24 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Starbucks'tan çocuklara özel kafe!
Haberler

Starbucks’tan çocuklara özel kafe!

Sena Tufan
15 Nisan 2025
2 dk okuma

Starbucks, Osaka’daki yeni dükkanında alışılmışın dışında bir konseptle tüketicilerinin karşısına çıkıyor. Kahve zinciri, ebeveynler ve çocuklar için özel olarak tasarlanmış bir kafe açarak, geleneksel Starbucks atmosferinden farklı, daha interaktif ve aile dostu bir mekan sunuyor. Moriguchi’deki Aeon Mall Dainichi içinde yer alan bu yeni şube, Starbucks Japonya’nın ailelere yönelik ilk özel konseptli kafesi olma özelliğini taşıyor.

Starbucks'tan çocuklara özel kafe!

Mekanın tasarımı, ebeveynlerin ihtiyaçları düşünülerek hazırlanmış. Geniş koridorlar, bebek arabaları ve tekerlekli sandalyeler için uygun hale getirilirken, bank tarzı oturma düzeni, küçük çocuklu grupların rahat etmesini sağlıyor. Çocuk oyun alanına yakın konumlandırılan kafe, günlük gezintilerinde aileler için ideal bir mola noktası olmayı hedefliyor.

Kafenin içinde çocukların kendi mini Frappuccino’larını hazırlayabilecekleri bir “kendin yap” içecek istasyonu da yer alıyor. Starbucks Japonya’nın ilk kez hayata geçirdiği bu uygulamada çocuklar, çeşitli sos ve topping’lerle içeceklerini kişiselleştirebiliyor.

Starbucks'tan çocuklara özel kafe!

Herhangi bir deneyim yaşamadan yalnızca kahve içmek isteyenler için ise kafede, kafeinsiz çocuk içecekleri bulunuyor. Vanilyalı krema, çikolata ve meyveli mango seçenekleri, küçük boyutlarda sunuluyor.

Starbucks'tan çocuklara özel kafe!

İçeceklerin yanı sıra, çocuklar özel tasarlanmış bardaklara yerleştirmek üzere boyama yapabiliyor. Mekan çocuklara özel tasarlanmış olsa da yetişkinler için standart Starbucks menüsü de sunuluyor. Osaka’daki bu şube, bir pilot uygulama olarak açıldı. Starbucks, müşteri geri bildirimlerini değerlendirdikten sonra bu konsepti diğer lokasyonlara da yaymayı planlıyor.

Bu adım, özellikle çocuklarıyla birlikte vakit geçirmek isteyen ebeveynlerin ihtiyaçlarına uygun, erişilebilir ve eğlenceli mekanlar arayışına Starbucks’ın verdiği yanıt olarak görülüyor.

Kaynak: Design Taxi

Brandverse Awards’a katılmak için son şans!

featured Starbucks
1 Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
Duygusal yatırımın en parlak objesi: Takı sektörü altın çağını yaşıyor
2 Warner Bros. Paramount'un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
Warner Bros. Paramount’un 108 milyar dolarlık teklifine rağmen Netflix’i seçti
3 2025 şehir hayatının "en"leri belli oldu!
2025 şehir hayatının “en”leri belli oldu!
4 Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
Hepsiburada, 2030’a kadar 120 bin girişimci kadını e-ticarete kazandıracak
5 Miu Miu'dan 25 bin liralık UNO destesi!
Miu Miu’dan 25 bin liralık UNO destesi!
Güncel Haberler
Şirketlerin yüzde 78’i 2026'da tek ücret artışı planlıyor
Şirketlerin yüzde 78’i 2026’da tek ücret artışı planlıyor
Göçün yeni gerçekliği: Türkiye’de yaşayan yabancılar ne düşünüyor, nasıl tüketiyor?
Göçün yeni gerçekliği: Türkiye’de yaşayan yabancılar ne düşünüyor, nasıl tüketiyor?
The One Awards'da ilk 3'e kalan markalar belli oldu!
The One Awards’da ilk 3’e kalan markalar belli oldu!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İzmir’in “yaratıcı hafızası” Bumerang Reklam Ödülleri için başvurular 7 Kasım'da sona erecek! 
Haberler
İzmir’in “yaratıcı hafızası” Bumerang Reklam Ödülleri için başvurular 7 Kasım’da sona erecek! 
Sena Tufan
5 Kasım 2025
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Haberler
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Marketing Türkiye
2 Kasım 2025
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: "Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!"
Haberler
Şirketlerin 2026 hedefleri değişti: “Büyümesek de olur, mevcudu koruyalım yeter!”
Nafizcan Önder
3 gün önce
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Haberler
İletişimde anlam ekonomisi: Görünür olmak mı, görülmeye değer olmak mı?
Marketing Türkiye
12 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.