21 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Teamfluencer
Haberler

Influencer pazarlama platformu Teamfluencer, Nevzat Aydın’dan 3 milyon dolar değerleme ile yatırım aldı

Advertorial
13 Ağustos 2024
3 dk okuma

Sektöründe ilkleri başaran influencer pazarlama platformu Teamfluencer, Nevzat Aydın’dan 3 milyon dolar değerleme ile yatırım aldı. Büyük ya da küçük ölçekli fark etmeksizin, tüm markaların etkili ve verimli influencer pazarlama kampanyaları oluşturmalarını sağlarken 450 binin üzerinde içerik üreticisi ağını da içinde bulunduruyor. Markaların hedef kitlesine ulaşmalarını sağlayacak analitik çözümlerden kampanya başarısını takip etme ve öğrenme sürecine kadar, bir markanın influencer pazarlama alanında tüm ihtiyaçlarına çözüm üretiyor. Bu stratejik yatırım ile yapay zekanın ve verinin gücünü yanına alıyor ve influencer pazarlama alanında daha önce gerçekleştirilmemiş çözümleri de markalara sunmaya başlıyor.

Markaların ve influencer’ların tüm pazarlama sürecini tek bir platformdan yönetmesini sağlayan Teamfluencer, Türkiye’ye nano influencer pazarlama modelini ilk getiren platform olarak, markalara uygun maliyetli ve yüksek etkileşimli influencer iş birlikleri kurma imkanı sağlıyor. Bu yatırımla ilgili olarak yaptığı değerlendirmede Teamfluencer ekibini kutlayan ve başarılarının devamını dileyen Nevzat Aydın, “Yenilikçi iş modelleri ve ölçeklenebilir yapılarının başarıda ne kadar önemli olduğuna daima inandım. Ekibin birlikte çalışmanın ve iş birliğinin gücüne olan inancı, bu platformu daha da ileriye taşıyacaktır” dedi.

450 binden fazla içerik üreticisine ev sahipliği yapan Teamfluencer, yüzlerce marka tarafından aktif olarak kullanılıyor ve platform üzerinden yaratılan içerikler aylık 50 milyondan fazla kişiye ulaşıyor.

Kullanıcı dostu arayüzü, kapsamlı veri analitiği ve etkileyici marka iş birlikleriyle sektöründe öncü bir konum elde eden Teamfluencer, yapay zeka sayesinde, markaların hedef kitlelerine en uygun influencer’larla eşleşerek veri odaklı ve uçtan uca bir influencer pazarlama süreci yönetmelerini mümkün hale getiriyor. Teamfluencer’ın iş birliği yaptığı markalar arasında Trendyol, Nike, Pegasus, L’Oreal, Pepsico, McDonald’s, Huawei, Amazon, Migros, Dimes, Anadolu Grubu, Yves Rocher, ETİ, Shell, Avon, Penti, İş Bankası, Yemeksepeti gibi sektörlerinin dev firmaları bulunuyor.

“Hedefimiz, globalde influencer pazarlamanın akla gelen ilk platformu olmak!”

Bu yatırımın ardından şirketin, platforma yeni özellikler eklemek ve pazarını genişletmek için stratejik bir plan izleyeceğini açıklayan Teamfluencer Kurucu Ortağı ve CEO’su Dilara Bostancıoğlu, sahip oldukları geniş know-how’ı daha fazla markaya ulaştırmayı, markaların pazarlama stratejilerindeki influencer etkisini artırmayı ve influencer pazarlamayı daha erişilebilir hale getirmeyi hedeflediklerini söyledi.

Geçtiğimiz sene itibarıyla influencer’ların tüm dünyada takipçileri aracılığıyla yüz milyarlarca dolarlık satış hacminin yaratılmasını sağladığına dikkat çeken Bostancıoğlu, bu ekonominin 2030 yılında tüm dünyada trilyon dolara ulaşacağını tahmin ettiklerini aktardı.  

Teamfluencer Kurucu Ortağı ve CEO’su Dilara Bostancıoğlu konuyla ilgili açıklamasında ayrıca şunları söyledi: “Öncelikli hedefimiz teknolojiyi kullanarak influencer pazarlamanın değer önerisini artırmak ve influencer pazarlamayı ölçeklenebilir hale getirmek. Özellikle nano ve mikro influencer’lar, markaların kendi reklamlarına kıyasla en az 10 kata kadar daha fazla etkileşim yaratabiliyorlar. Teamfluencer olarak hızlı tüketimden kozmetiğe, bankacılıktan hazır giyime kadar her sektörde ve her ölçekte markayla çalışıyoruz. Markalar için “word of mouth” etkisini ölçeklenebilir hale getirdik. Platformun yeteneklerini, birikimini ve teknolojisini global pazarlarda daha büyük etkiler yaratmak için kullanmak istiyoruz. Nevzat Aydın gibi duayen bir girişimci ve deneyimli bir yatırımcının desteğini almış olmamızın, Teamfluencer’ın büyüme hızını ivmelendireceğine inanıyorum. Bu yatırım, bize sadece finansal destek sağlamakla kalmayıp, geleceğe yönelik güçlü bir sinerji de oluşturacak. Bu yatırımla platformumuzu daha yükseklere taşıyacak, hem markalar hem de influencer’lar için ekosistemimizi büyüteceğiz. Markalar için pratik, kapsamlı ve interaktif bir pazarlama deneyimi sunuyoruz. Influencer’lar ise kendilerine yakın hissettikleri markalarla iş birliği yapmanın maddi ve manevi tatminini yaşıyorlar. Platforma kayıtlı üye sayımız çok hızlı bir şekilde her geçen gün artıyor. Yarattığımız ekosistem ve ekonomik değer her iki tarafı da mutlu ediyor. Hedefimiz Amerika ve Avrupa’daki mevcut operasyonlarımızı globale yaymak ve tüm dünya markalarının hizmetine sunmak. Platformu yeni özellikleriyle globalde devreye alarak influencer pazarlama dendiğinde akla gelen ilk platform olmayı hedefliyoruz.” 

“Influencer pazarlamasını daha erişilebilir hale getireceğiz”

Teamfluencer Kurucu Ortağı ve CTO’su Ilgım Öztürk ise Nevzat Aydın’ın yaptığı yatırımla ilgili şunları söyledi: “Bu yatırımla birlikte hedefimiz, markaların influencer pazarlama stratejilerindeki payını artırmak ve influencer pazarlamasını teknoloji desteğiyle daha erişilebilir hale getirmek olacak. Platform üzerinden en uygun marka-influencer eşleşmesini sağlamak adına profil öneri sistemleri, kapsamlı influencer hedef kitle analizi, rakip markaların iş birliklerini takip ve analiz etme yeteneği gibi birçok yapay zeka tabanlı yeni özelliği de yakın zamanda devreye alacağız. Şu an veri temelli yepyeni bir özellik üzerinde çalışıyoruz. Bu geliştirme çalışmaları ile markalarımıza çok daha fazla içgörü ve veri sunarak pazarlama stratejilerinde aranan bir çözüm ortağı olacağız.”

Detaylı bilgi almak için: https://teamfluencer.co/tr

featured nevzat aydın Teamfluencer
1 Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri...
Z kuşağı seçimini yaptı: İşte dünyanın en iyi şehirleri…
2 TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
TIME, ilk kez “Yılın Kızları” listesini açıkladı: Türkiye’den Defne Özcan dünyaya ilham veriyor
3 Yılların internet tarayıcısı Chrome, satışa sunuluyor!
Yılların internet tarayıcısı Chrome, satışa sunuluyor!
4 Japonya'daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
Japonya’daki Türk turist sayısı yüzde 77,3 arttı! Peki, nereden çıktı bu Japonya sevdası?
5 Haftanın marka-ajans iş birlikleri (8-14 Ağustos)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (8-14 Ağustos)
Güncel Haberler
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Türkiye'de "tırışkadan işler" gerçeği: Her 5 çalışandan 2'si işini "gereksiz" görüyor!
Türkiye’de “tırışkadan işler” gerçeği: Her 5 çalışandan 2’si işini “gereksiz” görüyor!
Ticaret Bakanlığı'ndan 30 sosyal medya hesabına yasa dışı bahis reklamı nedeniyle engel
Ticaret Bakanlığı’ndan 30 sosyal medya hesabına yasa dışı bahis reklamı nedeniyle engel
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Tarım Bakanlığı, Turuncu Etiketli Cİ ürünler için harekete geçti
Haberler
Tarım Bakanlığı, Turuncu Etiketli Cİ ürünler için harekete geçti
Günseli ÖZEN
5 Haziran 2025
Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye'den 3 okul var!
Haberler
Dünyanın en iyi 10 okulu arasında Türkiye’den 3 okul var!
Nafizcan Önder
19 Haziran 2025
Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı’nda bayrak değişimi: Burhanettin Duran, görevi Fahrettin Altun'dan devraldı
Haberler
Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı’nda bayrak değişimi: Burhanettin Duran, görevi Fahrettin Altun’dan devraldı
Marketing Türkiye
10 Temmuz 2025
Ticaret Bakanlığı’ndan hukuk dışı danışmanlığa geçit yok
Haberler
Ticaret Bakanlığı’ndan hukuk dışı danışmanlığa geçit yok
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.