17 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Nescafé, geceleri sakin bir şekilde kararan "Kafeinsiz reklam panoları" ile uykuya davet ediyor
Haberler

Nescafé, geceleri sakin bir şekilde kararan “Kafeinsiz reklam panoları” ile uykuya davet ediyor

Sena Tufan
30 Mayıs 2025
2 dk okuma

Şehir ışıklarının gece hayatını canlandırdığı, dijital panoların sürekli olarak dikkat çekmeye çalıştığı bir dünyada, Nescafé beklenmedik bir hamle yaptı. Panama’da Ogilvy ve Star5 ajansları ile iş birliğine giden marka, parlak reklamlar yerine gece ilerledikçe kademeli olarak karararak sönen “Decaf Billboard” konseptini hayata geçirdi.

Nescafé, geceleri sakin bir şekilde kararan "Kafeinsiz reklam panoları" ile uykuya davet ediyor

Kampanyada göz alıcı ve hareketli grafikler yerine, Nescafé Clásico Decaf’in fincana dökülüşünün sakin ve yavaş çekimleri kullanıldı. Şehrin dijital gürültüsünü azaltmayı ve sakinleri daha iyi bir uyku deneyimine teşvik etmeyi amaçlayan kampanyanın sloganı ise oldukça anlamlı: “Sizi geceleri hiçbir şey uyanık tutmasın.”

Bu gönderiyi Instagram'da gör

Ogilvy (@ogilvy)'in paylaştığı bir gönderi

Şehir ışıklarına yaratıcı bir mola

“Bazen en iyisi hiçbir şey yapmamaktır” mesajını veren kampanya, sadece bir kahve reklamı olmaktan öte, gerçek bir toplumsal soruna da dikkat çekiyor: Işık kirliliği. Panama Şehri’nin kentsel ışıltısı genellikle evlere sızarak sakinlerin uykusunu bölüyor ve çeşitli sağlık sorunlarına yol açıyor.

Kampanyanın en etkileyici yanlarından biri, Nescafé’nin bir kahve markası olarak uyanık kalmak yerine uyumayı teşvik etmesi. Bu beklenmedik yaklaşım, markanın tüketici sağlığına verdiği önemi vurgularken, ürün yelpazesindeki kafeinsiz seçeneklerin de altını ustaca çiziyor.

Nescafé’nin kampanyası, marka değerleri ile sosyal sorumluluk bilincinin nasıl kusursuz bir şekilde birleştirilebileceğini gösteriyor. Kafeinsiz kahve ürünlerini tanıtırken, aynı zamanda şehir yaşamının yarattığı ışık kirliliği sorununa da çözüm önermesi, kampanyayı çift yönlü bir başarıya ulaştırıyor. Işık kirliliğinin azaltılması, enerji tasarrufu ve halk sağlığı açısından önemli bir adım. Nescafé’nin bu probleme yaratıcı bir çözüm getirmesi, markayı sadece bir ürün sağlayıcısı değil, aynı zamanda toplumsal sorunlara duyarlı bir aktör olarak konumlandırıyor.

Kaynak: Design Taxi

featured NESCAFÉ
1 Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
2 Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye'den çekilmeyi değerlendiriyor
Hakkında soruşturma başlatılan Spotify, Türkiye’den çekilmeyi değerlendiriyor
3 EspressoLab'in yeni uygulaması: EslabFinder ya da "EslabTinder"!
EspressoLab’in yeni uygulaması: EslabFinder ya da “EslabTinder”!
4 İstanbul Boğazı’nda kaçak yapı yıkımı başladı: Baylan Pastanesi’nin eklentisi kaldırıldı
İstanbul Boğazı’nda kaçak yapı yıkımı başladı: Baylan Pastanesi’nin eklentisi kaldırıldı
5 CMO atamalarında yeni dönem: Takip edilmesi gereken liderlik trendleri
CMO atamalarında yeni dönem: Takip edilmesi gereken liderlik trendleri
Güncel Haberler
Gündem Endeks (Marketing Türkiye x Bundle): Dijitalde en çok okunan mecralar
Gündem Endeks (Marketing Türkiye x Bundle): Dijitalde en çok okunan mecralar
Yapay zeka kullanan ürünler tedirgin ediyor
Yapay zeka kullanan ürünler tedirgin ediyor
İki Akdeniz ülkesi, bir tarz: Türkiye’de İtalyan etkisi
İki Akdeniz ülkesi, bir tarz: Türkiye’de İtalyan etkisi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Yapay zeka ve sosyal medya, Türkiye’de online alışverişi yeniden şekillendiriyor
Haberler
Yapay zeka ve sosyal medya, Türkiye’de online alışverişi yeniden şekillendiriyor
İrem Alimoğlu
16 Haziran 2025
CMO atamalarında yeni dönem: Takip edilmesi gereken liderlik trendleri
Haberler
CMO atamalarında yeni dönem: Takip edilmesi gereken liderlik trendleri
İrem Alimoğlu
5 gün önce
Nvidia, piyasa değeri 4 trilyon dolara ulaşan ilk şirket oldu
Haberler
Nvidia, piyasa değeri 4 trilyon dolara ulaşan ilk şirket oldu
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Kadın liderler kariyer yolculuklarını SheTalks’ta anlattı
Haberler
Kadın liderler kariyer yolculuklarını SheTalks’ta anlattı
Sena Tufan
16 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.