6 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Türkiye’nin gençlik seçimleri başlıyor

Marketing Türkiye
4 Mayıs 2013
1 dk okuma
gnçtrkcll, “gençleri en iyi gençler anlar” yaklaşımıyla geçen yıl uygulamaya başladığı temsilcilik sistemini bir adım öteye taşıyor ve bu sene meydanlarda sürdürülecek seçim süreciyle “Türkiye’nin gençlik seçimleri”ni gerçekleştiriyor. Sosyal medya üzerinden yürütülen ön seçim döneminin en başarılı 15 adayı, İTÜ Ayazağa Kampüsü’nde gerçekleştirilen ve gençlerin gözdelerinden Model grubunun da konser verdiği bir etkinlik ile gençlerle buluştu. 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nda sona erecek seçim süreciyle belirlenecek 5 temsilci, gnçtrkcll’in tarife, teknoloji, kariyer, etkinlik ve alışveriş kategorilerindeki projelerde söz sahibi olacak.
 
 
Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Burak Sevilengül, konuyla ilgili açıklamasında “Geçen yıl ‘gençleri en iyi gençler anlar’ diyerek, milyonlarca üyesiyle Türkiye’nin en büyük gençlik kulübü olan gnçtrkcll’de temsilcilik uygulamasını başlattık. Geçen bir yıl içinde 5 temsilcimiz çok başarılı işlere imza attılar. Onlarla birlikte hayata geçirdiğimiz projelere gençler yoğun ilgi gösterdi ve projelerden yararlanma sayısı 2.4 milyona ulaştı. Örneğin, Tarifeler Temsilcimiz Tarık’ın fikri olan ‘Ben Yaptım’ paketi, beklenenin üzerinde ilgi gördü. Bütün bunlar geçen yıl başlattığımız ‘yönetimi gençlere devretme’ yaklaşımının ne kadar doğru olduğunu gösterdi. Direksiyonu gençlere emanet edince, biz yan koltuğun keyfini sürüyoruz. Şimdi bu başarılı sonuçları yeni temsilcilerimizle daha da ileriye taşımak istiyoruz. Yeni seçim dönemini nisan ayı içinde sosyal medya üzerinden başlattık. En başarılı 15 adayı belirledik. Bundan sonraki aşama ise gerçek bir seçim havasında geçecek. Adaylarımız fiziksel ortamlarda gençlerle bir araya gelerek vaatlerini paylaşacak. Gerek seçim süreci, gerekse sonrasında yönetimde oynayacakları aktif rol, gençlerimiz için geleceklerine katkıda bulunacak, çok önemli bir deneyim olacak. Kazananlar, gençlerin bayramı olan 19 Mayıs tarihinde açıklanacak” şeklinde konuştu.

 

1 Meta’nın yapay zeka asistanı Türkiye’de kullanıma açıldı
Meta’nın yapay zeka asistanı Türkiye’de kullanıma açıldı
2 25 yıl sonra gelen büyük dönüşüm: PepsiCo’dan dünyaya "gülümseme"
25 yıl sonra gelen büyük dönüşüm: PepsiCo’dan dünyaya “gülümseme”
3 Papara’nın faaliyet izni iptal edildi
Papara’nın faaliyet izni iptal edildi
4 Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
5 Tohum Otizm Vakfı, geleneksel Yılbaşı Alışveriş Festivali ile bu yıl da umut oluyor
Tohum Otizm Vakfı, geleneksel Yılbaşı Alışveriş Festivali ile bu yıl da umut oluyor
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (31 Ekim-6 Kasım)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (31 Ekim-6 Kasım)
Bienalin kalbinde bir gün: Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, "Üç Ayaklı Kedi"nin izinde…
Bienalin kalbinde bir gün: Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, “Üç Ayaklı Kedi”nin izinde…
“67” (Altı-Yedi) çılgınlığı McDonald’s menüsünde!
“67” (Altı-Yedi) çılgınlığı McDonald’s menüsünde!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Kasım indirimleri için sepetler hazır: 5 milyon ürün sepette, 3 milyon ürün favorilerde bekliyor
Haberler
Kasım indirimleri için sepetler hazır: 5 milyon ürün sepette, 3 milyon ürün favorilerde bekliyor
Sena Tufan
1 hafta önce
Türkiye'de her 10 kişiden 7'si eğitim politikalarından şikayetçi!
Haberler
Türkiye’de her 10 kişiden 7’si eğitim politikalarından şikayetçi!
İrem Alimoğlu
21 Eylül 2025
Helal turizm yükselişte: 2030’da 245 milyon Müslüman gezgin bekleniyor
Haberler
Helal turizm yükselişte: 2030’da 245 milyon Müslüman gezgin bekleniyor
Marketing Türkiye
12 Eylül 2025
Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Haberler
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
İrem Alimoğlu
5 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.