22 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Yenilenen marka kimliğiyle Doğuş Teknoloji, "Gözümüz Hedeflerin Ötesinde" diyor
Haberler

Yenilenen marka kimliğiyle Doğuş Teknoloji, “Gözümüz Hedeflerin Ötesinde” diyor

Advertorial
10 Ekim 2024
1 dk okuma

Türkiye’nin önde gelen teknoloji şirketlerinden Doğuş Teknoloji, “Gözümüz Hedeflerin Ötesinde” sloganıyla yeni marka kimliğini tanıttı. Yenilenen marka kimliği, Doğuş Teknoloji’nin ürün ve hizmet geliştiren bir teknoloji şirketi olması kadar derin içgörülere dayalı çözümler sunan bir organizasyon olma özelliğini de yansıtıyor.  

Marka Değerine Yatırım: Doğuş Teknoloji’nin Yenilikçi Vizyonu

Doğuş Teknoloji, sunduğu çözümler ve geliştirdiği ürünlerin yanı sıra, marka değerine yaptığı yatırımı da daima ön planda tutuyor. Bu yenilenme, yalnızca görsel bir değişiklik olmanın ötesine geçiyor; aynı zamanda Doğuş Teknoloji’nin yenilik ve müşteri odaklı vizyonunu simgeliyor. Teknolojiyi derinlemesine anlayarak ve içgörüye dayalı bir yaklaşım benimseyen şirket, teknoloji dünyasındaki rekabetin ötesine geçerek sektöre ilham vermeye devam ediyor.

Teknolojiyi sadece bir araç değil, insan odaklı bir yenilik ve gelişim fırsatı olarak gören şirket, yeni marka kimliğiyle kendini teknoloji ve empati kesişiminden doğan ‘’Empatik Teknolojistlerin Evi’’ olarak tanımlıyor. Buradaki empatinin, yalnızca bireyin yerine kendini koymak değil, asıl olarak “anlama ve eyleme geçebilme farkındalığı” olduğunu vurgulayan Doğuş Teknoloji, bu anlayışla süreçlerini yönetiyor ve çalışanlarını “Empatik Teknolojistler” olarak konumlandırıyor. Şirket, bütünsellik, empati, içgörü, teknik uzmanlık, yaratıcılık, çeşitlilik, bağlantısallık gibi temel değerlerle teknoloji ve insan arasındaki bağı güçlendirerek akıllı, yenilikçi ve kolay çözümler sunmaya devam ediyor.

Yenilenen marka kimliğiyle Doğuş Teknoloji, "Gözümüz Hedeflerin Ötesinde" diyor

Sektörde ilham verici bir yaklaşım sergileyen Doğuş Teknoloji, iş ortakları ve müşterileri için yalnızca teknolojik çözümler sunmakla kalmıyor; aynı zamanda uzun vadeli değer yaratan sürdürülebilir bir iş birliği imkânı da sağlıyor.

featured
1 TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
2 Japonya'daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Japonya’daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
3 İş dünyasında haftanın atamaları (9-15 Ağustos)
İş dünyasında haftanın atamaları (9-15 Ağustos)
4 TikTok icadı sözcükler Cambridge Sözlüğü’ne girdi: Skibidi, tradwife, delulu, mouse jiggler...
TikTok icadı sözcükler Cambridge Sözlüğü’ne girdi: Skibidi, tradwife, delulu, mouse jiggler…
5 Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı yol haritasını açıkladı: Tek kullanımlık plastiklere veda!
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı yol haritasını açıkladı: Tek kullanımlık plastiklere veda!
Güncel Haberler
Disney+, Londra metrosunu karakterleriyle ele geçirdi
Disney+, Londra metrosunu karakterleriyle ele geçirdi
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (15-21 Ağustos)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (15-21 Ağustos)
DMM, "Cumhur Reyonu" haberlerinin gerçeği yansıtmadığını açıkladı
DMM, “Cumhur Reyonu” haberlerinin gerçeği yansıtmadığını açıkladı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Haberler
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Nafizcan Önder
25 Haziran 2025
Decathlon Türkiye CMO’su Öykü Pamuk Dolanbay: "Sporun harikaları, herkesi kapsayan bir deneyimle çoğalıyor"
Haberler
Decathlon Türkiye CMO’su Öykü Pamuk Dolanbay: “Sporun harikaları, herkesi kapsayan bir deneyimle çoğalıyor”
Advertorial
24 Haziran 2025
Türkiye'de "tırışkadan işler" gerçeği: Her 5 çalışandan 2'si işini "gereksiz" görüyor!
Haberler
Türkiye’de “tırışkadan işler” gerçeği: Her 5 çalışandan 2’si işini “gereksiz” görüyor!
Marketing Türkiye
1 gün önce
Sosyal medyanın lider markaları açıklandı!
Haberler
Sosyal medyanın lider markaları açıklandı!
Nafizcan Önder
7 Temmuz 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.