5 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Ayın öne çıkan global kampanyaları
Haberler

Ayın öne çıkan global kampanyaları

Gizem Yıldız
11 Nisan 2024
4 dk okuma

Dev Pepsi kutuları dünyayı istila etti!

Ayın öne çıkan global kampanyaları

Pepsi, 14 yılın ardından gerçekleştirdiği logo değişimini göz kamaştırıcı ışık gösterileri ve devasa kutu kolalarla duyurdu. Markanın yeni logosu, 120’den fazla ülkede ikonik mekanları adeta birer tuvale çevirerek tüm dünyaya lanse edildi. Londra’daki O2 Arena’dan Thames Nehri’ne görsel bir şölen yaşatan kampanyayla, Pepsi’nin yeni logosu dolaştı. Modern bir dokunuşla oluşturulan yeni logoda renk paletine eklenen mavi ve siyah renkler çağdaş yeni dönemin tasarım trendlerini taşıyor.

Pokémon’un sevilen karakteri Toyota ile gerçek dünyaya adım attı…

Ayın öne çıkan global kampanyaları

Toyota bünyesinde bir topluluk olan Toyota Engineering Society tarafından hayata geçirilen projeyle Pokémon dünyasının sevilen karakteri Miraidon dünyaya bir motosiklet olarak geldi. Miraidon oyuncuların ancak 5 titanı yendikten sonra kilidini açabildiği bir Pokémon ve pek çok gelişmiş yeteneğe sahip.

Hackerlar doğumhaneye sızdı!

Ayın öne çıkan global kampanyaları

Hala pek çok insan doğum ya da düğün gibi web’de ya da sosyal ağlarında basit bir aramayla bulunabilecek tarihleri şifrelerine taşıyor. Global finans şirketi BCP, TBWA Peru imzası taşıyan “Unexpected Guest” kampanyasıyla bu durumun yarattığı tehlikeye dikkat çekiyor. Kampanya görsellerinde doğumhaneye, partilere hacker’ların sızdığı görülüyor…

Dünyanın ilk ketçap sigortası!

Ayın öne çıkan global kampanyaları

Heinz, ketçabın tadını çıkarırken oluşan can sıkıcı lekelere savaş açarak dünyanın ilk ketçap sigortasını piyasaya sundu. Birleşik Arap Emirlikleri (BAE) pazarını hedefleyen “Heinz Ketchup Insurance”, ketçap kazalarının yarattığı stresi neşeye ve rahatlığa dönüştürmeyi amaçlıyor. Bu sıra dışı sigorta poliçesi, en sevdiğiniz gömlekteki klasik lekelerden yaramazlık yapan çocukların sebep olduğu kazalara kadar 57 farklı ketçap felaketini kapsıyor. Sigorta, markanın verdiği söze bağlı kalarak ev temizliği, tamir hizmetleri ve çamaşır yıkama yardımı gibi pratik hizmetlerin yanı sıra MyBenefits uygulaması üzerinden erişilebilen spa tedavileri gibi lüks ödüller de sunuyor.

Mattel, ilham veren Barbie’leri tanıttı

Ayın öne çıkan global kampanyaları

Mattel, Barbie’nin 65. yaş gününü ve Dünya Kadınlar Günü’nü kutlamak için ilham verici kadınlardan oluşan yeni Rol Model bebek serisini tanıttı. Bu özel seride yer alan bebekler farklı ülkelerden, farklı alanlarda olağanüstü başarılar elde etmiş güçlü kadınları temsil ediyor. Bu güçlü kadınlar arasında Amerikalı sanatçı ve aktivist Viola Davis, İngiliz oyuncu ve kadın hakları savunucusu Dame Helen Mirren, Kanadalı country müzik yıldızı ve stil ikonu Shania Twain, Avustralyalı pop kraliçesi Kylie Minogue, Brezilyalı creator Maira Gomez, Meksikalı film yapımcısı Lila Avilés, Japon model ve TV yüzü Nicole Fujita ve Alman aktivist, komedyen Enissa Amani yer alıyor. Söz konusu Barbie’ler benzersiz hikayeleri ve hayalleriyle dünyada ses getiren kadınların ilham verici sembolleri olarak konumlanıyor. Barbie’leri ilham aldığı kadınlara hediye eden Mattel, seriyi satışa çıkarmadı.

Xiaomi’nin can dostu 3 bin dolar

Ayın öne çıkan global kampanyaları

Xiaomi, geçen yaz bir bekçi köpeğinden daha fazlasını vadeden CyberDog 2’yi tanıtmıştı. O zamandan beri “Mobile World Congress” de dahil olmak üzere birkaç önemli etkinlikte boy gösteren CyberDog 2, geçen süre boyunca yeteneklerine yetenek kattı. Kaykay sürmek, hatta kaykay sürerken takla atmak da buna dahil… CyberDog 2’yi bir ev robotu olarak konumlandıran Xiaomi, fiyat etiketini önceki versiyonun neredeyse iki katına (3 bin dolar) çıkarıyor. Ancak bu metalik köpek sadece oyun oynayan sevimli bir arkadaş değil… 19 sensörle desteklenen sofistike bir “füzyon algılama ve karar verme sistemi” sayesinde süper görüşe de sahip. Böylece çevreyi kolaçan edebiliyor ve komutları yerine getirebiliyor.

McDonald’s “nail art” işine girdi

Ayın öne çıkan global kampanyaları

McDonald’s, yepyeni bir güzellik girişimine imza attı. İngiliz markası Nails. Inc ile iş birliği yapan fast food devi, hayranlarının Altın Kemer aşkını parmak uçlarına taşımaları için yeni bir koleksiyon tasarladı. Bu eğlenceli iş birliği, McDonald’s’ın ikonik markası ve menü öğelerinden esinlenen birçok ürün içeriyor. Üzerinde patates kızartması olan takma tırnaklar, hamburger ve patates kızartması gibi sembollerden oluşan tırnak etiketleri, hamburger temalı etiketler, mini oje setleri bunlardan sadece birkaçı.

Kim Kardashian ve klonları Skims için uzayda!

Ayın öne çıkan global kampanyaları

Kim Kardashian’ın şekillendirici giyim markası Skims, ünlü kurucu ortağının farklı rolleri oynadığı fütürist bir filmle ilk kez televizyonlarda boy gösterdi. Şirketin ilk ulusal TV reklamı, geçtiğimiz ay gerçekleşen 96. Akademi Ödülleri öncesinde, iki kez ABC Countdown’da ve altı kez E!’nin Oscar Kırmızı Halı’sında yayınlandı. Wieden+Kennedy Portland imzalı fütüristik reklam filmi Kim Kardashian’ın shapewear markası Skims’in hikayesini uzaydaki gizli bir laboratuvarın fantastik atmosferinde anlatıyor. Reklamda Kardashian’ı “her şeyi yapabileceğine” bir esprili gönderme olarak farklı kılıklarda görüyoruz “Klonları” ise Skims’in baş mühendisinden test deneklerine kadar her rolü üstlenerek, her ürününün mükemmel şekilde tasarlanmasını sağlamak için yorulmadan çalışıyorlar.

Yıldızların Oscar kreasyonları Pantone’a ilham oldu…

Ayın öne çıkan global kampanyaları

Pantone, 2024 Oscar Ödülleri’nde şıklığıyla göz kamaştıran yıldızların kıyafetlerinin rengini kataloğuna ekledi. Renk otoritesi, Sizemore Color Studios’tan Nick Sizemore tarafından oluşturulan renk örnekleri, ünlülerin gecedeki büyüleyici görünümlerini yansıtan isimlerle ölümsüzleştirildi. Emma Stone’un mint yeşili Louis Vuitton elbisesi “Milky Green”, Margot Robbie’nin ışıltılı detayları olan sofistike siyah Versace elbisesi ise “Ganache” olarak adlandırıldı. Ariana Grande’nin pembe Giambattista Valli şaheseri ise romantik ve eğlenceli doğasını yansıtan “Pink Tulle” adını aldı. Michelle Yeoh’un pullu elbisesi “Disco Ball”, Zendaya’nın ilgi çekici siyah ve pembe kombinasyonu “Dusty Rose”, America Ferrera’nın elbisesi ise “Hot Pink” adını aldı.

featured
1 Zen Pırlanta'nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Zen Pırlanta’nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
2 Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
3 Cadılar Bayramı’nda MINI, rakibinin kostümünü giydi!
Cadılar Bayramı’nda MINI, rakibinin kostümünü giydi!
4 Nvidia, 5 trilyon dolar piyasa değerine ulaşan ilk şirket oldu
Nvidia, 5 trilyon dolar piyasa değerine ulaşan ilk şirket oldu
5 OpenAI, 1 trilyon dolarlık halka arz için düğmeye bastı
OpenAI, 1 trilyon dolarlık halka arz için düğmeye bastı
Güncel Haberler
TOGO dergi, BETA Ayakkabı'nın marka haklarını satın aldı
TOGO dergi, BETA Ayakkabı’nın marka haklarını satın aldı
Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
Türkiye'de sağlık bilinci artıyor ama "iyi hissetme" oranı alarm veriyor!
Türkiye’de sağlık bilinci artıyor ama “iyi hissetme” oranı alarm veriyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Küçük ama korkutucu! Pop Mart, Chucky blind box serisini tanıttı
Haberler
Küçük ama korkutucu! Pop Mart, Chucky blind box serisini tanıttı
İrem Alimoğlu
11 Eylül 2025
Türk Telekom’da görev değişimi: RTÜK Başkanı Ebubekir Şahin CEO koltuğuna oturuyor
Haberler
Türk Telekom’da görev değişimi: RTÜK Başkanı Ebubekir Şahin CEO koltuğuna oturuyor
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Spotify'dan ücretsiz kullanıcılar için üç yeni özellik
Haberler
Spotify’dan ücretsiz kullanıcılar için üç yeni özellik
Sena Tufan
16 Eylül 2025
Starbucks'ın yeni kıyafet politikası çalışanları isyan ettirdi!
Haberler
Starbucks’ın yeni kıyafet politikası çalışanları isyan ettirdi!
İrem Alimoğlu
19 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.