Referandum kampanyaları İstanbul’da tartışılacak
TASAM Siyasal İletişim Enstitüsü tarafından düzenlenecek olan “Başkanlık Referandumu: Aktörler, Kampanyalar, Stratejiler” başlıklı panelde, Türkiye’nin içinde bulunduğu referandum sürecinin siyasal iletişimi tartışılacak. A&G Araştırma Başkanı Adil Gür, gazeteci Ahu Özyurt, Öykü Reklam Ajansı kurucusu Necati Özkan gibi isimlerin birer konuşma yapacağı etkinlik, 11 Mart 2017 tarihinde Taksim InterContinental Hotel’de gerçekleştirilecek.
TASAM Siyasal İletişim Enstitüsü tarafından düzenlenecek olan “Başkanlık Referandumu: Aktörler, Kampanyalar, Stratejiler” başlıklı panelde, konuşmacılar 16 Nisan’da gerçekleşecek olan anayasa değişikliği referandumu sürecinde partilerin sürdürdükleri kampanyaları ele alacak ve muhtemel etkilerini tartışacak. Parti kampanyalarının yanı sıra söylemler, stratejiler, medya – siyaset ilişkisi ve yeni medyanın süreçteki rolü gibi konuların izleyicilerle paylaşılacağı panel, 11 Mart Cumartesi günü saat 14.00’te Taksim InterContinental Hotel’de gerçekleşecek.
Panel Türkiye’nin önde gelen siyasal iletişim uzmanı, gazeteci, bilim insanı ve kanaat önderlerini bir araya getirecek. 1 Haziran seçimlerinin en doğru tahmin eden kamuoyu araştırma şirketi A&G Araştırma’nın başkanı Adil Gür panelde kamuoyu yoklamaları ışığında son dönem seçmen trendlerini izleyicilerle paylaşacak. CNN Türk’te yayınlanan “10’dan Sonrası” programının sunucusu deneyimli gazeteci Ahu ÖZYURT ise, “15 Temmuz’dan Anayasa Referandumuna Medya ve Siyaset” başlıklı bir konuşma yapacak. Panelde Gür ve Özyurt’un yanı sıra, İstanbul Bilgi Üniversitesi Öğretim Üyesi Yard. Doç. Dr. Erkan Saka, Öykü Reklam Ajansı Kurucusu Necati Özkan, Uluslararası Siyasi Danışmanlar Derneği (IAPC) Yönetim Kurulu Üyesi Dr. Gülfem Saydan Sanver, SITA Politik Danışmanlık Genel Müdürü Suat Özçelebi de birer konuşma yapacaklar.
Panelde, anayasa değişikliği referandumunda partilerin kampanyaları, aralarındaki ittifaklar, stratejiler ve bunların seçmen davranışı üzerindeki muhtemel etkileri ele alınacak. Türkiye’deki son dönem medya-siyaset ilişkilerinin referandum sonucuna nasıl yansıyacağı, kamuoyu araştırmalarının etkileri, dijital ağların ve sanal toplulukların süreçteki rolüne dair görüşler ortaya konacak.