10 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Dünyanın ilk Miss AI yarışması için başvurular başladı | Son 24 saatin gündemi
Haberler

Dünyanın ilk Miss AI yarışması için başvurular başladı | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
17 Nisan 2024
3 dk okuma
Dünyanın ilk Miss AI yarışması için başvurular başladı | Son 24 saatin gündemi

Dünya Yapay Zeka Yaratıcı Ödülleri (WAICAs) tarafından başlatılan Miss AI yarışması, yapay zeka kullanılarak oluşturulan avatarların, sanal Miss World tacı için yarışacağı ilk yarışma olma özelliği taşıyor.

Kusursuz yüzlerin ve kodların yanı sıra, yarışmacılar benzersiz kriterlere göre de değerlendirilecek. Güzellik ve duruş gibi klişelerin yanı sıra, “Dünyayı daha iyi bir yer haline getirmek için tek bir dileğiniz olsaydı ne olurdu?” tarzı klasik soru cevap bölümleri de değerlendirmeye dahil edilecek. Yarışmacıların Instagram gibi platformlardaki etkileşim sayıları da etkili olacak.

DeepAI, Midjourney ve hatta kendi kendine oluşturulmuş modeller de dahil olmak üzere tüm yapay zeka oluşturucularının başvuruları kabul edilirken, en iyi 10 yarışmacının 10 Mayıs’ta açıklanması planlanıyor.

Yarışmanın kazananlarına 5 bin dolar nakit ödülün yanı sıra PR desteği de verilecek.

Marketing Türkiye Özel: Beypazarı’ndan İsviçre’de yasaklanmasına ilişkin ilk açıklama geldi!

Dünyanın ilk Miss AI yarışması için başvurular başladı | Son 24 saatin gündemi

Kuşkusuz ülkenin en çok sevilen maden suyu markalarının başında geliyor Beypazarı. Basına yansıyan haberse tam da bu sebeple büyük yankı uyandırdı. İsviçre Federal Gıda Güvenliği ve Veterinerlik Bürosu’nun kararına ve basında yer alan haberlere ilişkin Marketing Türkiye’ye açıklamalarda bulunan Beypazarı yetkilisi şunları söyledi:

“İsviçre’de yapılan analizlerde Beypazarı maden sularındaki bor minerali miktarının en fazla değeri ‘1’ olması gerekirken ‘2’ olarak tespit edildiği, bununsa sağlık açısından son derece tehlikeli olduğu söyleniyor. Açıkçası böyle bir kanıya nasıl vardıklarını bilmiyoruz. Öyle ki bugün sağlıklı yaşam için insanlar bor minerali takviye gıdaları tüketiyor. Kemik erimesini durdurmak için her bir kapsülünde 3mg bor olan takviye gıdalar var. Kaldı ki, İsviçre 1’e 2 oranını tehlikeli olarak belirlerken, AB üye ülkelerinde mevzuat oranı 1’e 5. Amerika’dan Avustralya’ya, Hollanda’dan Belçika’ya pek çok ülkeye ürün gönderen bir marka olarak İsviçre’ye de 7 yıldır ürünlerimizi gönderiyoruz” dedi. Haberle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.

Atacama Çölü’nde moda devrimi: Çöplükten podyuma!

Dünyanın ilk Miss AI yarışması için başvurular başladı | Son 24 saatin gündemi

“Moda Haftası” dendiğinde pek çoğumuzun aklına Paris’ten Milano’ya, New York’dan Londra’ya kırmızı halılar uzanıyor… Ancak yepyeni bir perspektifle oyunu tersine döndürecek bir moda haftası ile tanıştı dünya: Atacama Moda Haftası! Ünlü tasarımcıların bölgeye atılan giysilerden yarattığı kreasyonları giyen modellerin, yine atık giysilerden oluşan podyumda yürüdüğü defile yalnızca sektör için değil tüketiciler için de anlamlı bir içgörü sunuyor… Haberle ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.

Reklam kısıtlamaları kadınların sağlığını olumsuz etkiliyor!

Kadınlara yönelik sağlık ürünleri reklamlarının sansürlenmesini hedef alan kişisel bakım markası Frida, Frida Uncensored platformunu kurdu. Meta ve Amazon’un algoritmalarını önyargılı olmakla suçlayan marka, kadın bedeninin cinsellik haricinde gösterilmesine izin verilmesi gerektiğini savunuyor. Frida’nın eleştirilerine hak veren pek çok kar amacı gütmeyen kuruluş da kadınların yeterli bilgiye erişememesinin sağlıkları üzerindeki negatif etkisini vurguluyor.

2023’ün en çok büyüme kaydeden FMCG kategorileri belli oldu!

Dünyanın ilk Miss AI yarışması için başvurular başladı | Son 24 saatin gündemi

Bilgi hizmetleri ve tüketici zekası şirketi NielsenIQ, Türkiye’de sigara ve alkol hariç FMCG (Hızlı Tüketim Ürünleri) pazarının 2023 yılında yüzde 81 oranında ciro büyümesi kaydettiğini açıkladı. NielsenIQ Türkiye Genel Müdürü ve EEMEA E-Ticaret Başkan Yardımcısı Didem Şekerel Erdoğan; FMCG’de büyümenin devamlılığı için omnichannel (çoklu kanal) ve çoklu okazyon deneyiminin önemine dikkat çekti. Markaların ve perakendecilerin, tüketicilerin yeniden tanımlanan değerlerine uyum sağlamalarının ve dijital raf analitiğinde uzmanlaşarak omni/çoklu kanal deneyimine hakim olmalarının yakın gelecekte başarının anahtarı olduğunun altını çizdi. Araştırmayla ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.

featured
1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
3 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
4 Ayın öne çıkan global kampanyaları (Nisan 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Nisan 2025)
5 Garanti BBVA ile A&B İletişim'in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi...
Garanti BBVA ile A&B İletişim’in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi…
Güncel Haberler
Şenpiliç “itibarını” korumalı
Şenpiliç “itibarını” korumalı
“TikDoc” ve “SkinnyTok” tehlikesi: Sosyal medyada yeni nesil aldatmacalar
“TikDoc” ve “SkinnyTok” tehlikesi: Sosyal medyada yeni nesil aldatmacalar
Tersine göç artıyor: Her 3 çalışandan 1’i deprem nedeniyle taşınmayı düşünüyor
Tersine göç artıyor: Her 3 çalışandan 1’i deprem nedeniyle taşınmayı düşünüyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Bundle'ın dublajlı reklam filmi geri döndü!
Haberler
Bundle’ın dublajlı reklam filmi geri döndü!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Kent Lokantası soruşturmasına Vedat Milor’dan yanıt: “Hesabı Ödüyorum”
Haberler
Kent Lokantası soruşturmasına Vedat Milor’dan yanıt: “Hesabı Ödüyorum”
Nafizcan Önder
10 Mart 2025
"Normal Doğum" tartışmalarının gölgesinde: Doğum, bilgiyle değil korkuyla mı şekilleniyor?
Haberler
“Normal Doğum” tartışmalarının gölgesinde: Doğum, bilgiyle değil korkuyla mı şekilleniyor?
Marketing Türkiye
3 hafta önce
Günlük hayatın gizli kahramanı: Şişe su
Haberler
Günlük hayatın gizli kahramanı: Şişe su
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.