1 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
“Gerçek güzellik” yapay zekaya karşı!
Haberler

“Gerçek güzellik” yapay zekaya karşı!

Sena Tufan
15 Nisan 2024
1 dk okuma

Gerçek Güzellik kampanyasının 20. yılını kutlayan Dove, yapay zekaya karşı “gerçek güzellik” diyor. Marka, yapay zekanın bir numaralı gündem olduğu bugünlerde reklamlarında asla yapay zeka kullanmayacağının sözünü verdi. Dijital dünyada yaratılan kusursuzluk anlayışına karşı çıkan Dove, bu durumu gerçek insan çeşitliliğini ve özgünlüğünü temsil etme çabasına doğrudan bir meydan okuma olarak tanımlıyor.

“The code” isimli yeni kampanyasını duyuran Dove, yapay zeka destekli güzellik standartlarının tehlikelerine de dikkat çekiyor. Kampanyada, “muhteşem kadın,” “kusursuz cilt” ve “dünyanın en güzel kadını” gibi ifadelerin yapay zeka programlarına girdiğinde elde edilen, genellikle gerçeklikten uzak, aşırı rötuşlanmış kadın fotoğrafları gösteriliyor.

Kampanya, daha gerçekçi ve kapsayıcı görüntüler oluşturmak isteyenler için “Dove’a göre” ifadesinin eklendiği yeni bir kullanım sunuyor. Bu sayede, güzelliğin herkesi kapsadığı ve her şeyden önce gerçekçi olduğu, farklı vücut tipleri ve etnik kökenlerden oluşan bir anlatı ortaya çıkıyor.

Dove, gençlerin özgüvenini yitirmemesi için politikacıları göreve çağırıyor

featured
1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
4 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
5 Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Güncel Haberler
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Haberler
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
İrem Alimoğlu
4 Mayıs 2025
Genç yaratıcılığın gücü UniAds sahnesinde buluştu
Haberler
Genç yaratıcılığın gücü UniAds sahnesinde buluştu
Nafizcan Önder
4 hafta önce
Apple, iOS 26'yı duyurdu: İşte iPhone'lara gelecek yeni özellikler
Haberler
Apple, iOS 26’yı duyurdu: İşte iPhone’lara gelecek yeni özellikler
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Dijital haritalarda yeni marka skoru: Deprem dayanıklılığı
Haberler
Dijital haritalarda yeni marka skoru: Deprem dayanıklılığı
Marketing Türkiye
11 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.