13 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Paşabahçe'nin sürdürülebilir yeni ambalajları şimdi raflarda
Haberler

Paşabahçe’nin sürdürülebilir yeni ambalajları şimdi raflarda

Advertorial
5 saat önce
2 dk okuma

Cam ev eşyasında dünyanın önde gelen markalarından Paşabahçe, “Güzelleşir Hayat” felsefesini; ve marka dünyasını yeni ambalajlarıyla raflara taşıyor. Yeni ambalaj tasarımı, camın zarafetini güçlü bir görsel dil ve sürdürülebilir bir anlayışla buluşturuyor.

Cam ustalığını estetikle buluşturan Paşabahçe, ilham veren marka değerlerini ambalaj tasarımlarına da yansıtıyor. 150’den fazla ülkede klasikle moderni, gelenekle inovasyonu bir araya getiren marka, şimdi yeni ambalajlarıyla da hayatın güzelliğini görünür kılıyor. Tüketicinin yaşamını daha güzel ve anlamlı kılmaya davet eden yeni ambalajlar, Paşabahçe’nin kendini ifade etme ve ilham verme yaklaşımını pekiştiriyor.

Camın zarafetini ve gücünü yansıtan ambalajlar

Yeni ambalaj konsepti, Paşabahçe’nin modern, cesur ve duyarlı marka dünyasını görünür kılmayı amaçlıyor. Camın zarafetini, kırılganlığını ve dayanıklılığını buluşturan denge, ambalaj tasarım sürecine ilham verdi. Yeni ambalajlar Paşabahçe’nin zamansız güzelliğini, ürün gamının çeşitliliğini ve hayatın farklı anlarına eşlik etme vaadini görsel bir bütünlükle yansıtıyor.

Tasarımda öne çıkan bej, kırmızı ve siyahın güçlü birlikteliği; feminenliği, zarafeti ve cesareti temsil ederken, ambalajlar ürün çeşitliliğini kategorilere ayırarak tüketiciye kolay ve sezgisel bir alışveriş deneyimi sunuyor. Bu doğrultuda günlük kullanım için tasarlanan, hediye anlarını özel kılan, pratikliği ve şıklığıyla öne çıkan Paşabahçe ürünleri, farklı ambalaj tasarımlarıyla tüketicilerle buluşuyor. Paşabahçe, sadece ürünleriyle değil, ürünleri sunum biçimiyle de hayatı güzelleştiriyor.

Sürdürülebilir geleceğe güçlü bir adım

Yeni ambalaj tasarımlarında, Paşabahçe’nin imzası niteliğindeki damla formu dikkat çekici bir biçimde öne çıkıyor. Ateşten cama buluşup zarif bir forma dönüşmesini simgeleyen bu amorf formda tasarlanmış damla amblemi bir tasarım öğesi olarak, markanın cesur, dengeli ve sürekli dönüşen yapısına görsel bir kimlik kazandırıyor. Tüm ambalajlar, Şişecam’ın “Care for Next” sürdürülebilirlik vizyonuyla uyumlu şekilde çevre dostu malzemelerden üretildi. Üzerlerinde yer alan “Geri Dönüştür & Tekrar Kullan” mesajı, tüketicileri sadece estetik tercihlere değil, aynı zamanda daha iyi bir geleceğe ortak olmaya da davet ediyor.

“Influencer Rating Report” 13 milyon etkileşimle dijital dünyanın nabzını tutuyor!

featured paşabahçe
1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa'yı satmayı düşünüyor!
İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa’yı satmayı düşünüyor!
3 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
4 Yapı Kredi Afife Tiyatro Ödülleri 27. kez sahiplerini buldu
Yapı Kredi Afife Tiyatro Ödülleri 27. kez sahiplerini buldu
5 Google Türkiye’den öğrencilere “AI Pro” hediyesi: Gemini bir yıl boyunca ücretsiz olacak
Google Türkiye’den öğrencilere “AI Pro” hediyesi: Gemini bir yıl boyunca ücretsiz olacak
Güncel Haberler
MTV, 44 yılın ardından yayın hayatına veda ediyor
MTV, 44 yılın ardından yayın hayatına veda ediyor
İK departmanlarının dikkatine: Yapay zeka ile özgeçmiş elemesi, nitelikli adayları kaybettirebilir
İK departmanlarının dikkatine: Yapay zeka ile özgeçmiş elemesi, nitelikli adayları kaybettirebilir
Her 10 üniversite öğrencisinden 9'u ekonomik olarak zorlanıyor
Her 10 üniversite öğrencisinden 9’u ekonomik olarak zorlanıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

KitchenAid’den Taylor Swift esintili “Tangerine Twinkle”
Haberler
KitchenAid’den Taylor Swift esintili “Tangerine Twinkle”
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Miley Cyrus, Maybelline New York’un yeni global marka elçisi oldu!
Haberler
Miley Cyrus, Maybelline New York’un yeni global marka elçisi oldu!
Nafizcan Önder
2 hafta önce
DMM, "Cumhur Reyonu" haberlerinin gerçeği yansıtmadığını açıkladı
Haberler
DMM, “Cumhur Reyonu” haberlerinin gerçeği yansıtmadığını açıkladı
Sena Tufan
21 Ağustos 2025
Danet’ten “Yeşil Zeka Projesi” ile geri dönüşüm çağrısı
Haberler
Danet’ten “Yeşil Zeka Projesi” ile geri dönüşüm çağrısı
Marketing Türkiye
4 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.