
Publicis, yüz yıllık yolculuğunu “pes etmeyen aslan” ile kutluyor
Sektördeki 100. yılını geride bırakan Publicis Grup, köklerinden aldığı ilhamı geleceğin teknolojisiyle buluşturduğu yeni yıl filmiyle kutlamaları başlatıyor. 1926’da Montmartre’da küçük bir yaratıcı ajans olarak doğan Publicis, 100 yıllık yolculuğunu gelenekselleşen Yeni Yıl Dilekleri filmi ile yeniden sahneye taşıyor. Kurucusu Marcel Bleustein Blanchet’in mirasını yaşatan Publicis Conseil imzasını taşıyan film; yapay zeka ile insan yaratıcılığını aynı potada eritirken grubun “asla pes etmeyen” ruhunu sinematik bir dille görünür kılıyor.
Geçmişin dayanıklılığı, geleceğin teknolojisiyle buluşuyor
Film; gerçek oyuncularla yapılan canlı çekimleri, grubun ileri teknoloji yapay zeka prodüksiyon platformlarıyla bir araya getiriyor. Hibrit yapısı sayesinde film, Publicis’in savaşlardan ekonomik krizlere, yangınlardan pandemilere kadar birçok sınavdan geçerek nasıl yeniden doğduğunu güçlü bir metaforla aktarıyor.
Filmin merkezinde yer alan “pes etmeyen aslan” figürü, Publicis’in tarih boyunca sürdürdüğü kararlılığı ve ikinci yüzyılına girerken benimsediği liderlik vizyonunu temsil ediyor.
Arthur Sadoun: “Bir aslan asla pes etmez”
Publicis Grup Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Arthur Sadoun, bu önemli kilometre taşına ilişkin yaptığı açıklamada şunları söyledi: “2026 bizim için çok özel bir yıl; çünkü ilk yüzyılımızın sonuna geliyoruz. Bu yüzyıl, küçük bir Montmartre ajansını son iki yılda sektörün en büyük holding şirketine dönüştürdüğümüz bir dönem oldu. Publicis, tarihinde üç kez küllerinden -bazen gerçek anlamda- doğdu ve kendini sayısız kere yeniden icat etti. Bizi 100 yıldır tanımlayan bu dayanıklılık ruhu Yeni Yıl Dilekleri filmimizde hayat buluyor: Bir aslan asla pes etmez.
2026 aynı zamanda ikinci yüzyılımıza girişimiz olacak ve bu yeni dönemin yapay zekânın yükselişiyle şekilleneceği açık. Bu film, gelecekte yapay zekanın merkezinde insanlarımızın olacağına dair inancımızı temsil eden insani, tarihsel ve teknolojik bir yolculuk sunuyor.”
Kampanya Künyesi
Publicis Conseil
- Global CEO/CCO Leo – CEO/CCO Publicis Conseil – CCO Publicis Grup Fransa : Marco Venturelli
- Agathe Bousquet – Publicis Grup Fransa ve Publicis Conseil Başkanı
- Alexis Ben Behe –Executive Kreatif Direktör
- Maud Robaglia – Kreatif Direktör
- Gurvan Prioul – Kreatif ve UX Tasarım Direktörü
- Hamza Ben Maadoum – Junior Art Direktör
Prodüksiyon – Prodigious:
- Prodigious CEO: Christopher Thiery
- Prodigious Genel Müdürü: Caroline Petruccelli
- Executive Yapımcı: Yann Dubois
- Post Prodüksiyon Sorumlusu: Cédric Herbet
- VFX Kreatif Direktörü: Nico Vogel
- Görüntü Yönetmeni (DOP): Nicolas Loir
- Sinema Ses Şefi: Damien Perrolaz
- Prodüksiyon Direktörü: Marie Caron
Ses – Prodigious:
- Ses Yapımcısı: Martin Sumeire
- Miksaj, Sound Design: KOUZ
