25 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Arma değişti, mizah değişmedi: Beşiktaş’tan The Sun’a cevap gecikmedi!
Haberler

Arma değişti, mizah değişmedi: Beşiktaş’tan The Sun’a cevap gecikmedi!

Nafizcan Önder
5 Mart 2025
1 dk okuma

Geçtiğimiz günlerde Beşiktaş Jimnastik Kulübü (BJK), marka değerini daha iyi yansıtmak ve dijital ortamlarda daha belirgin hale getirmek amacıyla logosunu yeniledi. Yeni logonun ilk bakışta eski logo ile olan benzerliği sosyal medyada esprili paylaşımlara neden olurken kervana İngiltere’nin en popüler gazetelerinden The Sun da katıldı. Ancak Beşiktaş’ın The Sun’a yanıtı gecikmedi: “Kartal gözlerimiz var”!

https://twitter.com/Besiktas/status/1896592205927887002

Yeni logoda yapılan değişiklikler

Beşiktaş’ın resmi duyurusuna göre logoda şu değişiklikler yapıldı:

  • 122 yıldır gururla taşınan Türk bayrağının boyutu büyütüldü ve armayla daha uyumlu bir hale getirildi.
  • Bayraktaki kırmızı renk, resmi Türk bayrağındaki kırmızı ile aynı tona getirildi.
  • Armanın dış hattındaki siyah kontür kalınlaştırılarak beyaz kontür ile eşit hale getirildi.
  • ‘B’, ‘J’ ve ‘K’ harfleri aynı boyuta getirilirken, ‘1’, ‘9’, ‘0’ ve ‘3’ rakamları aynı kalınlığa getirildi ve tipografik bütünlük sağlandı.

“Not: Kartal gözlerimiz var”

Beşiktaş’ın logo değişikliği, İngiliz basınında da yankı buldu. The Sun gazetesi, logo farklılıklarının dikkatli bakılmadıkça anlaşılamayacağını ima ederek, “Beşiktaş’ın yeni kulüp armasındaki farklılıkları görebiliyorsanız, şahin gözlere sahipsiniz demektir.” yorumunu yaptı.

You’ve got the eyes of a hawk if you can spot the differences on Besiktas’ new club badge https://t.co/LFlzYB1TM9

— The Sun Football ⚽ (@TheSunFootball) March 4, 2025

Siyah-beyazlı kulüp, bu yoruma X (Twitter) hesabından yanıt vererek esprili bir atışma başlattı. Beşiktaş’ın paylaşımında, The Sun’ın 1992 yılında kendi logosunda yaptığı değişikliğe gönderme yapılarak, “1992’de yaptığınızın aynısı. Not: Kartal gözlerimiz var.” ifadeleri kullanıldı.

https://twitter.com/BesiktasEnglish/status/1896921741672517881

Beşiktaş’ın bu esprili yanıtı, taraftarlarından ve sosyal medya kullanıcılarından yoğun ilgi gördü. Beşiktaş’ın dijital alanda aktif ve yaratıcı iletişim stratejisini bir kez daha gözler önüne seren bu atışma, kulübün yeni logosuyla birlikte gündemde geniş şekilde yer almasını sağladı.

featured
1 Türkiye'nin keyif markaları
Türkiye’nin keyif markaları
2 Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
3 WhatsApp'tan chatbotlara yasak!
WhatsApp’tan chatbotlara yasak!
4 adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
5 DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
Güncel Haberler
Yapay zeka yatırımı artıyor ama “değer boşluğu” büyüyor
Yapay zeka yatırımı artıyor ama “değer boşluğu” büyüyor
Türk Telekom’da görev değişimi: RTÜK Başkanı Ebubekir Şahin CEO koltuğuna oturuyor
Türk Telekom’da görev değişimi: RTÜK Başkanı Ebubekir Şahin CEO koltuğuna oturuyor
İş dünyasında haftanın atamaları (18-24 Ekim)
İş dünyasında haftanın atamaları (18-24 Ekim)
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

TAYK ve BMW iş birliğiyle 30 Ağustos Kupası düzenlendi
Haberler
TAYK ve BMW iş birliğiyle 30 Ağustos Kupası düzenlendi
İrem Alimoğlu
1 Eylül 2025
Türkiye’de kahve tüketim alışkanlıkları değişiyor, evde "barista" deneyimi öne çıkıyor!
Haberler
Türkiye’de kahve tüketim alışkanlıkları değişiyor, evde “barista” deneyimi öne çıkıyor!
Marketing Türkiye
10 Eylül 2025
Tchibo Gold Selection ile güne altın bir dokunuş katma zamanı 
Haberler
Tchibo Gold Selection ile güne altın bir dokunuş katma zamanı 
Advertorial
23 Eylül 2025
Magnum Ice Cream Company, Unilever’den ayrışma öncesi Yönetim Kurulu’nu açıkladı
Haberler
Magnum Ice Cream Company, Unilever’den ayrışma öncesi Yönetim Kurulu’nu açıkladı
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.