11 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
The Ordinary ünlü iş birliğine ödeyeceği parayı vitrine yığdı...
Haberler

The Ordinary ünlü iş birliğine ödeyeceği parayı vitrine yığdı…

Sena Tufan
30 Nisan 2025
2 dk okuma

Cilt bakım markası The Ordinary, New York’ta açtığı yeni pop-up mağazası “The Secret Ingredient Store” (Gizli İçerik Mağazası) ile ünlü isimlerle yapılan reklam kampanyalarının tüketiciye olan maliyetine dikkat çekiyor.

The Ordinary ünlü iş birliğine ödeyeceği parayı vitrine yığdı...

Estée Lauder Şirketleri çatısı altındaki marka, Manhattan’daki 433 Broadway’deki mağazasının vitrinine, The Ordinary logolu sahte dolar desteleri yerleştirerek dikkatleri üstüne çekti. Vitrindeki bir yazı ise bu paraların ne anlama geldiğini açıklıyor:

“Eğer bir ünlüye reklam yapması için ödeme yapsaydık, ürünlerimizin fiyatına eklememiz gereken tutar tam olarak bu olurdu.”

The Ordinary ünlü iş birliğine ödeyeceği parayı vitrine yığdı...

Mağaza içinde ise ürünler, ünlü iş birlikleri gerçekleşseydi ne kadar pahalı olacaklarını gösteren karşılaştırmalı fiyatlarla sergilendi. Bazı ürünlerde bu fark yüzde 61’e kadar çıkıyor.

The Ordinary’nin Marka Başkan Yardımcısı Amy Bi, bu çalışmayla sektöre pazarlamanın gerçek değerini yeniden düşünmeleri çağrısında bulunduklarını belirtti. Bi, markanın odağında şöhret değil, bilim olduğunu söyledi.

Ziyaretçilere ayrıca ücretsiz cilt analizi, kişiye özel bakım rutinleri ve ürün örnekleri de sunuldu. Kampanya, yaratıcı ajans Uncommon Creative Studio imzası taşıyor.

Yakın zamanda Türkiye’ye geldi

The Ordinary, Nisan ayında Türkiye pazarına da giriş yaptı. Sephore mağazalarında ve Sephora’nın online kanallarında satışa sunulan ürünler, yurt dışında olduğu gibi Türkiye’de de uygun fiyatlarıyla tüketicilerle buluştu.

The Ordinary’nin çok sevilen ürünleri, markanın kendi bünyesindeki yüzü aşkın biyokimyagerin çalıştığı Toronto’daki laboratuvarında geliştiriliyor. Kaliteli içerik seçiminde neredeyse hiç taviz vermeyen bir standardı benimseyen marka, yalnızca etkinliği bilimsel olarak kanıtlanmış ve güvenilirliği geniş çapta kabul görmüş aktif bileşenler tercih ediyor.

Kaynak: Famous Campaigns

Cilt bakım markası The Ordinary yumurta satmaya başladı!

featured
1 AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
2 Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
3 Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
Sosyal medyanın zirvesindeki markalar
4 Apple'da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor...
Apple’da son yılların en büyük yönetim depremi yaşanıyor…
5 Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Chanel, New York metrosunu podyuma çevirdi
Güncel Haberler
The TECH Summit'te öne çıkan 7 mega trend!
The TECH Summit’te öne çıkan 7 mega trend!
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (21 Kasım-11 Aralık)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (21 Kasım-11 Aralık)
Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
Türkiye’nin en hızlı büyüyen teknoloji şirketleri belli oldu!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Starbucks’ta “Kırmızı Kupa Günü” grevi: 65 mağaza iş bıraktı
Haberler
Starbucks’ta “Kırmızı Kupa Günü” grevi: 65 mağaza iş bıraktı
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Avrupa’nın en iyi işverenleri açıklandı! Türkiye’den 4 şirket listede...
Haberler
Avrupa’nın en iyi işverenleri açıklandı! Türkiye’den 4 şirket listede…
Nafizcan Önder
9 Ekim 2025
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (31 Ekim-6 Kasım)
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (31 Ekim-6 Kasım)
Sena Tufan
6 Kasım 2025
Fransa’da TotalEnergies’e "greenwashing" cezası
Haberler
Fransa’da TotalEnergies’e “greenwashing” cezası
İrem Alimoğlu
24 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.