4 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Akbank müşterilerine şeffaf bankacılıkta yeni bir hizmet sunuyor

Marketing Türkiye
28 Temmuz 2012
2 dk okuma
Akbank, müşterilerinin yaşamlarını kolaylaştırmak için geliştirdiği yenilikçi uygulamalarına bir yenisini daha ekledi. Akbank’ın geliştirdiği uygulama ile, ürün ve hizmetlere ilişkin başvuruların, o an hangi aşamada olduğu kolayca izlenebilecek. Akbank, “Başvurum Nerede?” adını verdiği uygulamayla hizmet  mutfağını, müşterisi olsun, olmasın herkese açarak şeffaf bankacılıkta önemli bir atılım daha yapıyor. Akbank Bireysel Bankacılık’tan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Galip Tözge yeni uygulama ile ilgili açıklamasında şeffaf bankacılık anlayışıyla bu kapsamda önemli adımlar attıklarını belirterek, “Akbank Direkt İnternet ve www.akbank.com adresinde, başvuru alanlarında birer link oluşturduk. Amacımız, tamamen şeffaf bir bankacılık bakış açısı ile en çok kullanılan ürünlerimizin başvuru süreç adımlarının,  başvuru sonuç ve açıklamalarının detaylı şekilde müşterilerimiz tarafından her an görüntülenebilmesini sağlamak” dedi. Akbank.com’da tüm “Başvur” butonlarının yanında artık bir de “Başvurum Nerede?” butonu olacağını kaydeden Tözge, “Müşterilerimiz olsun olmasın herkesin yaşamını kolaylaştırmak amacıyla geliştirdiğimiz bu hizmetimizle, bankamızın ürün ve hizmetlerinden herhangi birine başvuranlar, başvurularını kolayca izleyebilecekler” diye sözlerini tamamladı.

Açıklamasında teknolojiye olan yatırımlarını aralıksız sürdürdüklerine de dikkat çeken Tözge, 2012 yılında 120 milyon dolarlık teknoloji yatırımı yapmayı hedeflediklerini söyledi ve ekledi: “Bugün bankamızda yapılan her üç işlemden ikisi Özgür Bankacılık kanallarından yapılıyor; bir başka anlatımla, Akbank’ta işlemlerin artık üçte ikisi şube dışında gerçekleşiyor. Para çekme işlemlerinin ise yüzde 90’ı ATM’ler üzerinden yapılıyor. Akbank Direkt İnternet Türkiye’deki aktif internet bankacılığı kullanıcılarının yüzde 14’üne hizmet veriyor. Sektördeki para transferlerinin yüzde 11’inin yapıldığı Akbank Direkt İnternet, İMKB’deki hisse senedi işlem hacminden de yüzde 1 pay alıyor.” Uygulama “www.akbank.com” adresi üzerinden Akbank müşterisi olsun, olmasın kredi kartı, bireysel kredi ve mikro kredi başvurusu yapan herkesin başvurularını takip edebilmelerini sağlıyor. Başvuru sahipleri, akbank.com’da bulunan “Başvurum Nerede?” butonu üzerinden Axess, Wings, Fish kredi kartı başvurularının yanı sıra, ihtiyaç, taşıt, konut gibi bireysel kredilerinin ve mikro kredilerinin de tahsis öncesi hangi aşamada olduğunu gerçek zamanlı olarak görebiliyorlar. Üstelik, Başvurum Nerede? uygulamasında bulunan Teslimat adımı altında kuryelerinin nerede olduğunu da görüntüleyebiliyorlar. Akbank müşterileri “www.akbank.com” adresini kullanabilecekleri gibi, Akbank Direkt İnternet üzerinden de başvuru ve takiplerini yapabiliyorlar. Akbank, Başvurum Nerede? gibi uygulamalarıyla müşterilerine sunduğu online bankacılık avantajlarına ek olarak ulaşım kolaylığı ve maliyet avantajı da sağlıyor. Bu nedenle internet, Akbank müşterilerinin kullanmayı tercih ettiği bir satış kanalı olarak öne çıkıyor. Müşteri alışkanlıklarındaki bu değişim, Akbank’ın online gerçekleşen satışlarına da olumlu olarak yansıyor. Bu çerçevede, 2011 yılında Akbank Direkt İnternet’ten satılan kredi kartı adedi 3 katına; Hızlı Para, Taksitli Avans, Taksitli Borç Transferi gibi kredi kartı türev ürünlerin satış adedi 2 katına çıktı. Aynı şekilde, 2011 yılında internet kanalından kullandırılan kredi adedi 4,5 katına çıktı.

 

1 Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
2 Beyaz yakalının sessiz çığlığı: "Tükenmişlik"ten kaçış var mı?
Beyaz yakalının sessiz çığlığı: “Tükenmişlik”ten kaçış var mı?
3 Çalışanlar, yapay zeka kullandığını yöneticilerinden neden gizliyor?
Çalışanlar, yapay zeka kullandığını yöneticilerinden neden gizliyor?
4 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
5 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Güncel Haberler
YouTube Premium'un "ücretsiz deneme" kampanyasına Reklam Kurulu'ndan ceza...
YouTube Premium’un “ücretsiz deneme” kampanyasına Reklam Kurulu’ndan ceza…
İş dünyasında haftanın atamaları (27 Haziran-4 Temmuz)
İş dünyasında haftanın atamaları (27 Haziran-4 Temmuz)
GetirBüyük'ten tazeliği yeniden tanımlayan kampanya...
GetirBüyük’ten tazeliği yeniden tanımlayan kampanya…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Bağımsız sinemanın unicorn’u: MUBI
Haberler
Bağımsız sinemanın unicorn’u: MUBI
Nafizcan Önder
2 Haziran 2025
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Sena Tufan
3 hafta önce
Brezilyalı kozmetik markası Boticário, çocuk isteyen kadınların mücadelesine ortak oluyor
Haberler
Brezilyalı kozmetik markası Boticário, çocuk isteyen kadınların mücadelesine ortak oluyor
Sena Tufan
11 Mayıs 2025
"Borusan EnBW Şarj - 5" ile kolay, güvenli, güvenilir, hızlı ve sürdürülebilir şarj deneyimi
Haberler
“Borusan EnBW Şarj – 5” ile kolay, güvenli, güvenilir, hızlı ve sürdürülebilir şarj deneyimi
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.