
İş dünyasında haftanın atamaları (1-7 Kasım)
Kanyon’un Pazarlama ve Kiralama Müdürü Başak Gürtuna oldu

Kanyon Yönetim İşletim ve Pazarlama A.Ş.’de Pazarlama ve Kiralama Müdürlüğü görevine, Ekim 2025’te 20 yılı aşkın deneyime sahip Başak Gürtuna atandı. Gürtuna, yeni görevinde Kanyon’un tüm pazarlama ve kiralama süreçlerinin yönetiminden sorumlu olacak.
Bilkent Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Bölümü mezunu olan Başak Gürtuna, yüksek lisans eğitimini 2004 yılında Warwick Üniversitesi Uluslararası Politik Ekonomi ve 2009 yılında İstanbul Bilgi Üniversitesi İşletme Yönetimi programlarında tamamladı.
Kariyerine Ipsos KMG’de Junior Account Yöneticisi olarak başlayan Gürtuna, 2006-2008 yılları arasında Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı Özel Sektör Ofisi’nde Proje Asistanı olarak görev yaptı. 2008-2014 yılları arasında Doğuş Holding’de sırasıyla Kurumsal İletişim Uzmanı ve Kurumsal İletişim Müdür Yardımcısı olarak görev alan Gürtuna, 2014-2024 yılları arasında Galataport İstanbul Liman İşletmeciliği ve Yatırımları A.Ş.’de Pazarlama ve İletişim Müdürü, ardından Pazarlama ve İletişim Direktörü pozisyonlarında bulundu. Gürtuna, son olarak TAV İşletme Hizmetleri’nde Kurumsal İletişim Koordinatörü olarak görev yaptı.
Başak Gürtuna, yeni görevinde Kanyon’un güçlü marka konumunu daha da ileriye taşımaya, müşteri deneyimini dönüştürmeye ve Kanyon’un sürdürülebilir büyüme stratejilerine katkı sağlamaya odaklanacak. Gürtuna, Kanyon’un şehirli yaşam vizyonunu daha da ileriye taşıyacak yenilikçi pazarlama projeleri, deneyim odaklı kampanyalar ve marka iş birlikleri geliştirmeyi hedefliyor. Ayrıca, kiralama stratejilerini global trendlerle de uyumlu olarak dinamik ve güncel bir yapıda sürdürmeye yönelik çalışmalar yürütecek.
Tanyel Yılmaz AgaOne’da

AgaOne, deneyimli iletişimci Tanyel Yılmaz’ı kadrosuna kattı. Yılmaz AgaOne şirketlerinin pazarlama ve iletişim faaliyetlerinden sorumlu CMO olarak görevine başladı.
Uzun yıllar medya ve iletişim sektöründe danışmanlık ve yöneticilik yapan Tanyel Yılmaz, Türkiye’nin yanı sıra Singapur, Birleşik Arap Emirlikleri, ABD, Belçika’da da faaliyette bulunan AGA Grubunda Pazarlama, iletişim ve halkla ilişkilerden sorumlu genel müdür yardımcısı (CMO) olarak sorumluluk üstlendi. Yılmaz, AgaBullion, AgaOne, AgaKulche, Aleks Metal Rafineri (AMR), AgaDigital, AgaMX başta olmak üzere grubun tüm şirketlerindeki iletişim, ulusal ve uluslararası B2B ve B2C pazarlama ve iletişim faaliyetlerinden sorumlu olacak ve bu alandaki ekibi yönetecek.
Türkiye’nin önde gelen TV kanallarında muhabir, yapımcı, haber müdürlüğü ve Ankara Temsilciliği, genel yayın yönetmenliği ve köşe yazarı olarak sorumluluk üstlenen Tanyel Yılmaz, halkla ilişkiler alanında Türkiye’nin önemli şirketlerinde medya direktörlüğü, ajans başkan yardımcılığı ve genel müdür yardımcılığı görevlerinde bulundu. İstanbul Kültür Üniversitesi’nde uzun yıllar İtibar Yönetimi ve Sponsorluk Yönetimi dersleri de veren Yılmaz, sivil toplum çalışmalarında da önemli sorumluluklar üstlendi. Türkiye Gazeteciler Cemiyeti, Ankara Gazeteciler Cemiyeti, Ekonomi Muhabirleri Derneği, Mülkiyeliler Birliği, AKUT gibi Türkiye’nin önde gelen sivil toplum kuruluşlarında kurucu/üye olan Yılmaz, Bursa Erkek Lisesi ve Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi mezunu, İngilizce biliyor.
Assessment Systems’da yeni CEO görevlendirmesi

Psikolojik ölçme, değerlendirme ve yetenek yönetimi alanında faaliyet gösteren Assessment Systems’ta üst düzey bir atama gerçekleşti. Şirketin CEO’luk görevine, 2025 yılı itibarıyla Ozan Emre Erol atandı.
Yeni CEO olarak görevlendirilen Ozan Emre Erol, iş dünyasında edindiği yönetim, organizasyonel yapılandırma ve dönüşüm süreçlerine ilişkin deneyimiyle, şirketin büyüme, ölçeklenme ve hizmet kapasitesinin güçlendirilmesi hedeflerine liderlik edecek.
Konuya ilişkin şirkette yapılan açıklamada, Assessment Systems’ın; kurumların insan kaynağını nesnel, karşılaştırılabilir ve ölçümlenebilir şekilde değerlendirmelerine imkan sağlayan çözümler geliştirmeye ve bu alandaki uzmanlığını derinleştirerek sürdürmeye devam edeceği belirtildi.
Şölen’de yeni atama: Ali Kara, Denetim Direktörü oldu

Atıştırmalık sektörünün global oyuncularından Şölen, 2030 büyüme stratejisi doğrultusunda organizasyonel dönüşümünü ve yönetim yapısını güçlendirmeye devam ediyor. Bu kapsamda, Ali Kara, Denetim Direktörü pozisyonuna getirildi.
Şölen, 2030 büyüme stratejisi doğrultusunda global ölçekte daha çevik, entegre ve güçlü bir organizasyon yapısı oluşturma yolunda önemli adımlar atıyor. Bu vizyon kapsamında gerçekleştirilen yapılanma sürecinde yeni bir atama gerçekleştirildi. Ali Kara Denetim Direktörü pozisyonuna getirildi. Şölen, bu atamayla birlikte stratejik planlama, dönüşüm ve denetim süreçlerinde sinerji yaratarak sürdürülebilir büyüme hedeflerine ivme kazandırmayı amaçlıyor.
Orta Doğu Teknik Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi bölümü mezunu olan Ali Kara, Atılım Üniversitesi MBA programını tamamladı. Kariyerine PwC’de Kıdemli Ekip Şefi olarak başlayan Kara, 2007 yılında OYAK Grubu’na geçerek 2017 yılına kadar iç denetim alanında görev yaptı. Sonrasında Renault MAIS’in denetim birimini kurarak 2019’a kadar liderliğini sürdürdü. Ardından 2019 yılında Evyap Holding’te İç Denetim Direktörü olarak görev aldı ve beş yıl boyunca denetim süreçlerine liderlik etti. Son olarak Çolakoğlu Metalurji’de İç Denetim Başkanı olarak görev yapan Kara, Şölen’de denetim süreçlerinin bütünsel şekilde yürütülmesi ve kurumsal yönetişim yapısının güçlendirilmesinden sorumlu olacak.
Ezgi Nur Başbuğa, Hyatt Regency İzmir İstinyepark’ın Pazarlama Müdürlüğüne atandı

Bilkent Üniversitesi Turizm ve Otelcilik Bölümü’nden mezun olan Başbuğa, profesyonel kariyerine Hilton Worldwide bünyesinde başlamış ve Hilton İstanbul Bosphorus ile Hilton İstanbul Bomonti gibi markalarda iş geliştirme departmanlarında farklı kademelerde görev almıştır. Daha sonra Accor Hotels çatısı altında Fairmont ve Swissôtel markalarında kurumsal satış ve pazarlama alanlarında önemli sorumluluklar üstlenmiş, son olarak Swissôtel Büyük Efes, İzmir’de Pazarlama Müdür Yardımcısı olarak görev yapmıştır.
Ekim 2025 itibariyle Hyatt Hotels Grubu’na katılan Başbuğa, Hyatt Regency İzmir İstinyePark’ın pazarlama stratejilerinin yürütülmesinden sorumlu olacak.
TCL Electronics Türkiye’nin yeni Pazarlama Lideri Dr. Neslihan Beyhan Yaşar oldu

TCL Electronics Türkiye’de Pazarlama Liderliği görevine Dr. Neslihan Beyhan Yaşar getirildi. Ekim 2025 itibarıyla görevine başlayan Beyhan Yaşar, şirketin Türkiye’de ve bölge ülkelerinde yürüteceği yeni dönem pazarlama strateji ve iletişim çalışmalarına liderlik edecek.
Neslihan Yaşar, 2006 yılında Yıldız Teknik Üniversitesi Endüstri Mühendisliği bölümünden mezun oldu. Ardından Sabancı Üniversitesi’nde burslu olarak tamamladığı yüksek lisans programı ile akademik kariyerine devam etti ve Gebze Teknik Üniversitesi’nde İşletme alanında doktora derecesi aldı.
Profesyonel yaşamına 2008 yılında Arçelik-LG’de başlayan Beyhan Yaşar, altı yıl boyunca inovasyon ve satış ekiplerinde görev aldı. 2015–2018 yılları arasında BSH bünyesinde Türkiye, Orta Doğu, Afrika ve Bağımsız Devletler Topluluğu ülkelerinden sorumlu bölgesel pazarlama yöneticisi olarak çalıştı ve farklı kültür ile pazar dinamiklerini yakından tanıma fırsatı buldu. 2018–2025 yılları arasında Arçelik Global’de global pazarlama ürün yönetimi müdürü daha sonra Türkiye ve gelişen pazarlardan sorumlu kıdemli müdür olarak görev yaparak, ürün ve pazarlama stratejileri geliştirme alanında hem global hem de gelişmekte olan pazarlar özelinde önemli deneyimler kazandı.
Akademik alanda da aktif rol üstlenen Beyhan Yaşar, halen Yeditepe Üniversitesi’nde öğretim görevlisi olarak ders vermekte ve buna ek olarak profesyonel koç unvanına sahiptir.
Enerjisa Enerji’de üst düzey atama: Berrin Yılmaz, İnsan ve Kültür Bölüm Başkanı (CHRO) oldu

Enerjisa Enerji’de İnsan ve Kültür Bölüm Başkanlığı (CHRO) görevine 1 Kasım 2025 itibarıyla geçerli olmak üzere Berrin Yılmaz atandı. Yılmaz, Enerjisa Enerji’nin stratejik büyüme hedefleriyle uyumlu olarak, insan odaklı kurum kültürünün gelişimine ve geleceğin yeteneklerini destekleyen dönüşüm çalışmalarına liderlik edecek.
Türkiye’nin ve dünyanın önde gelen kurumlarında üst düzey sorumluluklar alan Yılmaz, 2017-2018 yılları arasında Sabancı Holding İnsan Kaynakları Direktörü, 2018-2022 arasında Akçansa İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı, 2022’den itibaren ise Sabancı Üniversitesi İnsan Kaynakları Direktörü (CHRO) olarak görev yapmıştır. Bu görevlerde grup genelinde insan kaynakları stratejilerinin oluşturulması, kültürel dönüşümün liderliği, dijitalleşme ve geleceğin iş gücü dinamiklerine yönelik uygulama ve süreçlerin hayata geçirilmesinde aktif rol üstlenmiştir.
Akademik eğitimini Orta Doğu Teknik Üniversitesi İşletme Bölümü ve Bilkent Üniversitesi MBA programında tamamlayan Yılmaz; London Business School, Ashridge Business School ve Stanford University gibi saygın kurumlarda liderlik, değişim yönetimi ve koçluk alanlarında sertifika programlarını tamamlamıştır.Yılmaz, kariyeri boyunca insan odaklı liderliğiyle birçok ulusal ve uluslararası ödüle layık görülmüştür. Bunlar arasında Eczacıbaşı Yaratıcılık ve İnovasyon Ödülü (2001), International Coaching Federation Global Prism Award (2012), Investor in People Gold Certification (2019), Stevies Award (2021) ve iki yıl üst üste aldığı Altın Lider En İyi CHRO Ödülü (2022 & 2023) yer almaktadır.
İş yaşamı dışında doğa yürüyüşü, kayak, tenis ve yelken sporu ile ilgilenen Yılmaz; PERYÖN, YenidenBiz ve UN Global Compact Target Gender Equality üyesidir.
Sanofi Avrasya Bölgesi İnsan ve Kültür Direktörü Arzu Öneyman oldu

Arzu Öneyman, Sanofi’nin Avrasya Bölgesi’nden sorumlu İnsan ve Kültür Direktörü olarak atandı. Stratejik insan kaynakları yönetimi ve kültürel dönüşüm alanlarındaki 20 yılı aşkın deneyimiyle öne çıkan Öneyman, Türkiye’nin de dahil olduğu 17 ülkeden oluşan Avrasya Bölgesi’nde insan ve kültür stratejilerine liderlik edecek.
Kariyeri boyunca büyük ölçekli insan kaynakları dönüşümlerini yöneten, kültürel değişim süreçlerini başarıyla hayata geçiren ve şirket birleşme ile satın alma entegrasyonlarında kritik roller üstlenen Öneyman, son olarak WE Soda’da İK Başkanı olarak görev yaptı. Öncesinde Coşkunöz Holding’de Global İK Direktörü olarak 12 şirketin tüm insan kaynakları süreçlerini ve farklı ülkelerdeki İK fonksiyonlarını yöneten Öneyman, Nestlé, Chassis Brakes International ve Bosch’ta da üst düzey liderlik pozisyonlarında bulundu.
Arzu Önayman, East London Üniversitesi’nden MBA derecesine sahip ve ayrıca sertifikalı Yönetici Koçu unvanını da taşıyor. Çalışanların potansiyelini ortaya çıkarmak, bağlılığı artırmak ve sürdürülebilir kurumsal başarı yaratmak konusunda güçlü bir vizyona sahip.
Evgeny Kapustin, Mondelēz International Türkiye ve Avrasya Bölgelerinden Sorumlu Başkan Yardımcısı olarak atandı

Mondelēz International, Türkiye ve Avrasya bölgesindeki operasyonlarının başına 25 yılı aşkın uluslararası pazarlama ve yönetim deneyimine sahip olan Evgeny Kapustin’in atandığını duyurdu.
St. Petersburg Devlet Üniversitesi Ekonomi Fakültesi’nden Onur Derecesi ile mezun olan Kapustin, ardından Orkla Brand School ile Nestlé Brand School programlarını tamamladı. Kariyerine Carlsberg grubunda başladı, sonrasında Nestlé, PepsiCo ve Mondelēz International gibi dünyanın önde gelen şirketlerinde çeşitli liderlik pozisyonlarında bulundu. Mondelēz bünyesinde daha önce Doğu Avrupa Çikolata Kategori Direktörü, Doğu Avrupa Şekerleme Başkan Yardımcısı ve ABD’de Clif markasından sorumlu Pazarlama Başkan Yardımcısı olarak görev yaptı.
Ağustos 2025 itibarıyla ataması gerçekleşen Evgeny Kapustin, yeni görevinde 11 ülkeyi kapsayan geniş bir coğrafyada şirketin sürdürülebilir büyüme stratejisini yönetmekten, finansal performans ve marka liderliğini güçlendirmekten sorumlu olacak.
Cengiz Enerji’nin yeni CEO’su Ahmet Türkoğlu oldu

Enerji sektöründe 27 yılı aşkın deneyime sahip Ahmet Türkoğlu, 3 Kasım 2025 itibarıyla şirketin CEO’su olarak göreve başladı.
Boğaziçi Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler mezunu olan Türkoğlu, Executive MBA eğitimini de aynı üniversitede tamamladı. Yeni görevinde Cengiz Enerji’nin üretim, yatırım ve sürdürülebilir büyüme stratejilerine liderlik edecek.
Türkiye’nin enerji sektöründeki lider kuruluşlarından Cengiz Enerji’nin yeni CEO’su enerji sektöründe 27 yılı aşkın deneyime sahip olan Ahmet Türkoğlu oldu. Türkoğlu, kariyeri boyunca petrol ve doğal gaz arama-üretim faaliyetlerinden elektrik ve gaz piyasalarının yapılandırılmasına, yenilenebilir enerji sertifika sistemlerinin geliştirilmesinden karbon ticareti altyapısına kadar enerji sektörünün farklı alanlarında yönetici pozisyonlarında görev yaptı. Son olarak Türkiye Petrolleri Anonim Ortaklığı’nda (TPAO) Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdür olarak çalışan Türkoğlu, Türkiye’deki kara ve deniz sahalarındaki operasyonların yanı sıra Irak, Azerbaycan, Somali, Rusya, Kolombiya ve Pakistan gibi ülkelerde yürütülen uluslararası projelerin yönetiminden sorumluydu. Bu dönemde yıllık 8 milyar dolarlık yatırım ve işletme bütçesi yönetimi gerçekleştirdi.
Flormar üst düzey iki yeni atama ile yönetim kadrosunu güçlendiriyor
Flormar, büyüme hedeflerini destekleyecek stratejik adımlar atmaya devam ediyor. Bu kapsamda, Özge Tanju- Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı (CMO) ve Sagun Verma – Uluslararası Satış ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı (CBO) olarak göreve başladı.
Özge Tanju Flormar’da Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı (CMO) olarak atandı

Boğaziçi Üniversitesi Endüstri Mühendisliği mezunu olan Özge Tanju, kariyerine 2007 yılında Procter & Gamble’da Zincir Mağazalar Satış Temsilcisi olarak başladı. Pazarlama İletişimi ve Marka Yönetimi alanlarında farklı kategorilerde üstlendiği yönetici rolleri ile Türkiye, Orta Asya, Orta Doğu, Avrupa ve Güney Afrika gibi pazarlarda kapsamlı bir deneyim kazandı.
Son olarak Procter & Gamble’da Güzellik ve Kişisel Bakım kategorilerinden sorumlu Ticari Operasyonlar Kıdemli Direktörü ve İcra Kurulu Üyesi olarak görev yapan Özge Tanju, 18 yılı aşkın deneyimiyle Flormar’ın yenilenen marka kimliğini ve pazarlama dönüşümünü daha da ileri taşıyacak.
Sagun Verma Uluslararası Satış ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı (CBO) oldu

Unilever, Beiersdorf ve Galderma gibi global şirketlerde edindiği 20 yılı aşkın liderlik deneyimiyle Sagun Verma; stratejik vizyonu, ticari yetkinliği ve dönüşüm odaklı liderliğiyle öne çıkan bir isimdir. Kariyeri boyunca Orta Doğu, Afrika, Türkiye, Rusya ve Güney Asya bölgelerinde çok uluslu operasyonlara liderlik etmiş, performans odaklı dönüşüm projeleri ve büyük ölçekli organizasyonel büyüme süreçlerini başarıyla yönetmiştir.
Ekonomi alanında lisans, işletme alanında yüksek lisans (MBA) derecesine sahip olan Sagun Verma; stratejik netliği, insan odaklı liderlik anlayışı ve yüksek performans kültürünü teşvik eden yaklaşımıyla tanınmaktadır. Bu atama, Flormar’ın uluslararası büyüme hedeflerini hızlandırmak ve global ölçekte daha güçlü ve entegre bir yapıya dönüşmesine katkı sağlayacak.
Türkiye İş Bankası Grubu’nda atama

Türkiye İş Bankası I. Genel Müdür Yardımcısı N. Burak Seyrek, Grup bünyesinde Bankanın iştiraki olan İş Portföy’e Yönetim Kurulu Başkanı olarak seçildi.
1970 doğumlu olan N. Burak Seyrek, Ankara Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Uluslararası İlişkiler Bölümü’nden mezun oldu. 1990 yılında Türkiye İş Bankası A.Ş. Eğitim Müdürlüğü’nde Uzman Yardımcısı olarak işe başlayan Seyrek, 1992-1994 arasında I. Krediler Müdürlüğünde Uzman Yardımcısı, 1994-2001 yılları arasında İşbank GmbH Genel Müdürlüğü Frankfurt’ta Kredi Uzmanı ve Müdür Yardımcısı, 2001-2004 yılları arasında Başkent Şubesi’nde Müdür Yardımcısı, 2004-2007 yılları arasında Ostim Şubesi’nde Şube Müdürü, 2007-2010 yılları arasında Ankara Merkez II. Bölge Müdürü, 2010-2011 yılları arasında Ticari Bankacılık Ürün Müdürü, 2011-2013 yılları arasında Ticari Bankacılık Satış Müdürü, 2013 yılında KOBİ ve İşletme Bankacılığı Satış Müdürü olarak görev yaptı.
1 Ekim 2013 tarihinde İşbank AG’nin Genel Müdürlüğüne atanan Seyrek, 2016 yılında İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı oldu, 2023 yılı Aralık ayında ise I. Genel Müdür Yardımcılığına yükseltildi.
Ekim 2025’te İş Bankası’ndaki görevinden ayrılarak İş Portföy Yönetimi A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanlığına seçilen N. Burak Seyrek, aynı zamanda İş Girişim Sermayesi Yatırım Ortaklığı A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanlığı ve TİBAŞ 100. Yıl Vakfı’nda Yönetim Kurulu Üyesi görevlerini de sürdürüyor.
N. Burak Seyrek; İş Bankası Grubu’ndaki kariyer hayatı boyunca Banka nezdindeki görevleri haricinde İş Finansal Kiralama, İş Faktoring, Anadolu Sigorta, Anadolu Hayat Emeklilik, İşbank AG, İşbank Rusya JSC, BAYEK-Bayındır Sağlık Hizmetleri ve Trakya Yatırım Holding başta olmak üzere çok sayıda grup firmasında Yönetim Kurulu Başkanlığı, Yönetim Kurulu Üyeliği görevlerinde bulunmuş olup, evli ve 3 çocuk babasıdır.
Graniser Seramik’te üst düzey iki önemli atama

Graniser Seramik, kurumsal yapılanmasını güçlendirmeye devam ediyor. Yapı sektörünün köklü markalarından Graniser Seramik, Türkiye satış ve pazarlama organizasyonunu daha da güçlendirmek amacıyla yönetim kadrosunda iki önemli atama gerçekleştirdi. Yeni yapılanma kapsamında Türkiye Satış ve Pazarlama Genel Müdürü olarak Bülent Kanıyılmaz, Türkiye Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı olarak Fatih Koca göreve başladı.
Satış ve pazarlama alanında uzun yıllara dayanan deneyimiyle tanınan ve Türkiye Satış ve Pazarlama Genel Müdürü olarak görevine başlayan Bülent Kanıyılmaz, stratejik liderliği ve vizyoner yaklaşımıyla Graniser Seramik’in yurt içi büyüme hedeflerine önemli katkılar sağlamayı hedefliyor. Kanıyılmaz’ın sektördeki derin bilgi birikimi ve ekip yönetimi konusundaki başarısı, markanın satış performansını daha ileriye taşımada etkili olacak.
Yeni görevi kapsamında Fatih Koca ise, operasyonel yönetim konusundaki uzmanlığı ve saha tecrübesiyle iç satış organizasyonunun daha etkin, verimli ve müşteri odaklı bir yapıya kavuşmasına liderlik edecek. Graniser Seramik, bu iki stratejik atama ile birlikte güçlü kadrosunu daha da pekiştirerek sürdürülebilir büyüme ve müşteri memnuniyeti odaklı hedeflerine emin adımlarla ilerlemeyi amaçlıyor.
Difaş’ın yeni Pazarlama Müdürü Savaş Ceneviz oldu

Türkiye’nin ilk ağız bakım ve kişisel bakım ürünleri üreticilerinden biri olan Difaş, pazarlama ve marka iletişim yapılanmasını güçlendirmek amacıyla sektörün deneyimli ismi Savaş Ceneviz’i Pazarlama Müdürü olarak görevlendirdi.
20 yılı aşkın süredir pazarlama, marka yönetimi, ticari pazarlama ve kurumsal iletişim alanlarında görev yapan Savaş Ceneviz, kariyeri boyunca Konyalı Saat, Trouw Nutrition Türkiye, Mitsubishi Electric Türkiye, Pınar, Petrol Ofisi gibi FMCG, kozmetik, gıda, tarım, perakende, lüks tüketim, akaryakıt, saat, optik ve otomotiv sektörlerinde ulusal ve uluslararası markalarla çalıştı. Marka stratejisi, pazarlama planlaması, müşteri deneyimi, medya ilişkileri, kurumsal iletişim ve iletişim yönetimi konularında projeler yürüttü.
Galatasaray Üniversitesi, Marmara Üniversitesi, Anadolu Üniversitesi ve Mersin Üniversitelerinde pazarlama odaklı eğitimlerini tamamlayan Savaş Ceneviz; aynı zamanda Marka Konseyi Üyesi ve İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü dış paydaş temsilcisidir. Ceneviz, sektörel gelişime ve genç profesyonellerin yetişmesine aktif olarak katkı sağlamaktadır.
Arlight’ın Genel Müdürü Altuğ Bilgiç oldu

Avrupa’nın önde gelen aydınlatma şirketlerinden İsveçli Fagerhult Group’un dünya genelindeki 13 aydınlatma markasından biri olan Arlight Aydınlatma A.Ş. Genel Müdürlüğü görevine Altuğ Bilgiç atandı.
Mühendislik altyapısı ve uluslararası yönetim deneyimiyle dikkat çeken Bilgiç, İstanbul Teknik Üniversitesi Havacılık Mühendisliği lisans eğitiminin ardından Purdue Üniversitesi’nde Makine Mühendisliği yüksek lisansını ve The Ohio State University’de MBA eğitimini tamamladı. Bilgiç, kariyerine ABD’de Rolls-Royce Energy Systems, Inc.’te Kompresör Tasarım Mühendisi olarak başladı. Daha sonra İngiltere, Birleşik Arap Emirlikleri ve Azerbaycan’da Weir Engineering Services bünyesinde yöneticilik yaptı. Ardından Sulzer Rotating Equipment Services Katar ve Xylem Türkiye’de Genel Müdür olarak görev aldı.
Son olarak Türkiye’de kurduğu SmartS Engineering’de Kurucu ve Genel Müdür olarak çalışmalarını sürdürdü. Sektörde 20 yılı aşkın deneyimi bulunan Bilgiç; stratejik dönüşüm, operasyonel mükemmeliyet ve uluslararası büyüme projelerinde edindiği birikimle Arlight’ın yeni dönemine liderlik edecek.
Dinçerler Group, yönetim ekibini güçlü isimlerle büyütüyor

Dinçerler Group, büyüme stratejilerini destekleyecek güçlü bir yönetim yapılanmasıyla tedarik zinciri alanında yeni bir dönemi başlatıyor. Bu dönüşümün en önemli adımlarından biri olarak, sektördeki 25 yılı aşkın deneyimiyle öne çıkan Bora Tanyel, Tedarik Zinciri ve Satın Alma Genel Müdür Yardımcısı olarak göreve başladı.
Boğaziçi Üniversitesi Ekonomi Bölümü mezunu olan Bora Tanyel; Anadolu Efes, DIA Group, British American Tobacco, Omsan, DHL, Eti, Yıldız Holding, Hayat Kimya ve son olarak Çelebi Holding’te üst düzey görevler üstlendi.
Tanyel, 25 yılı aşkın kariyerinde tedarik zincirinin tüm alanlarında; ihracat, lojistik, satın alma, iş geliştirme ve dijital dönüşüm süreçlerinde birçok başarılı projeye imza attı. Ayrıca, sektörel bilgi birikimini paylaşmaya önem veren Bora Tanyel, çeşitli akademi kuruluşlarında ve çevrimiçi platformlarda tedarik zinciri yönetimi ve dijital dönüşüm alanlarında eğitimler vermektedir.
Tanyel, özellikle dijital dönüşüm, maliyet optimizasyonu, sürdürülebilir tedarik zinciri ve entegre operasyon yönetimi konularındaki stratejik liderliğiyle tanınıyor. Harvard Business School Online “Organizational Leadership” programını tamamlayan Tanyel, aynı zamanda Six Sigma sertifikalı bir yöneticidir.
Dinçerler Group, Bora Tanyel’in tecrübesi ve vizyonuyla, tedarik zinciri yönetiminde verimlilik, dijitalleşme ve sürdürülebilirlik odaklı yeni bir yapılanma sürecine girmeyi hedefliyor.
Destek Patent’in Chief Operating Officer görevine TÜRKPATENT’in bir önceki Başkanı Cemil Başpınar atandı

Türkiye’de fikri ve sınai mülkiyet hakları danışmanlığı alanında; 40 yılı aşkın süredir liderliğini sürdüren Destek Patent, kurumsal gücünü ve stratejik uzmanlığını daha da ileri taşıyan önemli bir adım attı.
Türkiye’de sınai mülkiyet politikalarının şekillenmesinde ve uygulanmasında etkin roller üstlenen, Marka ve Patent Vekili, TÜRKPATENT’in bir önceki Başkanı Cemil Başpınar, Destek Patent’te ulusal ve uluslararası düzeyde operasyonel süreçlerin stratejik yönetimi ve global iş birliklerinin geliştirilmesinden sorumlu olacak.
Cemil Başpınar, 2004 yılında İstanbul Teknik Üniversitesi İnşaat Mühendisliği bölümünden mezun oldu. 2009 yılında aynı üniversitede yüksek lisansını tamamladı. 2004 yılında Türk Patent ve Marka Kurumu’nda (TÜRKPATENT) Patent Uzman Yardımcısı olarak başladığı görevine yıllar içinde Başkan Yardımcılığı ve Yönetim Kurulu Başkan Vekilliği dâhil olmak üzere birçok üst düzey pozisyonda devam etti. 2022 yılında ise TÜRKPATENT Kurum Başkanlığı görevine atandı.
On Birinci Kalkınma Planı Fikri Haklar Özel İhtisas Komisyonu Raportörlüğü; Bilişim Vadisi Yönetim Kurulu Üyeliği ve Başkan Vekilliği’nin yanı sıra, Türk Tasarım Danışma Konseyi ve Fikri ve Sınai Mülkiyet Hakları Koordinasyon Kurulu bünyesinde yer alan çeşitli komitelerin başkanlığını yürüttü. 2017-2023 tarihleri arasında Patent Vekilleri ve Marka Vekilleri Disiplin Kurulu Başkanlığı görevini yürüttü.
Roche İlaç Türkiye CFO’su Çiğdem Erek oldu

Roche İlaç Türkiye, büyüme odaklı stratejileri kapsamında ekibini güçlendirmeye devam ediyor. 25 yılı aşkın sektör deneyimiyle tanınan finans lideri Çiğdem Erek, 6 Ekim itibarıyla Roche İlaç Türkiye Finans ve Bilgi İşlem Bölüm Liderliği görevine atandı. Yeni görevinde Erek, Roche İlaç Türkiye Liderlik Ekibi Üyesi olarak çalışmalarını yürütecek.
Boğaziçi Üniversitesi Ekonomi Bölümü’nden lisans derecesine sahip olan Çiğdem Erek, INSEAD LEAD programını tamamladı. Kariyerine Roche Türkiye’de başlayan Erek, muhasebe, vergi, fiyatlandırma ve finansal kontrol gibi çeşitli finans rollerinde görev aldı. 2010 yılında İsviçre’ye taşınarak CEMAI Bölgesi’nde Bölgesel Kontrolör olarak çalıştı; ardından İrlanda’da İş Hizmetleri Direktörü, Slovenya ve Romanya’da ise Finans Direktörü olarak farklı liderlik rolleri üstlendi. Sonrasında Sanofi’de sekiz yıl boyunca Türkiye, Avrasya, Levant ve APAC bölgelerinde üst düzey liderlik görevlerinde bulunan Erek, ayrıca Aşı Üretim ve Tedarik Zinciri Global Finans Lideri olarak görev yaptı. Bu süreçte, global organizasyonun ve değer zincirinin farklı bölümlerinde performans ve dönüşümü yönlendirdi. Erek, son olarak STADA Grubu’nda Batı Avrupa Finans Direktörü olarak Uzmanlık İlaçları, Jenerik İlaçlar ve Tüketici Sağlığı alanlarına liderlik etti. Çiğdem Erek, 6 Ekim itibarıyla Roche İlaç Türkiye Finans ve Bilgi İşlem Bölüm Lideri olarak görevine başladı.
