16 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Porsche, test sürüşü verilerini acı sosa dönüştürüyor!
Haberler

Porsche, test sürüşü verilerini acı sosa dönüştürüyor!

Sena Tufan
16 Eylül 2024
2 dk okuma

Sürüşünüze biraz acı katmaya hazır mısınız? Porsche Kanada, damak tadınıza şölen sunmak ve kalbinizi hızlandırmak için harekete geçti.

Kreatif Ajans Angry Butterfly ile birlikte düzenlenen “Cayenne Taste Drive” adlı kampanyada Porsche, sürücüleri Cayenne modelini bir biber çiftliğinde test etmeye davet etti. Katılımcılar, dar slalomlar, ani frenlemeler ve yokuş inişlerinden oluşan özel bir yetenek parkurunda araçlarını sürdüler. İlginç olan şu ki sürücüler bu zorlu parkurda mücadele ederken biyometrik verileri toplandı.

Porsche sertifikalı eğitmenlerin gözetiminde sürücüler, Cayenne’ı sınırlarına kadar zorladıkça kalp atış hızları yükseldi ve yüz ifadeleri değişti. Toplanan veriler daha sonra her sürücü için kişiselleştirilmiş bir Scoville derecesi üretmek üzere işlendi. (Bilmeyenler için Scoville ölçeği, biberlerin ve diğer baharatlı yiyeceklerin acılık derecesini ölçen bir ölçek.)

Porsche, test sürüşü verilerini acı sosa dönüştürüyor!
Porsche, test sürüşü verilerini acı sosa dönüştürüyor!

Porsche, daha sonra Cayenne model serisinin farklı yönlerini yansıtan ve her bir sürücü için özel olan bir acı sos koleksiyonu hazırladı.

“Original” sos, Cayenne’ın çok yönlülüğünü yansıtacak şekilde tatlı ve sarımsaklı bir lezzet sunarken, yeterince baharat içeriyor. Daha fazla acı arayanlar için ise “Cayenne S”, cayenne biberi, mango ve ananas ile lezzeti artırıyor.

Porsche, test sürüşü verilerini acı sosa dönüştürüyor!
Porsche, test sürüşü verilerini acı sosa dönüştürüyor!

Porsche’nin E-Hybrid modelinden ilham alan iki sos, elma, yeşil cayenne biberi, zencefil ve yeşil jalapeño içeriyor. Koleksiyon, siyah kiraz ve üç farklı biberle hazırlanan “GTS” ve chipotle ile red ghost biberin gücünü taşıyan cesur, isli “Turbo GT”ile tamamlanıyor.

Bu lansman, Porsche’nin performans odaklı DNA’sını lezzetli bir deneyime dönüştürüyor. Şu anda Porsche bayilerinde satışta olan sınırlı üretim acı soslar, Cayenne’in altı farklı versiyonunu yansıtacak şekilde özel olarak tasarlandı.

Kaynak: LBB Online

Porsche’nin yeni reklamında senarist de yönetmen de başrol de Dua Lipa

angry butterfly featured porsche
1 Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
2 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
3 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
4 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
5 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
Güncel Haberler
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Yapay zeka ve sosyal medya, Türkiye’de online alışverişi yeniden şekillendiriyor
Yapay zeka ve sosyal medya, Türkiye’de online alışverişi yeniden şekillendiriyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

TÜBİSAD'ın Yönetim Kurulu Başkanı yeniden Mehmet Ali Tombalak oldu
Haberler
TÜBİSAD’ın Yönetim Kurulu Başkanı yeniden Mehmet Ali Tombalak oldu
Sena Tufan
2 hafta önce
Tüketicinin dikkatini çekmenin yeni formülü: Yapay zeka ve kişiselleştirme
Haberler
Tüketicinin dikkatini çekmenin yeni formülü: Yapay zeka ve kişiselleştirme
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Deprem sonrası çalışma modelleri nasıl değişecek?
Haberler
Deprem sonrası çalışma modelleri nasıl değişecek?
Sena Tufan
26 Nisan 2025
İş yerinde stresle başa çıkmanın 10 yolu!
Haberler
İş yerinde stresle başa çıkmanın 10 yolu!
İrem Alimoğlu
9 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.