29 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Şubat ayının dijital medya şampiyonu markalar
Haberler

Şubat ayının dijital medya şampiyonu markalar

Nafizcan Önder
22 Mart 2025
2 dk okuma

2025’in ilk çeyreği tamamlanmak üzereyken, dijital reklam yatırımlarındaki son durum da netleşmeye başladı. Gemius’un verilerine göre, Şubat ayında dijital reklam gösterimlerinde, erişimde ve GRP oranlarında öne çıkan markalar belirlendi. Unilever’in dijital reklam gösterimlerinde fark yarattığı raporda, video reklamlarda en geniş kitleye A101 ulaştı… Gelin, Şubat ayının dijital medya iletişim şampiyonlarına birlikte bakalım…

Dijital reklam gösterimlerinde zirvede Unilever var

Şubat ayının dijital medya şampiyonu markalar

Şubat ayında en fazla reklam gösterimi yapan marka yüzde 2,4 ile Unilever oldu. Onu sırasıyla Migros, Pladis, Vodafone, Getir, Yemek Sepeti, Nestlé Türkiye, L’Oréal Türkiye, Philips ve Hepsiburada takip etti.

Dijital erişimde lider: Migros

Şubat ayının dijital medya şampiyonu markalar

Dijital erişimde zirvede yer alan marka yüzde 91,93’lük erişim oranıyla Migros oldu. Ocak ayında da zirvede yer alan Migros’u yüzde 91,6 erişim oranıyla Turkcell ve yüzde 91,2 ile Vodafone izledi. İlk 10’da yer alan diğer markalar ise Nestlé Türkiye, Getir, Philips, Amazon, Hepsiburada ve Unilever oldu.

Dijital GRP Şampiyonları: Unilever ve Migros

Şubat ayının dijital medya şampiyonu markalar

Şubat ayında Unilever ve Migros, 2,9K GRP ile birinciliği paylaşırken, Pladis 2,8K GRP ile ikinci sırada, Vodafone ise 2,7K GRP ile üçüncü sırada yer aldı.

Video reklamlarda en çok gösterim yapan marka: Unilever ve Pladis

Şubat ayının dijital medya şampiyonu markalar

Sadece video reklamlar ele alındığında, Unilever ve Pladis yüzde 4’lük gösterim oranıyla zirvede yer aldı. Migros, Vodafone, Getir, Nestlé Türkiye, L’Oréal Türkiye, Eti Gıda ve P&G de ilk 10’da kendilerine yer buldu.

Video reklamlarda en geniş kitleye A101 ulaştı

Şubat ayının dijital medya şampiyonu markalar

Video reklamlar özelinde en geniş erişimi sağlayan marka yüzde 86,2 ile A101 oldu. Onu yüzde 86,1 ile Migros ve yüzde 85,1 ile Nestlé Türkiye takip etti.

Dijital reklam yatırımlarında öne çıkan bu veriler, markaların stratejilerinde dijital platformlara verdiği önemi bir kez daha gözler önüne seriyor. Mart ayında dengelerin nasıl değişeceği ise merak konusu.

dijital medya featured Gemius
1 Kadınlar için en iyi iş yerleri açıklandı!
Kadınlar için en iyi iş yerleri açıklandı!
2 McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
3 Türkiye'nin "koku" haritası
Türkiye’nin “koku” haritası
4 Yapay zekanın geleceği ve iş dünyasındaki etkileri Türkiye Yapay Zeka Zirvesi’nde tartışıldı
Yapay zekanın geleceği ve iş dünyasındaki etkileri Türkiye Yapay Zeka Zirvesi’nde tartışıldı
5 Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Güncel Haberler
Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Galatasaray futbolcuları lisanssız ürün çekiminde yer aldı! Kulüp "izinsiz çekim" dedi…
Haberler
Galatasaray futbolcuları lisanssız ürün çekiminde yer aldı! Kulüp “izinsiz çekim” dedi…
İrem Alimoğlu
24 Eylül 2025
Türkiye'de gezginlerin yüzde 40'ı seyahat planında yapay zekayı kullanıyor: Memnuniyet yüzde 95!
Haberler
Türkiye’de gezginlerin yüzde 40’ı seyahat planında yapay zekayı kullanıyor: Memnuniyet yüzde 95!
Sena Tufan
24 Ağustos 2025
Meta’dan flört dünyasına yapay zeka dokunuşu
Haberler
Meta’dan flört dünyasına yapay zeka dokunuşu
Nafizcan Önder
23 Eylül 2025
İkinci el vites yükseltti: Talep Temmuz'da hızlandı
Haberler
İkinci el vites yükseltti: Talep Temmuz’da hızlandı
İrem Alimoğlu
16 Ağustos 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.