Pizza Hut yeni iletişim ajansını seçti ‘Dünyanın en meşhur pizzası’ sloganı ile 100’ün üzerinde ülkede 15.600 şubesiyle hizmet veren Pizza Hut, Türkiye’de iletişim alanındaki tüm faaliyetlerini Essance İstanbul İletişim Danışmanlığı ile yürütme kararı aldı. 1 Meta’nın yapay zeka asistanı Türkiye’de kullanıma açıldı 2 25 yıl sonra gelen büyük dönüşüm: PepsiCo’dan dünyaya “gülümseme” 3 Papara’nın faaliyet izni iptal edildi 4 Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor 5 Tohum Otizm Vakfı, geleneksel Yılbaşı Alışveriş Festivali ile bu yıl da umut oluyorGüncel Haberler Haftanın marka-ajans iş birlikleri (31 Ekim-6 Kasım) Bienalin kalbinde bir gün: Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, “Üç Ayaklı Kedi”nin izinde… “67” (Altı-Yedi) çılgınlığı McDonald’s menüsünde!Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE