
Passo, yenilenen platformu ve e-ticaret hizmeti ile kullanıcı deneyimini genişletiyor
Aktif Bank iştiraki Passo, platformunu yenileyerek kültür, sanat, spor ve eğlence alanındaki hizmetlerini tek bir dijital çatı altında topladı. Yeni Passo ile kullanıcılar, sadece etkinlik biletlerini almakla kalmayacak; bilet deneyimlerini tamamlayacak ürün ve hizmetlere de platform üzerinden erişebilecek.
Passo Genel Müdürü Atıl Aykar, platformun 11 yıl önce futbol eksenli bir başlangıç yaptıktan sonra kültür-sanat ve eğlence alanında da büyüdüğünü belirtiyor. Aykar, “Kullanıcılarımızın deneyimlerini pürüzsüz hâle getirecek ve uygulamadaki yoğun trafiği daha iyi destekleyecek yeni dikeylerin Passo’ya eklenmesi için doğru zaman geldiğini gördük. Bu kapsamda Passo Dükkan e-ticaret modülümüz öne çıkıyor” diye belirtiyor.
Aykar, yenilikler hakkında şunları söyledi:
“Artık kullanıcılar sadece bilet almakla kalmıyor; Passo Dükkan üzerinden etkinlik deneyimlerini tamamlayacak ürünleri de satın alabiliyor. Örneğin, maç bileti alırken takım formasını ya da konser bileti alırken yemek indirimini sepete ekleyebiliyorlar. Ayrıca sektörde bir ilk olan ‘Keyfe Keder Bilet İade Güvencesi’ ile etkinliğe 24 saat kalana kadar gerekçe göstermeden biletlerini iptal edebiliyorlar. Yakında hayata geçireceğimiz NFT bilet uygulamasıyla biletler etkinliğe ait hatıra NFT’lerine dönüşecek.”
Aktif Bank Müşteri Deneyimi ve İletişim Grup Başkanı Gamze Numanoğlu, yenilenen Passo’nun marka dönüşümünün müşteri içgörülerine dayandığını belirtti. Numanoğlu, “Yaklaşık iki yıl süren çalışmalarımızda, insanların etkinliklere gitme motivasyonlarının ‘günlük rutinlerinden çıkarak iyi hissetmek’ olduğunu gözlemledik. Bu içgörü, Passo’nun stratejisini belirledi. Etkinlik öncesi, etkinlik anı ve sonrası deneyimlerini değerlendirerek kullanıcıların hissettiklerini ve karşılaştıkları zorlukları anlamaya çalıştık. Bu doğrultuda e-ticaret modülümüz Passo Dükkan’ı 10 binden fazla ürünle bütünleşik bir yapı olarak konumlandırdık. Ayrıca yeme-içme kampanyaları ve bilet iptal güvencesi gibi özellikleri kullanıcı taleplerine göre geliştirdik” diye ekledi.
Yenilenen Passo, kültür, sanat, spor ve eğlenceyi tek bir dijital platformda bir araya getiriyor. Marka, yeni iletişim kampanyasında “Passo ile hayat rutinden çıktı” söylemini kullanarak, kullanıcılarını günlük rutinlerinden çıkarıp etkinlik deneyimlerine yönlendirmeyi hedefliyor.
