7 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
MediaMarkt, Yandex Navi kampanyasıyla görünürlüğünü zirveye taşıdı
Haberler

MediaMarkt, Yandex Navi kampanyasıyla görünürlüğünü zirveye taşıdı

Advertorial
11 saat önce
2 dk okuma

Yandex Ads’in MediaMarkt Türkiye için hazırladığı kampanya, dijital görünürlüğünü zirveye taşıdı. Dijital pazarlama ajansı Publicis tarafından hazırlanan kampanya, Yandex Navi platformunda Premium Billboard Panoları formatında ortalamaların yüzde 89, Influencer reklam formatlarında ise sektör ortalamalarının yüzde 203 üzerine çıktı. Yandex Ads Türkiye, Orta Doğu ve Güney Asya Ajans Ortaklıkları Başkanı Nejla Bilge Atila, “Marka reklamları için özel olarak eğitilmiş yapay zeka algoritmalarımızla şirketlerin gelirini en üst düzeye çıkarmayı hedefliyoruz” dedi.

MediaMarkt, Yandex Navi kampanyasıyla görünürlüğünü zirveye taşıdı
Nejla Bilge Atila
Yandex Ads Türkiye, Orta Doğu ve Güney Asya Ajans Ortaklıkları Başkanı

IPSOS araştırmasına göre Türkiye’nin en çok kullanılan ikinci navigasyon uygulaması olan Yandex Navi, kullanıcılarına alışverişe yönelik kararlarını verirken ulaşılabilecek benzersiz bir reklam alanı sunuyor. Birçok kişi uygulamayı günlük olarak işe gidip gelirken veya seyahat ederken kullanıyor. MediaMarkt’ın navigasyon uygulamalarında kolayca fark edilmesini sağlamak amacıyla Yandex Navi’de konum bazlı reklam çözümleri tercih edildi. Yılbaşı temalı yaratıcı görseller ve özel olarak tasarlanan “hediye kutusu” simgeleri, kullanıcıların rota üzerindeyken karşılarına çıkarak marka ile etkileşimi artırdı.

Yandex Ads Türkiye, Orta Doğu ve Güney Asya Ajans Ortaklıkları Başkanı Nejla Bilge Atila, dijital ajanslarla işbirliklerini güçlendirdiklerine dikkat çekerek, marka reklamları için özel olarak eğitilmiş yapay zeka algoritmalarıyla şirketlerin gelirini en üst düzeye çıkarmayı hedeflediklerini söyledi. Atila, “Doğru dijital pazarlama stratejilerini entegre ederek markaların rekabet gücüne ve performans büyümesine katkıda bulunuyoruz” diye konuştu.

Yüksek etkileşimli sonuçlar

Kampanyada yer alan yaratıcı ve interaktif reklamlar, kullanıcıların dikkatini alışveriş kararlarının şekillendiği anda yakalayarak anlamlı etkileşimler sağladı. Yandex Ads Hesap Yöneticisi Aslı Aygıt, “Tıklanma oranları Premium Reklam Panoları formatında ortalamaların yüzde 89, influencer reklam formatında ise ortalamaların yüzde 203 üzerine çıktı” dedi.

Konum bazlı interaktif reklamcılığın gücü

MediaMarkt, Yandex Navi kampanyasıyla görünürlüğünü zirveye taşıdı
Nihan Aydın
MediaMarkt Türkiye Dijital Pazarlama Müdürü 

MediaMarkt Türkiye Dijital Pazarlama Müdürü Nihan Aydın, yaratıcı ve doğru yerleştirilmiş reklamlar sayesinde hem marka imajını pekiştirdiklerini hem de müşterilerin MediaMarkt ile doğru zamanda buluşmasını kolaylaştırdıklarını söyledi. Aydın, “Daha fazla etkileşim elde etmemizi sağlayan bu yaklaşım konum bazlı interaktif reklamcılığın gücünü kanıtladı. Kampanya MediaMarkt’ı daha fazla müşteriyle buluşturdu” diye konuştu.

MediaMarkt, Yandex Navi kampanyasıyla görünürlüğünü zirveye taşıdı
Meltem Sayın
Publicis İş Geliştirme Yöneticisi

Publicis İş Geliştirme Yöneticisi Meltem Sayın ise şunları söyledi: “MediaMarkt’ı ilgi çekici ve interaktif reklamlarla müşterilerin yolculuğuna entegre ederek, hedef kitlesiyle etkileşimini ve bağını kuvvetlendirdik. Yılbaşı kreatifleri ve uygulama içi doğru konumlandırma sayesinde kritik anlarda müşterilerin dikkatini çekmeyi, anlamlı etkileşimler yaratmayı ve MediaMarkt’ın görünürlüğünü artırmayı başardık.”

Marketing Türkiye WhatsApp kanalı açıldı!

featured yandex ads
1 Marketing Türkiye WhatsApp kanalı açıldı!
Marketing Türkiye WhatsApp kanalı açıldı!
2 Temmuz ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Temmuz ayının reyting şampiyonu gazetecileri
3 Koç Holding yılın ilk yarısında 7,7 milyar TL kâr açıkladı
Koç Holding yılın ilk yarısında 7,7 milyar TL kâr açıkladı
4 "Influencer Marketing"i en etkin kullanan markalar hangileri?
“Influencer Marketing”i en etkin kullanan markalar hangileri?
5 Yapay zekanın gözüne giren markalar
Yapay zekanın gözüne giren markalar
Güncel Haberler
Domino's, fast food savaşlarının fitilini ateşledi!
Domino’s, fast food savaşlarının fitilini ateşledi!
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (1-7 Ağustos)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (1-7 Ağustos)
Wordle Türkçe istatistikleri açıklandı
Wordle Türkçe istatistikleri açıklandı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Refik Anadol imzalı "Messi'nin en sevdiği golü" 1 milyon 865 bin dolara satıldı!
Haberler
Refik Anadol imzalı “Messi’nin en sevdiği golü” 1 milyon 865 bin dolara satıldı!
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Jane Birkin’in orijinal Hermès çantası 10 milyon dolara satıldı
Haberler
Jane Birkin’in orijinal Hermès çantası 10 milyon dolara satıldı
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Jennifer Lopez, 70 TIR malzemeli “İstanbul” temalı dev sahnede konser verecek
Haberler
Jennifer Lopez, 70 TIR malzemeli “İstanbul” temalı dev sahnede konser verecek
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Google, Apple ile dalga geçti: "Belki de telefonu değiştirmenin zamanı gelmiştir"
Haberler
Google, Apple ile dalga geçti: “Belki de telefonu değiştirmenin zamanı gelmiştir”
İrem Alimoğlu
3 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.