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
5 IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
IMDb, 2025’in en popüler dizilerini açıkladı: İşte yılın ilk 10’u
Güncel Haberler
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
SES güncellendi: Türkiye’de sosyo-ekonomik statü tanımı yeniden yapıldı
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Aralık)
İş dünyasında haftanın atamaları (6-12 Aralık)
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Disney–OpenAI ortaklığı, eğlence sektöründe yeni bir oyun alanı açıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

General Motors, 10 yıl aradan sonra Türkiye pazarına dönüyor
Haberler
General Motors, 10 yıl aradan sonra Türkiye pazarına dönüyor
Sena Tufan
7 Kasım 2025
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (14-20 Kasım)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (14-20 Kasım)
Sena Tufan
3 hafta önce
Cambridge Sözlüğü yılın kelimesini açıkladı: Parasocial
Haberler
Cambridge Sözlüğü yılın kelimesini açıkladı: Parasocial
Sena Tufan
3 hafta önce
Bienalin kalbinde bir gün: Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, "Üç Ayaklı Kedi"nin izinde…
Haberler
Bienalin kalbinde bir gün: Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, “Üç Ayaklı Kedi”nin izinde…
İrem Alimoğlu
6 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.