1 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Sosyal medyanın lider markaları açıklandı!
Haberler

Sosyal medyanın lider markaları açıklandı!

Nafizcan Önder
7 Temmuz 2025
2 dk okuma

Markalar, dijitalde öne çıkmak ve hedef kitleleriyle sürdürülebilir bir bağ kurmak için sosyal medyada daha stratejik ve yaratıcı adımlar atıyor. Etkileşim gücü yüksek içerikler üretmek, doğru zamanda doğru mesajı vermek ve topluluklarla çift yönlü iletişim kurmak artık dijital başarının temel taşları arasında. SocialBrands’in sunduğu performans verileri; kampanyaların etkinliğini artırmak, stratejileri optimize etmek ve pazarlama faaliyetlerini daha verimli hale getirmek isteyen markalar için güçlü bir yol gösterici niteliğinde. Peki, geride bıraktığımız ay sosyal medyanın zirvesinde hangi markalar yer aldı? Gelin birlikte inceleyelim…

SocialBrands, her ay Türkiye’nin en kapsamlı sosyal medya performans incelemesiyle en başarılı markaları belirliyor. Hesaplama algoritmasında takipçi sayısı, takipçi artışı, büyüme oranı, paylaşılan iletiler ve türleri, elde edilen etkileşimler ve türleri, ileti başına etkileşim, hayran sayısına oranla etkileşim, hashtag ve mention kullanımı gibi birçok farklı veri yer alıyor.

1–30 Haziran dönemine ait verilere göre; savunma sanayii alanındaki dijital iletişimini sürdüren Aselsan, tüm platformlarda sergilediği istikrarlı performansla SocialBrands Temmuz Ayı Top100 Listesi’nin zirvesinde yer aldı.

Baykar, teknolojik gelişmelerini yansıtan içerikleriyle sosyal medya kullanıcılarının ilgisini çekerek listenin ikinci sırasına yerleşti. Üçüncü sıradaki Roketsan ise, savunma sanayiine yönelik yenilikçi çözümlerini öne çıkaran paylaşımlarıyla yüksek etkileşim elde etti.

İşte SocialBrands Temmuz Ayı Top100 Listesi’nin ilk 10’unda yer alan markalar

Sosyal medyanın lider markaları açıklandı!
SocialBrands Haziran Ayı Top100 Listesi’nde yer alan markaların tamamını incelemek için TIKLAYIN!

Sosyal medyada en çok Babalar Günü iletişimi dikkat çekti

Markalar, her yıl olduğu gibi bu yıl da Babalar Gününü özel olarak kutladı. Babalar Günü hakkında SocialBrands hesaplamasında yer alan marka hesaplarından yapılan 7 bine yakın paylaşım toplamda 1 milyondan fazla etkileşim elde etti. 

Boyner, Babalar Gününü, sürpriz yapan bir kızın babasıyla geçirdiği duygusal anları anlatan filmle kutladı. “Babalarımızın bir pazarı var” mesajıyla yayınlanan içerik, izleyenlere sıcak bir baba-kız anısı sundu.

DeFacto, Babalar Gününü, futbolcu Dries Mertens’in hem sahadaki hem de evdeki rollerine odaklanan samimi bir filmle kutladı. Evinde kaleci, stoper ve oyun kurucu olan Mertens’in oğlu Ciro’yla geçirdiği anlar üzerinden tüm babalara teşekkür eden film, “her rolü üstlenen süper babalar” mesajıyla izleyenlerin beğenisini topladı.

Kiğılı, Babalar Günü için Barış Arduç’un rol aldığı dinamik ve eğlenceli bir film yayınladı. Filmde hediye seçimi telaşına eğlenceli bir bakış atan marka, parfümden gömleğe birçok ürünle “Babalar Gününde ne alacağım?” sorusuna pratik ve şık çözümler sundu.

Araştırmanın Metodolojisi

Sosyal medyanın lider markaları açıklandı!

SocialBrands temmuz ayı sonuçları için değerlendirme esnasında binlerce sosyal medya hesabı ve milyonlarca içerik mercek altına alındı.

1-30 Haziran döneminde markaların Facebook, X ve Instagram kanallarındaki takipçi sayıları, büyümeleri, paylaştıkları iletiler ve elde ettikleri etkileşimler gibi birçok farklı veri SocialBrands algoritması tarafından incelenerek en başarılı markalar belirlendi.

featured SocialBrands
1 Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
2 Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
3 Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
4 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
5 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
Güncel Haberler
Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
Sektörün dilemması: Yapay zeka mı, insan dokunuşu mu?
Lüksün yeni koordinatları ve kodları Marketing Türkiye Kasım sayısında!
Lüksün yeni koordinatları ve kodları Marketing Türkiye Kasım sayısında!
MAC Cosmetics, ABD’de ilk kez Sephora raflarında!
MAC Cosmetics, ABD’de ilk kez Sephora raflarında!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Akıllı saat seçim rehberi: Tarz, performans ve sağlık dengesi
Haberler
Akıllı saat seçim rehberi: Tarz, performans ve sağlık dengesi
Advertorial
30 Eylül 2025
Avrupa şekerleme sektörünün en prestijli ödülünün sahibi Şölen oldu
Haberler
Avrupa şekerleme sektörünün en prestijli ödülünün sahibi Şölen oldu
Marketing Türkiye
4 hafta önce
İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa'yı satmayı düşünüyor!
Haberler
İddiaya göre Sabancı Holding, Carrefoursa ve Teknosa’yı satmayı düşünüyor!
Marketing Türkiye
4 hafta önce
“Just Do It”in evrimi: 2025’te cevap değil, soru zamanı!
Haberler
“Just Do It”in evrimi: 2025’te cevap değil, soru zamanı!
Nafizcan Önder
9 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.