24 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
"Pirge ile Sen" reklam filmi ile mutfaklarda değişim başlıyor 
Haberler

“Pirge ile Sen” reklam filmi ile mutfaklarda değişim başlıyor 

İrem Alimoğlu
29 Mayıs 2025
1 dk okuma

Profesyonel ve ev kullanımı fark etmeksizin tüm mutfakların bıçak ve kesici alet ihtiyaçlarını karşılayan Pirge, “Pirge ile Sen” mottosundaki yeni reklam filmi ile mutfaklarda değişimi başlatıyor. 

“Pirge ile Sen” içgörüsüyle hazırlanan yeni reklam filminde Pirge ile mutfaklarda değişimin başladığı vurgulanırken, Pirge’nin kullanıcılarıyla arasında güçlendirdiği duygusal bağlara gönderme yapılıyor. 

Geçtiğimiz yıl “İçindeki Şefi Ortaya Çıkar” reklam filmi ile sektörde ses getiren Pirge, bıçak ve kullanıcısı ile arasındaki ilişkiye sahip çıkan “Pirge ile Sen” reklam filmi için birçok pazar araştırması yaptı ve filmde farklı içgörüler kullandı. Bıçağın mutfaktaki yeri ve kullanıcılarda bıraktığı duygusal anlamı en iyi şekilde yansıtmak adına karakter seçimlerinde büyük özen gösterirken, reklam filminde kadınların kesmekten zevk aldığı domates, biber ve kuşkonmaz gibi sebzelere yer verdi. Pirge mutfağı sahiplenen, yemek hazırlamaktan keyif alan, bıçağı eline aldığında kendini şef gibi hisseden baba karakterini filmin başrolüne konumlandırdı.

İzleyenleri, babanın mutfaktaki hayal dünyasıyla tanıştıran reklam filmi, bir babanın Pirge bıçağı ile mutfakta şeflerden alkış alacak yemekler hazırlayabileceğini işleyerek mutfaklardaki dönüşümü izleyiciye veriyor. Aynı anda geçtiğimiz yıl yayınlanan “İçindeki Şefi Ortaya Çıkar” reklam filmine de atıfta bulunan reklam filmi bıçağın mutfakta her şey olduğunu, bıçakla kullanıcı arasında duygusal bir bağ olduğunu anne, baba ve çocuk karakterlerinin birbiriyle olan ilişkisiyle ekrana yansıtıyor. 

Reklam künyesi

Reklamveren: Pirge Bıçak

Reklamveren Yetkilileri: Ömer Pirge, Sedat Yamansucu, İrem Ceren Çakır

Reklam Ajansı: Verne İstanbul

Prodüksiyon Şirketi: Yapar İstanbul

Yönetmen: Mehmet Güney

Görüntü Yönetmeni: Murat Akay

Prodüksiyon Yetkilisi: Mert Turan

Prodüksiyon Ekibi: Neslihan Altıntaş, Orçun Aslan

Post Prodüksiyon Ekibi: Sezi Meriç Demirarslan

Edit: Turan Onur

Renk: Ercan Küçük

Vfx: Burak Doğan

Müzik: ffw creative audio

pirge
1 Her 5 sepetten 2’sinde atıştırmalık var!
Her 5 sepetten 2’sinde atıştırmalık var!
2 Rekabet Kurumu'ndan ilaç sektöründeki 17 firmaya 244,8 milyon TL ceza
Rekabet Kurumu’ndan ilaç sektöründeki 17 firmaya 244,8 milyon TL ceza
3 Türkiye'nin keyif markaları
Türkiye’nin keyif markaları
4 Heinz’dan “kanlı ketçap” efsanesine gotik bir dokunuş: Cadılar Bayramı’na özel siyah mayonez!
Heinz’dan “kanlı ketçap” efsanesine gotik bir dokunuş: Cadılar Bayramı’na özel siyah mayonez!
5 İş dünyasında haftanın atamaları (11-17 Ekim)
İş dünyasında haftanın atamaları (11-17 Ekim)
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (17-23 Ekim)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (17-23 Ekim)
Yapay zekanın geleceği ve iş dünyasındaki etkileri Türkiye Yapay Zeka Zirvesi’nde tartışıldı
Yapay zekanın geleceği ve iş dünyasındaki etkileri Türkiye Yapay Zeka Zirvesi’nde tartışıldı
Sleepy Easy Clean: Temizlik dünyasının yeni yıldızı!
Sleepy Easy Clean: Temizlik dünyasının yeni yıldızı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Pizza Hut'tan uluslararası pazarlara özel yeni logo
Haberler
Pizza Hut’tan uluslararası pazarlara özel yeni logo
Sena Tufan
21 Ağustos 2025
Doğan Burda'nın ticari unvanı "Big Medya Teknoloji" olarak değişti
Haberler
Doğan Burda’nın ticari unvanı “Big Medya Teknoloji” olarak değişti
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Çok markalı ve çok ülkeli yapılarda pazarlama: Segment mi, Cluster mı?
Haberler
Çok markalı ve çok ülkeli yapılarda pazarlama: Segment mi, Cluster mı?
Marketing Türkiye
3 Ağustos 2025
MTM’den yapay zekâ destekli podcast: Hoop Bilgi yayında
Haberler
MTM’den yapay zekâ destekli podcast: Hoop Bilgi yayında
Nafizcan Önder
27 Ağustos 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.