4 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Paşabahçe'nin sürdürülebilir yeni ambalajları şimdi raflarda
Haberler

Paşabahçe’nin sürdürülebilir yeni ambalajları şimdi raflarda

Advertorial
13 Ekim 2025
2 dk okuma

Cam ev eşyasında dünyanın önde gelen markalarından Paşabahçe, “Güzelleşir Hayat” felsefesini; ve marka dünyasını yeni ambalajlarıyla raflara taşıyor. Yeni ambalaj tasarımı, camın zarafetini güçlü bir görsel dil ve sürdürülebilir bir anlayışla buluşturuyor.

Cam ustalığını estetikle buluşturan Paşabahçe, ilham veren marka değerlerini ambalaj tasarımlarına da yansıtıyor. 150’den fazla ülkede klasikle moderni, gelenekle inovasyonu bir araya getiren marka, şimdi yeni ambalajlarıyla da hayatın güzelliğini görünür kılıyor. Tüketicinin yaşamını daha güzel ve anlamlı kılmaya davet eden yeni ambalajlar, Paşabahçe’nin kendini ifade etme ve ilham verme yaklaşımını pekiştiriyor.

Camın zarafetini ve gücünü yansıtan ambalajlar

Yeni ambalaj konsepti, Paşabahçe’nin modern, cesur ve duyarlı marka dünyasını görünür kılmayı amaçlıyor. Camın zarafetini, kırılganlığını ve dayanıklılığını buluşturan denge, ambalaj tasarım sürecine ilham verdi. Yeni ambalajlar Paşabahçe’nin zamansız güzelliğini, ürün gamının çeşitliliğini ve hayatın farklı anlarına eşlik etme vaadini görsel bir bütünlükle yansıtıyor.

Tasarımda öne çıkan bej, kırmızı ve siyahın güçlü birlikteliği; feminenliği, zarafeti ve cesareti temsil ederken, ambalajlar ürün çeşitliliğini kategorilere ayırarak tüketiciye kolay ve sezgisel bir alışveriş deneyimi sunuyor. Bu doğrultuda günlük kullanım için tasarlanan, hediye anlarını özel kılan, pratikliği ve şıklığıyla öne çıkan Paşabahçe ürünleri, farklı ambalaj tasarımlarıyla tüketicilerle buluşuyor. Paşabahçe, sadece ürünleriyle değil, ürünleri sunum biçimiyle de hayatı güzelleştiriyor.

Sürdürülebilir geleceğe güçlü bir adım

Yeni ambalaj tasarımlarında, Paşabahçe’nin imzası niteliğindeki damla formu dikkat çekici bir biçimde öne çıkıyor. Ateşten cama buluşup zarif bir forma dönüşmesini simgeleyen bu amorf formda tasarlanmış damla amblemi bir tasarım öğesi olarak, markanın cesur, dengeli ve sürekli dönüşen yapısına görsel bir kimlik kazandırıyor. Tüm ambalajlar, Şişecam’ın “Care for Next” sürdürülebilirlik vizyonuyla uyumlu şekilde çevre dostu malzemelerden üretildi. Üzerlerinde yer alan “Geri Dönüştür & Tekrar Kullan” mesajı, tüketicileri sadece estetik tercihlere değil, aynı zamanda daha iyi bir geleceğe ortak olmaya da davet ediyor.

“Influencer Rating Report” 13 milyon etkileşimle dijital dünyanın nabzını tutuyor!

featured paşabahçe
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit'in destekçileri belli oldu!
The TECH Summit’in destekçileri belli oldu!
5 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
Güncel Haberler
Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortakları B2B Excellence Awards’da ödüllerine kavuştu
The TECH Summit'in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
The TECH Summit’in ilk günü yapay zeka gündemiyle dolu dolu geçti
YouTube'ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri...
YouTube’ta Kasım ayının en çok izlenen gazetecileri…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

L’Oréal Türkiye cesur bilim kadınlarını gelecek nesillerle buluşturuyor
Haberler
L’Oréal Türkiye cesur bilim kadınlarını gelecek nesillerle buluşturuyor
Marketing Türkiye
16 Ekim 2025
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Haberler
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Bersay İletişim Danışmanlığı’nda yeni dönem: CEO koltuğuna Dr. Muhammed Attila Sevim geçti
Haberler
Bersay İletişim Danışmanlığı’nda yeni dönem: CEO koltuğuna Dr. Muhammed Attila Sevim geçti
Nafizcan Önder
8 Ekim 2025
Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
Haberler
Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
İrem Alimoğlu
28 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.