17 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Sihir Dükkanı, beyaz perde hayranlarını hayallerinin dünyasına taşıyor
Haberler

Sihir Dükkanı, beyaz perde hayranlarını hayallerinin dünyasına taşıyor

Advertorial
4 Kasım 2024
3 dk okuma

Türkiye’nin Popüler kültür markası Sihir Dükkanı, 6. şubesini Ankara Kentpark’da açtı. Pek çok efsanevi dizi ve filmlerin dünyasını gerçeğe dönüştüren marka, geniş ürün yelpazesiyle film hayranlarına unutulmaz bir deneyim alanı sunuyor. Gelecek dönemde de konsept mağazacılık anlayışını Avrupa’ya taşımaya hazırlanıyor.

Sihir Dükkanı, beyaz perde hayranlarını hayallerinin dünyasına taşıyor

Harry Potter, Star Wars, Wednesday, Yüzüklerin Efendisi gibi pek çok efsanevi yapımın dünyasını gerçeğe dönüştüren marka, geniş ürün yelpazesiyle film hayranlarına unutulmaz bir deneyim alanı sunuyor. Geniş ürün yelpazesiyle benzersiz bir atmosfer yaratmayı amaçlayan marka, yakın zamanda konsept mağazacılık anlayışını Avrupa ülkelerine de taşımaya hazırlanıyor.

Türkiye’nin en büyük popüler kültür mağazası olarak başkentte dördüncü lokasyonlarını açtıklarını belirten Sihir Dükkanı Genel Müdürü Fırat Oğuz, “Mağazamızla birlikte sinema evreninin büyüsünü hayranlarıyla buluşturuyoruz. Ankara’daki yeni lokasyonumuzla birlikte Harry Potter Evreninde yer alan fantastik ürünlerden Star Wars’ın ışın kılıçlarına, Wednesday’in gizemli aksesuarlarından Yüzüklerin Efendisi’nin eşsiz ürünlerine kadar geniş bir koleksiyona yer veriyoruz. Sadece ürünler değil, etkinliklerle de en sevilen serilerin atmosferini gerçeğe dönüştürüyor, hayran topluluklarını bir araya getirerek bağ kurmalarını sağlıyoruz” dedi.

“Ciromuzu her yıl 5 kat artırıyoruz”

“Sihrin deneyimle buluştuğu yer” olarak tanımladıkları yeni mağazalarının açılışına ilişkin detayları paylaşan Fırat Oğuz, “Bulunduğumuz lokasyonlarda genelde en kalabalık mağaza ünvanını alıyoruz. Açılış gününde farklı sürprizlerle 3 bin kişiyi ağırladık. Kostümlü ziyaretçilere özel indirimler tanımlanırken, düzenlediğimiz yarışmada dereceye girenlere çeşitli ödüller takdim ettik. Bu mağazamızı interaktif deneyimler ve yaratıcı etkinliklerle hayranların buluşma noktası haline getireceğiz. Ziyaretçiler, workshoplar ve fan etkinlikleri sayesinde, koleksiyonlarına özel parçalar eklemenin ötesine geçerek ilgilerini derinleştirme fırsatı bulacak. Atölye çalışmaları, koleksiyon etkinlikleri ve tematik buluşmalarla popüler kültürün dehlizlerine dalacak” şeklinde konuşarak değerlendirmelerine şunları ekledi:

“Açılışımıza gelen konuklarımızla, konsept mağazacılığımızı daha büyük ve farklı noktalarda da sergilememiz gerektiğine dair görüş alışverişinde bulunduk. Talep yoğunluğu da beklentilerimizin çok üzerinde gerçekleşti. Tıpkı Bursa ve İstanbul’daki şubelerimiz gibi popüler kültür tutkunları için tasarlanan bu mağaza, mekan ve ürün çeşitliliği açısından en büyük olmasıyla diğer mağazalarımızdan ayrılıyor ve adeta bir zaman makinesi gibi hayranları hayallerinin dünyasına taşıyacak. Öyle ki cirosunu her yıl 5 kat artıran bir marka olarak, elde ettiğimiz büyüme ivmesi ve başarılarımızla yolumuza devam ediyoruz. Koleksiyonlarımıza her ay yeni ürünler ekliyoruz. Bu stratejimizi önümüzdeki günlerde de uygulayarak yeni lisans ve mağaza yatırımlarımız ile söz konusu istatistiklerimizin daha da artacağını öngörüyoruz.”

“Mağaza sayımızı 2025’te yaklaşık 2 kat artıracağız”

2025’te Türkiye genelindeki 6 mağazasını 12’ye çıkarmak istediklerini belirten Sihir Dükkanı Genel Müdürü Fırat Oğuz, “Mağazalarımızda oluşturduğumuz geniş konseptler ve ürün yelpazemizi büyüterek potansiyel hedef kitlemizi de günden güne genişletiyoruz. Müşteri ve ziyaretçilerimizi mağazalarımızda ve online kanallarımızda en iyi şekilde deneyim yaşatarak alışılagelmişin dışında bir dünyaya dahil ediyoruz. Her bir müşterimiz, farklı yapımlara ya da türlere ilgi duyuyor. Özellikle, fantastik dünyalardan kitap ve filmleri yakından takip eden bir kitlemiz var. Biz de sadece ürünle değil sunduğumuz atmosfer ve deneyimsel içeriklerle kitlemizi besliyoruz. Sürekli yaşayan ve yaşatan bir marka olarak, üzerimize düşen misyonu yerine getirmeyi temel prensibimiz kabul ediyoruz” ifadelerini kullandı.

“Avrupa için pazar araştırmalarına başladık”

Ankara’daki yeni mağazalarının popüler kültürün tüm renklerini tek bir çatı altında bir araya getirdiğinin altını çizen Fırat Oğuz, sözlerini şöyle sonlandırdı:

“Global çapta adeta bir efsane haline gelmiş film serileri için Türkiye’de bugüne kadar benzeri görülmemiş bir deneyim sunuyoruz. Gelecek dönemde de farklı şehirlerde mağazalaşmak, ülkemizin ve dünyanın dört bir yanındaki popüler kültür hayranlarına hitap etmek için çalışacağız. Bu doğrultuda Avrupa ülkeleri için pazar araştırması yapıyoruz. Türkiye’nin en popüler mağazacılığını ortaya koymak istiyoruz.”

featured Sihir Dükkan
1 Yeşil sahadan yeşeren umut: Eskişehirspor ve Bursaspor “Doğa İçin Tek Yürek” oluyor
Yeşil sahadan yeşeren umut: Eskişehirspor ve Bursaspor “Doğa İçin Tek Yürek” oluyor
2 Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
Spor medyasının YouTube karnesi YouTube Rating Report’ta!
3 Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
4 Microsoft Word'e yapay zeka dokunuşu: Metinler artık sesli özetlenebilecek
Microsoft Word’e yapay zeka dokunuşu: Metinler artık sesli özetlenebilecek
5 Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri...
Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri…
Güncel Haberler
Sporun Z raporu: “Şampiyon markalar”
Sporun Z raporu: “Şampiyon markalar”
Mezun olmak yetmiyor! İş piyasasında günümüz gerçeği...
Mezun olmak yetmiyor! İş piyasasında günümüz gerçeği…
Sporun dönüştürücü gücüne katkı veren her marka “şampiyon”!
Sporun dönüştürücü gücüne katkı veren her marka “şampiyon”!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Haberler
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Advertorial
1 Temmuz 2025
"Influencer Marketing"i en etkin kullanan markalar hangileri?
Haberler
“Influencer Marketing”i en etkin kullanan markalar hangileri?
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
WhatsApp'tan dolandırıcılığa darbe: Yaklaşık 7 milyon hesap silindi
Haberler
WhatsApp’tan dolandırıcılığa darbe: Yaklaşık 7 milyon hesap silindi
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Google’dan eğitim dünyasına yapay zeka takviyesi: “Gemini for Education”
Haberler
Google’dan eğitim dünyasına yapay zeka takviyesi: “Gemini for Education”
Nafizcan Önder
1 Temmuz 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.