16 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi 10'uncu yılında "Pazarlama Tüneli"nden geçecek!
Haberler

XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi 10’uncu yılında “Pazarlama Tüneli”nden geçecek!

Nafizcan Önder
25 Ekim 2024
2 dk okuma

Deneyim ve deneyim tasarımı son yıllarda pazarlama evreninin dilinden düşmüyor olsa da geleceğe bakma vizyonuyla Marketing Türkiye tam 10 sene öncesinde XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi’ni hayata geçirmiş sektör profesyonellerini bir araya getirmişti. Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğinde tasarlanan ve Türkiye’de deneyim tasarımını odağına alan ilk ve en kapsamlı etkinlik olan XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi 10’uncu yılında yine yarını görme vizyonuyla gerçekleşecek.

11 Kasım’da Wyndham Grand İstanbul Levent’te gerçekleştirilecek olan XCO’24 Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi global trendleri deneyimin usta isimlerinin yorumlarıyla sahnesine taşıyacak. Zirve katılımcıları yola kitabın bildiğimiz yerinden, bilmediğimiz yeni yöntemlerle çıkacak. Yolda giderken de hep birlikte öğrenecek.

Zirvenin hemen ardından gerçekleşecek olan ALFA Awards ödül töreninde ise “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar” “Customer Brand” unvanını alarak ödüllerine kavuşacak…

5 ana bölümden oluşacak

Zirvede küresel ölçekte yükselen pazarla­ma disiplini olan “deneyimin” görece yeni ve bilinmez konularda öne çıkan başlıkları farklı perspektiflerden ele alınacak.

XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetim Zirve­si’nde, dün iyi bildiğimiz “Pazarlama Tüne­li” kavramı bu kez ilk bakışta göz korkutucu olabilecek yeni yetkinliklerin ve gelişmele­rin gerekliliğini ortaya koyacak. Zirve “Pa­zarlama Tüneli”nin de aşamalarını temsil eden 5 ana bölümden oluşacak:

  1. Farkındalık (Awareness),
  2. İlgi (Interest),
  3. Arzu (Desire).
  4. Hareket (Action)
  5. Sadakat ve Marka Elçiliği (Loyalty and Advocacy)

10. yılında XCO Deneyim Tasarımı ve Yö­netimi Zirvesi’nde teknoloji paydasından pazarlama süreçlerine kadar hangi sektör olursa olsun teknolojiyle kesişme noktası­na ve çalışan deneyiminden bir işletmedeki tüm fonksiyonlara kadar bütüncül bir bakış açısıyla deneyimi sahnesine taşıyacak.

“Customer Brand”ler ödüllerine kavuşacak…

2014 yılından beri “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar”ın belirlendiği ALFA Awards’da “Customer Brand” seçilen mar­kalar XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi’nin hemen ardından gerçekleştiri­lecek törenle ödüllerine kavuşacak. ALFA Awards’ta bu yıl müşterileriyle sağlıklı ve sürdürülebilir bir ilişki kuran markalar 60’ın üstünde kategoride ödüllendirilecek. Akaryakıttan beyaz eşyaya, dijital yayın platformlarından e-ticaret sitelerine, fast food’dan giyim sektörüne kadar pek çok kategorinin “en”leri halk jürisi tarafından belirlenecek…

En iyi deneyimi tasarlayan markaların ödüllendirildiği ALFA Awards 2024’te ilk üçe kalan markalar belli oldu…

featured xco
1 Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
2 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
3 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
4 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
5 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
Güncel Haberler
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Yapay zeka ve sosyal medya, Türkiye’de online alışverişi yeniden şekillendiriyor
Yapay zeka ve sosyal medya, Türkiye’de online alışverişi yeniden şekillendiriyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Marketing Türkiye 35 yaşında / IV
Haberler
Marketing Türkiye 35 yaşında / IV
Nafizcan Önder
11 Nisan 2025
Shein, Trump'ın tarifeleri yaklaşırken ABD fiyatını artırdı
Haberler
Shein, Trump’ın tarifeleri yaklaşırken ABD fiyatını artırdı
İrem Alimoğlu
28 Nisan 2025
Araştırma: Toplum boykotlar hakkında ne düşünüyor!
Haberler
Araştırma: Toplum boykotlar hakkında ne düşünüyor!
Marketing Türkiye
2 Nisan 2025
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Haberler
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nafizcan Önder
7 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.