20 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Kent, bayram arifesinde logosunu yeniliyor
Haberler

Kent, bayram arifesinde logosunu yeniliyor

Marketing Türkiye
6 Haziran 2018
2 dk okuma

Mondelez International Türkiye çatısı altında faaliyet gösteren Kent, Ramazan Bayramı’ndan itibaren logo değişimine gideceklerini duyurdu. Bayrama özel hazırlanan reklam kampanyalarıyla öne çıkan marka, geçen yıl hazırlanan reklamla tüketicilerine sesleneceklerini açıkladı. 

160’ı aşkın ülkede faaliyet gösteren atıştırmalık şirketi Mondelēz International çatısı altında bulunan ve Kent markasıyla birlikte Falım, First, Olips, Jelibon, Milka, Oreo, Toblerone gibi yerli ve uluslararası birçok markayı bünyesinde barındıran Mondelēz International Türkiye, Ramazan Bayramı için hazırlıklarını tamamladı. Mondelēz International Türkiye, düzenlediği toplantıda bayram şeker pazarını değerlendirdi. Toplantıda aynı zamanda Kent markasının yarım asırlık öyküsüyle birlikte yenilen logosu da tanıtıldı.

Toplantıda konuşan Mondelēz International Türkiye Genel Müdürü İhsan Karagöz, “Ramazan ve Kurban bayramlarında, bir yıl boyunca satılan şeker kadar hediyelik ve ikramlık şeker satışı gerçekleşiyor ve Kent markası, “Bayram Şekeri” olarak isimlendirilen bu kategorinin de açık ara lideri. Bayram yaklaşık bir haftalık bir dönemi kapsasa da hazırlık aşaması oldukça uzun. Biz bayram şekerleri üretimine altı ay öncesinden başlıyoruz. Bu bayram için de Gebze’deki üretim tesisimizde yaklaşık 12 bin tonluk bir üretim gerçekleştirdik. Bu üretimin yüzde 20’si, İstanbul içinde tüketilirken geriye kalan büyük bir kısım da Anadolu’da tüketiliyor. Bayram döneminde 20 bin satış noktasında iki hafta süreyle 6 bin 500 ekstra satış elemanı istihdam ediliyor. Bu geçici satış destek ekipleri üniversite öğrencileri ya da yeni mezunlardan oluşuyor. Ve bu iki haftalık dönemlerde de yıllık toplam şeker ciromuz kadar ciro elde ediyoruz.” dedi.

Mondelēz International Türkiye Sakız ve Şeker Kategori Lideri Doğuş Kezer, Mondelēz International Türkiye Genel Müdürü İhsan Karagöz
Mondelēz International Türkiye Sakız ve Şeker Kategori Lideri Doğuş Kezer, Mondelēz International Türkiye Genel Müdürü İhsan Karagöz

Bayram şekeri en az Marmara ve Ege Bölgelerinde tüketiliyor
Mondelēz International Türkiye Sakız ve Şeker Kategori Lideri Doğuş Kezer, Türkiye’de hediyelik ve ikramlık şeker pazarı büyüklüğünün 300 milyon TL., hane başı yıllık bayram şekeri tüketimininse 2,1 kg olduğunu belirtti. “Doğu, Güneydoğu Anadolu ile İç Anadolu bölgeleri bayram şeker alışverişinin en yüksek olduğu bölgeler, bu bölgeleri sırasıyla Marmara ve Ege Bölgeleri izliyor.” diyerek bayram şekeri tüketimiyle ilgili bilgileri paylaştı.

Kent’e yeni logo
Aile, sevgi, saygı, hatırlamak ve paylaşmak gibi değerleri vurgulayan reklam filmleriyle öne çıkan Kent, geçen yıl izleyicinin beğenisine sunulan kampanyalarının kopyasıyla bayramı karşılıyor. Marka ayrıca logosunda da değişime gidiyor. Konuya dair açıklamada bulunan Doğuş Kezer, “Kent, hayata keskin çizgilerle bakmadığı, hayatın renkli ve eğlence dolu olduğuna olan inancını, yeni logosunda da yansıtıyor. Ürünlerinin parlak, pürüzsüz, renkli ve lezzetli halini logosuna taşıyan Kent, bu bayramdan itibaren yeni logolu görselleriyle tüketicileriyle buluşacak.” dedi.

1 YouTube'un zirvesine "kamp kuranlar" belli oldu
YouTube’un zirvesine “kamp kuranlar” belli oldu
2 Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi...
Türkiye’nin kültür-sanat anatomisi…
3 Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
Enflasyon yorgunu tüketici nasıl hayatta kalıyor?
4 adidas ve Nike'ı sarsan "On" Türkiye pazarına adım attı...
adidas ve Nike’ı sarsan “On” Türkiye pazarına adım attı…
5 YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
YouTube’da yeni reklam stratejisi: Duygu temelli hedefleme dönemi başlıyor
Güncel Haberler
Mutfaklarda dayanıklılık, sağlık ve estetik arayışı!
Mutfaklarda dayanıklılık, sağlık ve estetik arayışı!
Warner Bros. Discovery, Max’in bu yaz “HBO Max”e dönüşeceğini duyurdu
Warner Bros. Discovery, Max’in bu yaz “HBO Max”e dönüşeceğini duyurdu
yapay zeka teknolojileri
AI Tomorrow Summit bu yıl “Geleceği Şekillendir” temasıyla gerçekleştirilecek
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ramazan iletişiminin incelikleri...
Haberler
Ramazan iletişiminin incelikleri…
Nafizcan Önder
9 Mart 2025
Yapay zeka çağında reklam: Araç mı, ortak mı, tehdit mi?
Haberler
Yapay zeka çağında reklam: Araç mı, ortak mı, tehdit mi?
Nafizcan Önder
1 gün önce
Reklamcılık Vakfı, yeni yönetim kurulunu belirledi
Haberler
Reklamcılık Vakfı, yeni yönetim kurulunu belirledi
Sena Tufan
3 Mart 2025
AB, telefonlara etiket zorunluluğu getiriyor
Haberler
AB, telefonlara etiket zorunluluğu getiriyor
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.