29 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Bürotime’da hedef açık ara pazar liderliği

Bürotime’da hedef açık ara pazar liderliği

Marketing Türkiye
28 Temmuz 2018
2 dk okuma

Geçtiğimiz yıl Almanya-Frankfurt ve Kenya-Nairobi’deki mağazalarının da açılmasıyla 50 ülkede 150 satış noktasına ulaşan Bürotime son yıllarda kapsamlı bir dönüşüm yaşıyor. “Açık ara pazar lideri olma” hedefiyle başlatılan dönüşümü konuşmak için bir araya geldiğimiz Bürotime Genel Müdürü Şaban İren “Artık yeni kuşak çalışanların isteklerini dikkate alarak, yeni organizasyonel yapılara göre ofis mobilyaları tasarlıyoruz” diyor.

Bürotime kabuğunu hızlı kırdı

✓ Bürotime 35 yıllık bir şirket. Anadolu’da bir patron şirketi olarak kurulan Bürotime bugün profesyonel bir kadro tarafından yönetiliyor. Marka bu süreçte de evrensel değerleri hep yönetim anlayışının merkezine koymuş.

✓ İlk zamanlar “Oficetime” ismini kullanmış marka. Ancak 2000-2002 yıllarında özellikle Avrupa ülkelerine ihracat yapmak hedeflendiği için Bürotime ismi kullanılmaya başlanmış. Bu anlamda markanın ismi büyük avantajı olmuş.

✓ Biz Türkiye’de Bürotime olarak üç yerdeyiz. Fabrikamız Konya’da. Genel müdürlük binamız İstanbul’da ve yönetim kurulu başkanımızla birlikte uluslararası satışları buradan yönetiyoruz. Bölge müdürlüğümüzse Ankara’da.

Amaç uluslararası bir şirket olmak

✓ Şirket iki temel unsurla büyüyerek önemli yerlere geldi; hızlı üretim ve hızlı sevkiyat… Bu ikisi sektörümüz açısından önemli parametreler. Başarının diğer bir unsuruysa başta Bürotime Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Tosunoğlu’nun vizyonu olmak üzere diğer kardeşlerin de işlerine duydukları tutkuları ve insani değerleri olmuş.

✓ Bizim Türkiye için açık ara pazar liderliği hedefimiz var. Diğer tarafta Yönetim Kurulu Başkanımız Hüseyin Bey’in “stratejik hedefim” dediği uluslararası bir şirket olma hedefimiz bulunuyor. Hızlı üretimle büyüyoruz.

Dönüşümün içinde yaşamak

✓ Hayat ilginiz neredeyse sizi oraya götürüyor. Ben hep yeniden yapılanma, değişim-dönüşüm noktalarında oldum. Ülker Grubu’nda çalışırken de yeni bir şirket kuruyorduk. Turkuaz’da benzer bir dönem geçirdim. Ciner-Çalık dönüşümü de öyle. Bürotime’da da yine ciddi bir dönüşüm sürecinde göreve başladım.

✓ Yeni yapılanmamızı kurgularken global hedeflerimizi de koyduk. Bu sene sonuna kadar yurt dışındaki mağaza sayımız 25’e, Türkiye’deki mağaza sayımızsa 70’e ulaşacak. Tüm ülkelerde mağaza konseptimiz aynı. Kendine özgü mağaza konseptimizi Nairobi’den Erbil’e kadar tüm mağazalarımızda görebilirsiniz.

Yeni nesil organizasyonlarda insanlar rengarenk

✓ Şirketlerin organizasyonel süreçlerinde çok ciddi bir değişim yaşanıyor. Bürokratik, hiyerarşik organizasyonlar artık yok. Bunda Y ve Z kuşaklarının iş hayatında daha çok yer almaya başlamasının da etkisi var. Şirketler artık insan kaynağına “yetenek havuzu” diye bakıyor. Aslında özel hayatlarında her biri farklı bir renge sahip olan insanları siz bir organizasyon şeması altında tek bir rengin içine sokmaya çalışırsanız yeteneklerini de göremezsiniz.

✓ Yeni nesil organizasyonlarda insanlar kendi renklerini ve kimliklerini ortaya koyabiliyor. Bu değişim bizim ofisler için ürettiğimiz ürünleri de yeniden şekillendirmemize neden oluyor. Artık yeni kuşak çalışanların isteklerini dikkate alarak, yeni organizasyonel yapılara göre ofis mobilyaları tasarlıyoruz. Çünkü bizim işimiz davranış okumak, fonksiyonu doğru tanımlamak.

✓ İnsanlar artık evlerinden çok ofislerinde vakit geçiriyor. Dolayısıyla biz “İnsanların evlerini ofise nasıl taşırız?” ya da “Ofiste ev konforunu nasıl verebiliriz?” sorularının yanıtını arıyoruz. “Home at Office” konseptiyle yeni nesil olarak Home Office Business’a giriyoruz.“Office at Home” diye bir konsepte sahibiz. İnşallah Orgatec Fuarı’nda ilk defa home office ürünlerimizin lansmanını yapacağız ve bu sene Amerika’da ilk defa ürünlerimiz satışa çıkacak.

1 İkinci el araç fiyatları yükselişe geçti. Peki ortalama fiyatlar ne kadar oldu?
İkinci el araç fiyatları yükselişe geçti. Peki ortalama fiyatlar ne kadar oldu?
2 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
3 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
4 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
5 123 yıllık kamp şirketi Herzog Freizeit iflas başvurusunda bulundu
123 yıllık kamp şirketi Herzog Freizeit iflas başvurusunda bulundu
Güncel Haberler
Beyaz yakalının sessiz çığlığı: "Tükenmişlik"ten kaçış var mı?
Beyaz yakalının sessiz çığlığı: “Tükenmişlik”ten kaçış var mı?
Makarnanın mutlulukla ne ilgisi var?
Makarnanın mutlulukla ne ilgisi var?
Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Hazır giyim ve ayakkabı, ihracatın ardından iç piyasada da alarm veriyor
Haberler
Hazır giyim ve ayakkabı, ihracatın ardından iç piyasada da alarm veriyor
İrem Alimoğlu
26 Mayıs 2025
Gerety Awards 2025 kısa listeleri açıklandı!
Haberler
Gerety Awards 2025 kısa listeleri açıklandı!
Sena Tufan
3 hafta önce
Warner Bros. Discovery, Max’in bu yaz “HBO Max”e dönüşeceğini duyurdu
Haberler
Warner Bros. Discovery, Max’in bu yaz “HBO Max”e dönüşeceğini duyurdu
Sena Tufan
20 Mayıs 2025
Beyaz yakalının sessiz çığlığı: "Tükenmişlik"ten kaçış var mı?
Haberler
Beyaz yakalının sessiz çığlığı: “Tükenmişlik”ten kaçış var mı?
Nafizcan Önder
18 dakika önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.