
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (6-12 Haziran)
Paterna Group’un tüm iletişim süreçleri Pura Vida İletişim’e emanet

Dalaman Havalimanı’nda faaliyet gösteren yeme-içme şirketi Paterna Group, iletişim çalışmalarını Pura Vida İletişim’e devretti. Yeni iş birliği kapsamında Pura Vida İletişim, markanın stratejik iletişim danışmanlığını ve sosyal medya yönetimini üstlenecek.
Nobilitate’ye yeni marka

Amerika Birleşik Devletleri merkezli, gayrimenkul hizmetleri firması CBRE, Türkiye’deki iletişim çalışmalarını Nobilitate | PR – Stratejik İletişim Danışmanlığı’na emanet etti. İş birliği kapsamında Nobilitate; CBRE Türkiye’nin kurumsal iletişim, medya ilişkileri, lider iletişimi ve içerik yönetimi başta olmak üzere tüm stratejik iletişim süreçlerini yürütecek.
DestekBank iletişim ajansını belirledi

Türkiye’nin en genç bankalarından DestekBank, iletişim çalışmalarını yeni dönemde PR House’a emanet etti. PR House, DestekBank’a stratejik iletişim danışmanlığı, medya ilişkileri, dijital PR, kriz iletişimi ve lider iletişimi hizmetleri sunacak.
GYİAD çözüm ortağı Proactive İletişim oldu

360 derece iletişim ajansı Proactive İletişim, yeni dönemde GYİAD’ın (Genç Yönetici ve İş İnsanları Derneği) iletişim çalışmaları için çözüm ortağı oldu. Proactive İletişim, önümüzdeki dönemde GYİAD’ın iletişim stratejisinin oluşturulmasından, medya ilişkilerinden, lider iletişiminden ve sosyal medya yönetiminden sorumlu olacak.
Fiba Perakende iletişimlerini Golin İstanbul ile yürütecek

Fiba Perakende Grubu, İstanbul ile yeni bir iş birliğine imza attı. Ajans, Fiba Grubu çatısı altında Türkiye’de faaliyet gösteren lululemon, GAP, Marks & Spencer ve Forever 21 markalarının iletişim süreçlerini yönetecek. Golin İstanbul; kurumsal iletişim, medya ilişkileri, etkinlik ve proje yönetimi, marka iletişimi ve influencer marketing gibi alanlarda Fiba Perakende Grubu’na entegre çözümler sağlayacak.
Geçen haftanın iş birliklerine göz atmak için TIKLAYIN!