13 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
ASICS’ten kız çocuklarını sporda tutacak inovatif adım: “Undropped Kit”
Haberler

ASICS’ten kız çocuklarını sporda tutacak inovatif adım: “Undropped Kit”

Sena Tufan
28 Ağustos 2025
1 dk okuma

Spor markası ASICS, Inclusive Sportswear ve Mind iş birliğiyle hayata geçirdiği “Undropped Kit” projesiyle beden eğitimi kıyafetlerine bambaşka bir bakış açısı kazandırıyor. Proje, özellikle ergenlik çağındaki kızların sporu bırakma nedenlerinden biri olan “kıyafet kaynaklı rahatsızlık” sorununa çözüm sunmayı hedefliyor.

Araştırmalar, İngiltere’de 14–16 yaş aralığındaki kızların neredeyse dörtte üçünün, daha konforlu kıyafetler sağlandığında beden eğitimi derslerine daha çok katılım gösterdiğini ortaya koyuyor. Bu bulgudan hareket eden ASICS, beden eğitimi derslerine katılım oranlarının en düşük olduğu bölgelerden biri olan Burnley High School öğrencileriyle birlikte yeni koleksiyonu geliştirdi.

“Undropped Kit”, yalnızca bir kıyafet koleksiyonu değil; farklı vücut tiplerine, hava koşullarına ve kişisel ihtiyaçlara — regl dönemi ve ter görünürlüğü dahil — yanıt veren bütüncül bir çözüm. Proje aynı zamanda öğretmenler ve ebeveynlere kalıcı bir değişim için eğitim ve kaynak sunan Inclusive Sportswear Community Platform tarafından da destekleniyor.

Inclusive Sportswear Kurucusu ve Team GB hokey oyuncusu Tess Howard konuyla ilgili şunları söyledi:
“Beden eğitimi kıyafeti, kızların spordan uzaklaşmasının en az fark edilen nedenlerinden biri. Oysa bu sorun çok hızlı bir şekilde çözülebilir.”

ASICS Birleşik Krallık Pazarlama Direktörü Lucy Greenhalgh ise “Undropped Kit ile okul spor kıyafetlerini yeniden düşünerek hem algıları hem de davranışları dönüştürmeyi, daha fazla kız çocuğunu sporda tutmayı hedefliyoruz” açıklamasında bulundu.

Kampanya, Golin liderliğinde; Gut, New—Land, Publicis ve Born05 imzasıyla geliştirildi ve hem geleneksel hem de dijital medya kanallarında yayına alındı.

Kaynak: Famous Campaigns

Markalar Taylor Swift’in nişanını konuşuyor!

asics featured
1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa'yı satmayı düşünüyor!
İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa’yı satmayı düşünüyor!
3 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
4 Yapı Kredi Afife Tiyatro Ödülleri 27. kez sahiplerini buldu
Yapı Kredi Afife Tiyatro Ödülleri 27. kez sahiplerini buldu
5 Google Türkiye’den öğrencilere “AI Pro” hediyesi: Gemini bir yıl boyunca ücretsiz olacak
Google Türkiye’den öğrencilere “AI Pro” hediyesi: Gemini bir yıl boyunca ücretsiz olacak
Güncel Haberler
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
Murat Ülker duyurdu: İstanbul’un ruhunu taşıyan yeni lezzet: “Ülker Çikolata İstanbul”un global lansmanı yapıldı
İşiyle sağlıklı bağ kuramayan çalışanlar çağındayız. Peki neden?
İşiyle sağlıklı bağ kuramayan çalışanlar çağındayız. Peki neden?
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İstanbul'un nabzı bu semtlerde atıyor!
Haberler
İstanbul’un nabzı bu semtlerde atıyor!
Sena Tufan
6 gün önce
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar!
Haberler
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar!
Nafizcan Önder
6 Eylül 2025
Haftanın marka ajans iş birlikleri (19-25 Eylül)
Haberler
Haftanın marka ajans iş birlikleri (19-25 Eylül)
Sena Tufan
2 hafta önce
Türkiye’nin saç bakım haritası
Haberler
Türkiye’nin saç bakım haritası
Sena Tufan
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.