19 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Bellona ve Doqu Home, uçtan uca medya yatırım süreçlerini WPP Media Türkiye'ye emanet etti
Haberler

Bellona ve Doqu Home, uçtan uca medya yatırım süreçlerini WPP Media Türkiye’ye emanet etti

Sena Tufan
3 saat önce
1 dk okuma

Mobilya ve ev tekstili sektörünün önde gelen markaları Bellona ve Doqu Home’u bünyesinde bulunduran Anadolu Güçbirliği Holding, tüm medya satın alma ve pazarlama hizmetleri için WPP Media Türkiye ile stratejik bir iş birliğine adım atıyor.

Ortaklık kapsamında Bellona ve Doqu Home markalarının dijital ve geleneksel tüm mecralardaki pazarlama yatırımları; süreçlerin uçtan uca entegre yönetim anlayışıyla, global standartlarda en iyi uygulamalar ve ileri teknoloji çözümleriyle desteklenmesini sağlayacak.

Anadolu Güçbirliği Holding ile WPP Media Türkiye arasında hayata geçirilen bu stratejik iş birliği; Bellona ve Doqu Home markalarının pazarlama ve iletişim yatırımlarında global standartlarda, veri ve teknoloji odaklı bir dönüşümü mümkün kılarken, markaların sürdürülebilir büyüme hedeflerine güçlü bir katkı sağlamayı amaçlıyor.

İş birliği hakkında değerlendirmelerde bulunan WPP Media Türkiye CEO’su Tolga Üner, “Anadolu Güçbirliği Holding’in sektör lideri markaları Bellona ve Doqu Home ile başlattığımız bu yolculuk, bir imzadan çok daha fazlasını ifade ediyor; bu, ortak hedeflere adanmış güçlü bir takım çalışmasının başlangıcıdır. WPP Media Türkiye olarak, veri ve teknoloji odaklı çözümlerimizi değerli iş birliğinin hizmetine sunarak, dinamik stratejiler ile şekillenen güçlü bir aktivasyon ile markalarımız için yeni büyüme ufukları açmayı hedefliyoruz” dedi.

Anadolu Güçbirliği Holding Yönetim Kurulu Üyesi & CEO’su Serdar Karavil ise şu ifadeleri kaydetti: “Bellona ve Doqu Home markalarımızla yürüttüğümüz büyüme yolculuğunda, pazarlama ve iletişim yatırımlarımızı daha entegre, ölçümlenebilir ve sürdürülebilir bir yapıya kavuşturmayı öncelikli hedeflerimiz arasında görüyoruz. WPP Media Türkiye ile hayata geçirdiğimiz bu stratejik iş birliği; global standartlarda veri, teknoloji ve içgörü odaklı çözümlerle markalarımızın hem dijital hem de geleneksel mecralardaki gücünü daha da ileri taşımamıza katkı sağlayacak. Bu ortaklığın, markalarımızın hedef kitleleriyle daha güçlü bağlar kurmasına ve uzun vadeli büyüme hedeflerimize ulaşmamızda önemli bir kaldıraç etkisi yaratacağına inanıyoruz.”

Haftanın marka-ajans iş birlikleri (21 Kasım-11 Aralık)

featured WPP Media Türkiye
1 2026'da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri...
2026’da pazarlama dünyasına yön verecek dijital pazarlama trendleri…
2 Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
Çocukların ana ekranı değişti: Artık her şey cebe sığıyor
3 Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce "özel hayat" soruluyor!
Sorun iş görüşmelerinde başlıyor: Beyaz yakalı kadınların yüzde 72’sine önce “özel hayat” soruluyor!
4 CarrefourSA, A101'e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi...
CarrefourSA, A101’e mi satılıyor? Sabancı Holding’den açıklama geldi…
5 Türk hanelerinde "kahve" devrimi: Makine sahipliği yüzde 79'a ulaştı...
Türk hanelerinde “kahve” devrimi: Makine sahipliği yüzde 79’a ulaştı…
Güncel Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Aralık)
İş dünyasında haftanın atamaları (13-19 Aralık)
Bellona ve Doqu Home, uçtan uca medya yatırım süreçlerini WPP Media Türkiye'ye emanet etti
Bellona ve Doqu Home, uçtan uca medya yatırım süreçlerini WPP Media Türkiye’ye emanet etti
ABD, Green Card çekilişini süresiz olarak askıya aldı
ABD, Green Card çekilişini süresiz olarak askıya aldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

B2B ticaretin en güncel trendleri The TECH Summit sahnesinde...
Haberler
B2B ticaretin en güncel trendleri The TECH Summit sahnesinde…
Nafizcan Önder
3 hafta önce
İş dünyasında haftanın atamaları (8-14 Kasım)
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları (8-14 Kasım)
Nafizcan Önder
14 Kasım 2025
Avrupa'daki Zara çalışanları Black Friday öncesi protestoya hazırlanıyor
Haberler
Avrupa’daki Zara çalışanları Black Friday öncesi protestoya hazırlanıyor
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
DC Comics Başkanı açıkladı: Yapay zekaya yer yok!
Haberler
DC Comics Başkanı açıkladı: Yapay zekaya yer yok!
İrem Alimoğlu
14 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.