24 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Walmart köklerinden aldığı ilhamla marka kimliğini yeniliyor!
Haberler

Walmart köklerinden aldığı ilhamla marka kimliğini yeniliyor!

Nafizcan Önder
14 Ocak 2025
2 dk okuma

Perakende devi Walmart, 17 yılık bir aradan sonra logusunda köklü bir yeniliğe gitti. Şirketin yeni logosu, modern teknoloji ve müşteri odaklılığı temsil ederken, köklerine olan bağlılığı da vurguluyor. Özellikle kurucu Sam Walton’ın ikonik kamyon şapkasından ilham alınan tasarım, hem nostalji hem de yenilik özelliklerini bir araya getiriyor.

Yeni logoda, daha koyu bir mavi arka plan kullanılırken, ikonik sarı “kıvılcım” sembolü daha geniş çizgilerle modernize edildi. Ayrıca, şirketin kimliğini daha belirgin bir şekilde ortaya koymak için kalınlaştırılmış, özel yapım bir yazı tipi tercih edildi.

Walmart köklerinden aldığı ilhamla marka kimliğini yeniliyor!
Walmart köklerinden aldığı ilhamla marka kimliğini yeniliyor!
Walmart köklerinden aldığı ilhamla marka kimliğini yeniliyor!

Walmart’ın ABD Pazarlama Müdürü William White “Bu yenilik, sadece bir logo değişikliği değil; Walmart’ın teknoloji odaklı, müşteri merkezli bir varış noktası olarak dönüşümünün bir sembolü” diyor.

White açıklamalarında “Walmart, müşterilerimizin ihtiyaç duyduğu ve istediği tüm ürünleri, markaları ve hizmetleri sağlayan ilham verici, dijital bir perakendeci olmayı hedefliyor. Kurucumuz Sam Walton’ın mirasına dayanan bu güncelleme, gelişen yeteneklerimizi, bugünün ve yarının müşterilerine hizmet etme konusundaki uzun süreli bağlılığımızı gösteriyor. Bizim Walmart’ımız her zaman onların Walmart’ı olacak ve markamız her zaman onlarla birlikte nasıl yenilik yaptığımızın ve değiştiğimizin bir kanıtı olacak” ifadelerini kullanıyor.

Walmart köklerinden aldığı ilhamla marka kimliğini yeniliyor!

Logo değişikliği, Walmart’ın tarihine saygı duruşu niteliği taşırken, modern alışverişçinin beklentilerini karşılayacak bir yapıda tasarlandı. Yeni tasarım Ocak 2025 itibarıyla, şirketin fiziksel mağazalarından çevrimiçi platformlarına kadar tüm varlıklarında yer almaya başladı.

“Yılın İnovatif Ürünleri” araştırması için başvurular başladı!

featured Walmart
1 Türkiye'nin keyif markaları
Türkiye’nin keyif markaları
2 Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
Ev dışı tüketimde içeceksiz sipariş ve lokanta tercihi öne çıkıyor
3 WhatsApp'tan chatbotlara yasak!
WhatsApp’tan chatbotlara yasak!
4 adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
adidas’tan “denizaltı” koleksiyonu: SpongeBob’un ikonik ayakkabıları sneaker formunda karada!
5 DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
DDB Network için yolun sonu: Omnicom yeni dönemde TBWA, McCann ve BBDO ile devam edecek
Güncel Haberler
Türk Telekom’da görev değişimi: RTÜK Başkanı Ebubekir Şahin CEO koltuğuna oturuyor
Türk Telekom’da görev değişimi: RTÜK Başkanı Ebubekir Şahin CEO koltuğuna oturuyor
İş dünyasında haftanın atamaları (18-24 Ekim)
İş dünyasında haftanın atamaları (18-24 Ekim)
Fransa’da TotalEnergies’e "greenwashing" cezası
Fransa’da TotalEnergies’e “greenwashing” cezası
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Akıllı saat seçim rehberi: Tarz, performans ve sağlık dengesi
Haberler
Akıllı saat seçim rehberi: Tarz, performans ve sağlık dengesi
Advertorial
3 hafta önce
Onlar TV’nin yükselişi sürüyor: YouTube’da "çok" milyonlara ulaştı...
Haberler
Onlar TV’nin yükselişi sürüyor: YouTube’da “çok” milyonlara ulaştı…
Nafizcan Önder
19 Eylül 2025
Sosyal medya rekabetinin şampiyon markaları!
Haberler
Sosyal medya rekabetinin şampiyon markaları!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Meta Connect 2025’te strateji net: Sürekli bağlılık dönemi başlıyor
Haberler
Meta Connect 2025’te strateji net: Sürekli bağlılık dönemi başlıyor
Nafizcan Önder
18 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.