
Hepsiburada ve Hepsipay markalarının ajans konkurları sonuçlandı
Hepsiburada ve Hepsipay’in yeni dönem iletişim çalışmalarını yürütecek ajans, mart ayında sonuçlanan konkur sürecinin ardından Concept İstanbul oldu. Concept İstanbul yeni dönemde Hepsiburada markasının yanı sıra Hepsipay’in de tüm ATL ve dijital iletişimlerinden sorumlu olacak.
e-ticaret markası Hepsiburada ve cüzdanı Hepsipay ile el sıkışmalarına dair açıklamalarda bulunan Concept İstanbul Ajans Başkanı Barış Alemdar, “Ajansımızın yeni organizasyon yapısı bağlamında sürdürdüğü dönüşümü Hepsiburada ve Hepsipay gibi iki güçlü markayla yapacağımız işbirliğiyle büyütmek bizim için çok heyecan verici” dedi.
Ajansın ortaklarından ve Chief Creative Officer’lık görevini sürdüren Ufuk Işık ise şunları söyledi:
“Bu süreç ajansımızın yaratıcı potansiyelini, esnekliğini ve dijitaldeki gücünü ortaya koymak açısından çok iyi bir fırsat oldu. Hepsiburada gibi yaptığı yatırımların her biri alanına yenilikçi bakış açısı kazandıran dinamik bir markayla çıkacağımız yolculuğun, iki tarafa da çok olumlu katkılar yapacağını düşünüyorum. Konkur süreci de bunun ispatıydı. Televizyon filmi ve müzikli kampanyaların ötesine geçerek performans pazarlamadan yapay zeka destekli içerik üretimine, native content tasarımından influencer stratejilerine kadar geniş bir vizyon ortaya koyma fırsatı bulduk.”
Annesine ne hediye alacağını bilmeyenlerin hepsi burada