İPZ Anadolu’nun üçüncü zirvesi Bursa’daydı Türkiye’nin en kapsamlı pazarlama etkinliği İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ), 11. Anadolu turunun üçüncü ayağı Bursa oldu. 1 CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi… 2 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor 3 YouTube’da son 3 ayın en çok izlenen haber kanalları… 4 Markalar “AI slop” ve “dijital yorgunluk” çağında çareyi deneyimsel pazarlamada arıyor 5 Türkiye’de gıda takviyesi pazarı büyüyor: Peki, sebep sağlıklı yaşam mı yoksa pazarlama sihri mi?Güncel Haberler Ekonomik baskı geçici değil, kalıcı: Tasarruf artık yaşam tarzı Çalışma hayatının yeni trendleri… Deneyimle fark yaratan markalar belli oldu…Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE