
Haftanın marka ajans iş birlikleri (24-30 Ekim)
Bowax ve Uluslararası 9. Kozmetik Kongresi, NİŞ PR ile el sıkıştı

Otomotiv bakım sektörünün oyuncularından Bowax, tüm iletişim ve medya yönetimi süreçlerinde NİŞ PR – Media – Event ile iş birliği yaptı. Bowax; stratejik iletişim yönetimi, medya ilişkileri, dijital içerik üretimi, marka konumlandırma, etkinlik planlama ve lider iletişimi gibi alanlarda NİŞ PR’ın uzmanlığıyla ilerleyecek.
Kozmetik sektörünün Türkiye’deki en kapsamlı organizasyonlarından olan 9. Uluslararası Kozmetik Kongresi de tüm iletişim ve medya süreçlerini NİŞ PR-Media-Event’e emanet etti.
İstanbul Finans Merkezi’nin iletişimlerini Lobby yürütecek

Lobby İletişim ve Etkinlik Danışmanlığı, İstanbul Finans Merkezi’nde yer alan İFM AVM’nin iletişim danışmanlığını üstlendi. Lobby İletişim ve Etkinlik Danışmanlığı, İFM AVM’ye 360 derece iletişim hizmeti sunacak.
Banvit’in sosyal medya ajansı Puck Global oldu

Puck Global, Türkiye’nin önde gelen beyaz et markalarından Banvit BRF’nin dijital iletişim ve sosyal medya ajansı oldu. Bu iş birliği kapsamında ajans, Banvit BRF için dönemsel dijital stratejiler geliştirecek, marka hedeflerine uygun içerikler üretecek ve markanın dijital görünürlüğünü güçlendirmeye odaklanacak.
Geçen haftanın iş birliklerini incelemek için TIKLAYIN!
