31 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Turkcell IPRA Golden Awards'dan 2 ödülle döndü
Haberler

Turkcell IPRA Golden Awards’dan 2 ödülle döndü

Marketing Türkiye
31 Ekim 2024
2 dk okuma

Turkcell, toplumsal sürdürülebilirlik ve çevre alanında çocuklara yönelik iki farklı projesiyle, halkla ilişkiler alanında dünyanın en prestijli ödül törenlerinden IPRA Golden Awards’da ödüle layık görüldü. Çadırkent Deprem Bölgesi Çocuk Etkinliği projesi Etkinlik Yönetimi kategorisinde, Döngüsel Atıklar Lansmanı Çocuk Kitabı iş birliği projesi ise Çevre kategorisinde bu özel ödülün sahibi oldu.

“Ülkemiz ve insanımız için çalışmaya devam edeceğiz”

Turkcell IPRA Golden Awards'dan 2 ödülle döndü
Mustafa Alcan
Turkcell Kurumsal İletişim, Medya ve Marka Yönetimi Direktörü

Turkcell Kurumsal İletişim, Medya ve Marka Yönetimi Direktörü Mustafa Alcan, şunları söyledi: “Dünya çapında başarılı halkla ilişkiler çalışmalarına verilen IPRA Golden World Awards gibi prestijli bir organizasyonda bu yıl da ödül almak büyük bir mutluluk. 30’uncu yılımızda, çok önem verdiğimiz çevre ve toplumsal sürdürülebilirlik alanlarında çocukları odağına alan projelerle kazandığımız bu ödüller, sosyal fayda alanında attığımız adımların da bir yansıması. Bu anlamlı projelerde görev alan tüm çalışma arkadaşlarıma ve paydaşlarımıza, kıymetli katkıları için teşekkür ediyorum. Türkiye’nin Turkcell’i olarak ülkemiz ve insanımız için en iyisini yapmak amacıyla çalışmaya devam edeceğiz.”

Her çocuk kendi evinin “atık kahramanı” oldu

Gelecek kuşakların çevre konusundaki farkındalığını artırmayı hedefleyen Döngüsel Atıklar Lansmanı Çocuk Kitabı projesi kapsamında, “Karınca Bacak ile Dev Yaprak” isimli çocuk kitabı Turkcell tarafından dijitalleştirilerek seslendirildi. Kitabı okuyup, tekno atıklarını TÜBİSAD tarafından yetkilendirilmiş bir kuruluşa veya Turkcell mağazalarındaki tekno atık kutularına getiren çocuklara, ‘Döngüsel Atık Elektronik Sertifikası’ verildi. Böylece her çocuk, kendi evinin “atık kahramanı” oldu.

50 bin çocuk, 75 bin ebeveyne ulaşıldı  

Depremden etkilenen vatandaşların yaralarını sarabilmek için “Gönül Bağı Projeleri”ni hayata geçiren Turkcell’in, bu kapsamda düzenlediği Çadırkent Deprem Bölgesi Çocuk Etkinliği; Hatay, Gaziantep, Kahramanmaraş, Malatya ve Adıyaman’da 20 farklı lokasyonda gerçekleşti. 50 bin çocuk, 75 bin ebeveyn ve ziyaretçiye ulaşıldı. Ailelerin hijyen malzemesi gibi ihtiyaçları karşılanırken, çocuklar da çeşitli etkinlik ve atölyelerle neşeli zaman geçirdi ve moral buldu.

featured IPRA Golden Awards Turkcell
1 Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
2 McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
3 Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
4 Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
5 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
Güncel Haberler
Haftanın marka ajans iş birlikleri (24-30 Ekim)
Haftanın marka ajans iş birlikleri (24-30 Ekim)
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Zen Pırlanta'nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Zen Pırlanta’nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
Haberler
Bir parça mutluluk: Türkiye’nin çikolata tercihleri
İrem Alimoğlu
13 Ağustos 2025
Taylor Swift müzik endüstrisinde kuralları yeniden yazıyor: “Swiftonomics”
Haberler
Taylor Swift müzik endüstrisinde kuralları yeniden yazıyor: “Swiftonomics”
Sena Tufan
4 hafta önce
MMA Global, "Marketing + Media Alliance" adıyla yeni bir döneme girdi
Haberler
MMA Global, “Marketing + Media Alliance” adıyla yeni bir döneme girdi
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Instagram'dan yaratıcılığa özel ödül: "Rings"
Haberler
Instagram’dan yaratıcılığa özel ödül: “Rings”
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.