6 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Reklam Konseyi, Ankara’da geniş katılımla toplandı
Haberler

Reklam Konseyi, Ankara’da geniş katılımla toplandı

Marketing Türkiye
28 Ekim 2024
1 dk okuma

Bu yıl “Kişisel veriden reklama” başlığı ile altıncısı gerçekleştirilen Reklam Konseyi’nde, yatırım büyüklüğü 300 milyar TL’ye yaklaşan reklam sektörünün gündemi ve sorunları için çözüm önerileri masaya yatırıldı. Tarafların uzlaştığı konular üzerine konsey kararları alınarak harekete geçildi.

Bu yıl altıncısı düzenlenen Reklam Konseyi, 23 Ekim tarihinde T.C. Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü koordinasyonuyla, Ticaret Bakanlığı’nın Ankara Söğütözü Yerleşkesi’nde toplandı. Ticaret Bakanlığı Bakan Yardımcısı Mahmut Gürcan, Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürü Avni Dilber, Reklamverenler Derneği Başkanı ve TOBB Temsilcisi Ahmet Pura ve Reklamcılar Derneği Başkanı Burcu Özdemir’in açılış konuşmalarıyla başlayan toplantı; Reklam Kurulu üyeleri, kamu kurum ve kuruluşlarının, reklam sektörüyle ilgili sivil toplum kuruluşlarının ve çeşitli meslek örgütleri ile tüketici örgütleri üst kuruluşlarının temsilcilerinin bir araya geldiği en geniş katılımlı Reklam Konseyi oldu.

Yatırımların toplam büyüklüğü 300 milyar liraya yaklaşan reklam sektörünün her yıl yüzde yüzün üzerinde büyüdüğünün vurgulandığı toplantının ana gündeminde; Medya Ölçüm Konseyi’nin kuruluş amacı ve görevleri, yapay zekanın pazarlama iletişimine etkisi, Sorumlu Sosyal Medya Etkileyicileri Eğitim Programı’nın önemi, yenilikçi mecralar ve perakende medyanın yükselişi, hedefli reklamcılıkta kişisel verilerin korunması, karanlık tasarımların hukuki boyutları, son zamanlarda farklı kuruluşlar tarafından kriterleri muğlak şekilde verilen sektörel ödüller, reklamda erişilebilirlik ve sürdürülebilirlik gibi konular yer aldı.

Konsey sonunda; reklam sektöründe insan kaynağı politikalarının geliştirilmesi için çalışmaların başlatılması, kişi kurum ve kuruluşlara verilen sektörel ödüller için belirli kriterlerin oluşturulması ve tüketici ödülleri yönetmeliğine uyumunun takip edilmesi ile reklamda sürdürülebilirlik projesi için çalışma gruplarının kurulması kararları alındı.

featured reklam konseyi
1 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
2 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
3 Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
4 Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
5 Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Haziran ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Güncel Haberler
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Çalışanlar, yıllık izinden sonra en çok "uzaktan çalışma izni" talep ediyor
Çalışanlar, yıllık izinden sonra en çok “uzaktan çalışma izni” talep ediyor
Çalışanlar arasında yapay zeka kullanımı yüzde 233 arttı
Çalışanlar arasında yapay zeka kullanımı yüzde 233 arttı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Siber saldırıda rekor: 2024’te saldırılar yüzde 28 arttı!
Haberler
Siber saldırıda rekor: 2024’te saldırılar yüzde 28 arttı!
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
EGD 17. Ekonomi Basını Başarı Ödülleri sahiplerini buldu
Haberler
EGD 17. Ekonomi Basını Başarı Ödülleri sahiplerini buldu
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Siber saldırılar şirketlerin değerini yüzde 27 oranında düşürebiliyor!
Haberler
Siber saldırılar şirketlerin değerini yüzde 27 oranında düşürebiliyor!
Sena Tufan
2 hafta önce
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
Haberler
57 yıllık meyve suyu markası Aroma, iflasın eşiğinde!
Marketing Türkiye
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.