15 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Temu’nun erişimi bir yılda yüzde 300’ün üzerinde arttı!
Haberler

Temu’nun erişimi bir yılda yüzde 300’ün üzerinde arttı!

Sena Tufan
10 Ağustos 2025
2 dk okuma

Gemius Türkiye, e-ticaretin ezber bozan oyuncusu Temu’yu verilerle mercek altına aldı. Çalışmaya göre geçen yılın Temmuz ayında yaklaşık 7 milyon erişime ulaşan Temu, bir yıl içerisinde erişimini yaklaşık yüzde 314 artırdı.

Amerika Birleşik Devletleri’nde 2024 yılında App Store’da en çok indirilen ücretsiz iOS uygulamalarında birinci sırada yer alan Temu, Türkiye’deki kanun düzenlemeleriyle sınırlı hareket alanına rağmen önemli büyüme rakamlarına ulaştı.

Gemius Audience’ın Temmuz 2024-25 verilerine göre, Temu’nun toplam erişimi bir yılda büyük bir sıçrama kaydetti. Geçen yılın Temmuz ayında yaklaşık 7 milyon erişime ulaşan Temu, aydan aya erişimini artırmaya devam ederken, bir yıllık süreçte erişiminde yaklaşık yüzde 314 artırdı.

Temu’nun erişimi bir yılda yüzde 300’ün üzerinde arttı!

Peki Temu’yu kullanıcılar en çok hangi platformdan ziyaret ediyor?

Temu’nun erişimi bir yılda yüzde 300’ün üzerinde arttı!

Gemius Audience’ın Temmuz 2025’i kapsayan verilerine göre bu dönemde Temu 29 milyon ziyaretçi ağırladı ve bu ziyaretçilerin 20 milyonu Temu uygulamasını kullandı.

Temu’ya girenler alışveriş için yaklaşık 25 dakikasını sitede/uygulamada harcarken, ziyaretçi başına görüntüleme sayısı ise 86 oldu.

Erkeklerin ilgisi daha fazla

Cinsiyet ve yaş dağılımı incelendiğinde ise Temu’yu ziyaret edenlerin arasında erkekler ön plana çıkarken, en çok 25-44 yaş aralığındaki kullanıcıların tercih ettiği görülüyor.

Temu’nun erişimi bir yılda yüzde 300’ün üzerinde arttı!

Temu’nun ziyaretçisini en çok paylaştığı rakibi Trendyol

Temu’nun erişimi bir yılda yüzde 300’ün üzerinde arttı!

Elbette sadece Temu’ya girip alışveriş yapanlar olduğu kadar hem Temu’ya hem de rakipleri Trendyol, Hepsiburada ve Amazon’a giren ziyaretçiler de var. Gemius Audience’ın Temmuz 2025 verilerine göre, Temu ile Trendyol küme kesişiminde; Temu’nun yüzde 49, Trendyol’un ise yüzde 69’luk erişime ulaştığı görülüyor. Hem Temu hem de Trendyol’a giren ziyaretçi erişimi ise yüzde 41 seviyesinde. Hem Temu hem Hepsiburada’ya giren ziyaretçi erişimi yüzde 31 olurken, Amazon ile ortak erişim yüzde 25’te kalıyor.

Ağustos ayında sosyal medyaya damga vuran markalar belli oldu!

featured temu
1 The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
2 Asgari ücret 2026'da ne kadar olacak?
Asgari ücret 2026’da ne kadar olacak?
3 Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
Mavi yaka çalışan profili değişiyor: Üniversiteli oranı yükselişte
4 Z kuşağı için "uzaktan çalışmak" yüksek maaştan daha değerli
Z kuşağı için “uzaktan çalışmak” yüksek maaştan daha değerli
5 Mama pazarı hızla büyüyor: Kedi sahipleri daha sık, köpek sahipleri daha çok alıyor!
Mama pazarı hızla büyüyor: Kedi sahipleri daha sık, köpek sahipleri daha çok alıyor!
Güncel Haberler
TVekstra, "Best Advertising Innovation Using HbbTV" ödülünü kazandı
TVekstra, “Best Advertising Innovation Using HbbTV” ödülünü kazandı
İş dünyasında haftanın atamaları (8-14 Kasım)
İş dünyasında haftanın atamaları (8-14 Kasım)
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
TELE1’den ayrılan ekipten yeni girişim: TELE2 Haber yola çıkıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Derya Açar Ergüç yazdı: İletişimde katılımcı kültür ve kültür-sanatın yeni rolü
Haberler
Derya Açar Ergüç yazdı: İletişimde katılımcı kültür ve kültür-sanatın yeni rolü
Marketing Türkiye
29 Eylül 2025
Unilever Türkiye ve Arabistan Gıda Genel Müdürü Şirin Işık oldu...
Haberler
Unilever Türkiye ve Arabistan Gıda Genel Müdürü Şirin Işık oldu…
Marketing Türkiye
9 Eylül 2025
Kral Şakir geri döndü: “Dünyalar Karıştı” sinemalarda!
Haberler
Kral Şakir geri döndü: “Dünyalar Karıştı” sinemalarda!
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Noel geleneği, tüketim çılgınlığına dönüştü: Advent Calendar...
Haberler
Noel geleneği, tüketim çılgınlığına dönüştü: Advent Calendar…
Sena Tufan
6 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.