29 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
IKEA, Frakta çantası ile lüks moda sahnesine adım atıyor
Haberler

IKEA, Frakta çantası ile lüks moda sahnesine adım atıyor

Sena Tufan
2 Aralık 2024
2 dk okuma

IKEA, ünlü mavi FRAKTA çantasını, Londra’nın gözde caddesi Oxford Street’te açılan lüks bir pop-up butik ile moda dünyasının merkezine taşıdı. “Hus of FRAKTA” adıyla açılan bu pop up mağaza, ikonik mavi çantaya yenilikçi ve etkileyici bir yaklaşımla getiriyor.

Yaklaşık 30 yıl önce IKEA müşterilerinin alışverişlerini kolayca taşımaları için tasarlanan FRAKTA çantası, zamanla basit bir alışveriş aracı olmaktan çok daha öteye geçti. Market alışverişinden çamaşır taşımaya kadar farklı amaçlarla kullanılan bu çanta, Zandra Rhodes ve Marimekko gibi ünlü tasarımcıların dokunuşlarıyla yeniden şekillendirildi ve beklenmedik bir moda ikonu haline geldi.

IKEA, Frakta çantası ile lüks moda sahnesine adım atıyor
IKEA, Frakta çantası ile lüks moda sahnesine adım atıyor
IKEA, Frakta çantası ile lüks moda sahnesine adım atıyor

IKEA’nın verdiği bilgilere göre, bugün Birleşik Krallık’taki hanelerin neredeyse yarısında en az bir FRAKTA çantası bulunuyor. Üstelik kullanıcılar bu dayanıklı çantayı beş yıldan uzun süre boyunca kullanmaya devam ediyor. Bu, 75 peni gibi uygun fiyatıyla bile bir moda aksesuarı olarak ne kadar kalıcı olduğunu kanıtlıyor.

Deneyim alanı olarak tasarlandı

“Hus of FRAKTA,” IKEA’nın hem tasarım anlayışını hem de yıllardır süregelen sadeliğini kutlayan bir konsept sunarak, mavi çantanın bu yolculuğunu lüks moda sahnesine taşımayı başarıyor. IKEA FRAKTA, ulaşılabilir tasarımın moda dünyasında güçlü bir yer edinebileceğini gösteriyor. “Hus of FRAKTA”yı ziyaret edenler, kendi çantalarını özelleştirme şansı yakalayarak deneyimlerini kişiselleştirebiliyor. Mağazada bulunan özel bir atölyede, çantalara kişiye özel yazılar eklenebiliyor. Bunun ötesinde, “Blue Edit” adı verilen, mavi temalı ürünlerden oluşan özel bir seçki de ziyaretçilerin beğenisine sunuluyor. 

IKEA, Frakta çantası ile lüks moda sahnesine adım atıyor
IKEA, Frakta çantası ile lüks moda sahnesine adım atıyor

Butikten ayrılmaya hazırlanan ziyaretçileri ise etkileyici bir deneyim bekliyor: Dev bir FRAKTA çantasının içindeymiş hissi yaratan aynalı duvarlar, 3D aydınlatma efektleri ve ASMR ses manzarası, ziyaretçilerin görsel ve işitsel duyularına hitap ediyor.

IKEA 2025 yılın bahar aylarında Oxford Street’te kalıcı bir mağaza açmayı da hedefliyor.

Kaynak: IKEA UK

IKEA ile “uykusuz gecelere karşı koyun”

featured IKEA
1 Kadınlar için en iyi iş yerleri açıklandı!
Kadınlar için en iyi iş yerleri açıklandı!
2 McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
3 Türkiye'nin "koku" haritası
Türkiye’nin “koku” haritası
4 Yapay zekanın geleceği ve iş dünyasındaki etkileri Türkiye Yapay Zeka Zirvesi’nde tartışıldı
Yapay zekanın geleceği ve iş dünyasındaki etkileri Türkiye Yapay Zeka Zirvesi’nde tartışıldı
5 Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Güncel Haberler
Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Emine Sabancı Kamışlı: "Aile olmak sadece kan bağıyla değil, akıl bağıyla da olur"
Haberler
Emine Sabancı Kamışlı: “Aile olmak sadece kan bağıyla değil, akıl bağıyla da olur”
Günseli ÖZEN
4 hafta önce
Haftanın marka ajans iş birlikleri (10-16 Ekim)
Haberler
Haftanın marka ajans iş birlikleri (10-16 Ekim)
Sena Tufan
2 hafta önce
Tesla’dan yeni nesil insansı robot: Grok ile konuşan Optimus 2.5
Haberler
Tesla’dan yeni nesil insansı robot: Grok ile konuşan Optimus 2.5
Nafizcan Önder
10 Eylül 2025
6 Türk devi TIME’ın “Dünyanın En İyi Şirketleri 2025” listesinde!
Haberler
6 Türk devi TIME’ın “Dünyanın En İyi Şirketleri 2025” listesinde!
Nafizcan Önder
11 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.