4 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
“Asaletinle Kükre”

“Asaletinle Kükre”

Ferruh Altun
7 Ağustos 2024
2 dk okuma

PUMA ve Galatasaray arasında imzalanan sponsorluk anlaşmasının ilk adımı olarak “Asaletinle Kükre” sloganını taşıyan reklam kampanyasıyla tanıtılan 2024/25 futbol sezonu Galatasaray formaları, lansmanın dördüncü haftasında 150.000’den fazla satışa ulaştı.

Galatasaray Spor Kulübü’nün kurucusu Ali Sami Yen’in renklerin öyküsüne dair sözlerinden ilham alınan kampanyada, kurulduğu günden bu yana yarıştığı her kulvarda yalnızca zirveyi başarı kabul eden Galatasaraylıların ruhunu bir alev gibi saran sarı-kırmızı aşkı vurgulanıyor.

Ali Sami Yen’in kampanyaya ilham olan sözleri ise şöyle: “Birçok yerleri dolaştıktan sonra, nihayet Bahçekapı’daki Şişman Yanko’nun dükkanına gidilerek orada zarif iki yünlü kumaşa tesadüf ettik. Biri, vişneye çalan koyuca tatlı bir kırmızı, öteki de içinde turuncudan iz taşıyan tok bir sarı. Tezgahtar, mahirane bir el hareketi ile kumaşların dalgalarını birleştirdi. Bir saka kuşunun başı ile kanadının yarattığı renk güzelliğine benzer bir parlaklık hasıl oldu. Ateşin içindeki renk oyunlarını görür gibi olmuştuk. Sarı-Kırmızı alevinin takımımız üstünde parıldamasını tasavvur ediyor ve bizi derhal galibiyetten galibiyete götüreceğini tahayyül ediyorduk. Nitekim de öyle oldu.”

Fernando Muslera, Mauro Icardi, Kerem Aktürkoğlu, Kerem Demirbay, Kaan Ayhan, Abdülkerim Bardakçı, Lucas Torreira ve Barış Alper Yılmaz’ın kamera karşısına geçtiği film, yeni formalarıyla yeni zaferlere kavuşmak için yanıp tutuşan Galatasaray taraftarlarının duygularına odaklanıyor. FCB Artgroup imzalı filme Kamran İnce’nin “Galatasaray Senfonisi” isimli eseri eşlik ediyor.

Kampanyanın Künyesi

  • Client: Puma Türkiye
  • Client Team: Murat Dülge, Murat Evre, Emre Kara, Nur Ebru Beştaş, Alper Aktaş, Asil Gündüz,
  • Agency: FCB ARTGROUP
  • Creative Director: Cem Önder Yaşar
  • Creative Group Head: Berkay Bozyel, Gözde Pişkin
  • Creative Team: Elif Açıkgöz, Salih Bozcu, Sultan Yardım, Nisa Arslan, Gülce Geyik, Nazik Yıldırım
  • Group Account Director: Özge Kopuz Dilmen
  • Account Director: Yaman Yalvaç
  • Music: Symphony No. 5, “Galatasaray”: III
  • Voice Over: Cem Önder Yaşar
  • Voice Over (English): Anthony Hewson
  • Production: Rubicon İstanbul
  • Director: Ayberk Ersürmeli
  • Post Production: Post Garden
  • Photography: F/2.8 – Ozan Çakmak
1 UV kalkanı artık günlük rutin: L’Oréal Paris’ten dört mevsim güneş koruması
UV kalkanı artık günlük rutin: L’Oréal Paris’ten dört mevsim güneş koruması
2 Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
Genç kuşak çalışanların gözünden en iyi iş yerleri!
3 Bir dönem bitiyor: Anna Wintour, 37 yıl sonra Vogue Genel Yayın Yönetmenliği görevinden ayrılıyor
Bir dönem bitiyor: Anna Wintour, 37 yıl sonra Vogue Genel Yayın Yönetmenliği görevinden ayrılıyor
4 Türk popunun Minik Serçesi’nden 5 yıl sonra gelen albüm: “Paşa Gönül Şarkıları”
Türk popunun Minik Serçesi’nden 5 yıl sonra gelen albüm: “Paşa Gönül Şarkıları”
5 İş dünyasında haftanın atamaları (20-26 Haziran)
İş dünyasında haftanın atamaları (20-26 Haziran)
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (20 Haziran-3 Temmuz)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (20 Haziran-3 Temmuz)
“Ex’ininkini getir, yenisini götür”
“Ex’ininkini getir, yenisini götür”
Patronlar Dünyası artık yazılı basında da var!
Patronlar Dünyası artık yazılı basında da var!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Dünyanın en değerli şirketi belli oldu
Haberler
Dünyanın en değerli şirketi belli oldu
Sena Tufan
1 hafta önce
Microsoft ve OpenAI iş birliği yeni bir döneme giriyor
Haberler
Microsoft ve OpenAI iş birliği yeni bir döneme giriyor
İrem Alimoğlu
13 Mayıs 2025
Çalışan gelişimi artık "lüks" değil, stratejik bir zorunluluk
Haberler
Çalışan gelişimi artık “lüks” değil, stratejik bir zorunluluk
İrem Alimoğlu
11 Mayıs 2025
Animelerle gelen tehlike: 250 binden fazla siber saldırı Z kuşağını hedef alıyor
Haberler
Animelerle gelen tehlike: 250 binden fazla siber saldırı Z kuşağını hedef alıyor
İrem Alimoğlu
1 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.