3 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Nescafé, geceleri sakin bir şekilde kararan "Kafeinsiz reklam panoları" ile uykuya davet ediyor
Haberler

Nescafé, geceleri sakin bir şekilde kararan “Kafeinsiz reklam panoları” ile uykuya davet ediyor

Sena Tufan
30 Mayıs 2025
2 dk okuma

Şehir ışıklarının gece hayatını canlandırdığı, dijital panoların sürekli olarak dikkat çekmeye çalıştığı bir dünyada, Nescafé beklenmedik bir hamle yaptı. Panama’da Ogilvy ve Star5 ajansları ile iş birliğine giden marka, parlak reklamlar yerine gece ilerledikçe kademeli olarak karararak sönen “Decaf Billboard” konseptini hayata geçirdi.

Nescafé, geceleri sakin bir şekilde kararan "Kafeinsiz reklam panoları" ile uykuya davet ediyor

Kampanyada göz alıcı ve hareketli grafikler yerine, Nescafé Clásico Decaf’in fincana dökülüşünün sakin ve yavaş çekimleri kullanıldı. Şehrin dijital gürültüsünü azaltmayı ve sakinleri daha iyi bir uyku deneyimine teşvik etmeyi amaçlayan kampanyanın sloganı ise oldukça anlamlı: “Sizi geceleri hiçbir şey uyanık tutmasın.”

Bu gönderiyi Instagram'da gör

Ogilvy (@ogilvy)'in paylaştığı bir gönderi

Şehir ışıklarına yaratıcı bir mola

“Bazen en iyisi hiçbir şey yapmamaktır” mesajını veren kampanya, sadece bir kahve reklamı olmaktan öte, gerçek bir toplumsal soruna da dikkat çekiyor: Işık kirliliği. Panama Şehri’nin kentsel ışıltısı genellikle evlere sızarak sakinlerin uykusunu bölüyor ve çeşitli sağlık sorunlarına yol açıyor.

Kampanyanın en etkileyici yanlarından biri, Nescafé’nin bir kahve markası olarak uyanık kalmak yerine uyumayı teşvik etmesi. Bu beklenmedik yaklaşım, markanın tüketici sağlığına verdiği önemi vurgularken, ürün yelpazesindeki kafeinsiz seçeneklerin de altını ustaca çiziyor.

Nescafé’nin kampanyası, marka değerleri ile sosyal sorumluluk bilincinin nasıl kusursuz bir şekilde birleştirilebileceğini gösteriyor. Kafeinsiz kahve ürünlerini tanıtırken, aynı zamanda şehir yaşamının yarattığı ışık kirliliği sorununa da çözüm önermesi, kampanyayı çift yönlü bir başarıya ulaştırıyor. Işık kirliliğinin azaltılması, enerji tasarrufu ve halk sağlığı açısından önemli bir adım. Nescafé’nin bu probleme yaratıcı bir çözüm getirmesi, markayı sadece bir ürün sağlayıcısı değil, aynı zamanda toplumsal sorunlara duyarlı bir aktör olarak konumlandırıyor.

Kaynak: Design Taxi

featured NESCAFÉ
1 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
2 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
3 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
4 Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
5 YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
Güncel Haberler
Güvenli alan mı, görünmez kapan mı? Türkiye’de “Ev Genci” gerçeği
Güvenli alan mı, görünmez kapan mı? Türkiye’de “Ev Genci” gerçeği
AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
AI Slop: Dijital saçmalık mı, yeni yaratıcılık dalgası mı?
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sabancı Holding 100 yaşında!
Haberler
Sabancı Holding 100 yaşında!
Marketing Türkiye
11 Eylül 2025
adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
Haberler
adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
MMA Türkiye SMARTIES AWARDS’25 erken başvuruları 19 Eylül'de sona eriyor
Haberler
MMA Türkiye SMARTIES AWARDS’25 erken başvuruları 19 Eylül’de sona eriyor
Nafizcan Önder
4 Eylül 2025
Türkiye’nin saç bakım haritası
Haberler
Türkiye’nin saç bakım haritası
Sena Tufan
1 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.